zondag 9 januari 2011

Fotoshoot met Kyra

Twee weken geleden had ik een fotoshoot met mijn lievelings paardje Kyra. Zoals jullie al weten, rij ik al zo'n 10 jaar en ook al 10 jaar op dezelfde manege. Op onze manege was een fotoshoot georganiseerd, je mocht met je paardje op de foto. Kyra is het paard waar ik altijd op rij, ze is echt een schat! Ik rij nu al langer dan 3 jaar op haar en het is elke keer weer een feestje.
Ik wil jullie graag de foto's laten zien, helaas deed onze scanner het niet meer. De kwaliteit van de foto's is in werkelijkheid dus een stuk beter en duidelijker.




Kyra is niet echt een foto talent, daarom ben ik super blij met deze prachtige foto's. Eindelijk een paar kiekjes waar ze wel leuk op staat. Er lag die dag een dik pak sneeuw en het was super koud, maar dat had ik er wel voor over.


Ik ben erg blij met deze foto's. Zelf vind ik de foto's in kleur het mooiste geworden. Vooral die met dat kusje! Hihi

Liefs, Lotte

26 opmerkingen:

  1. Aah, wat een lieve foto's! (L)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een super leuke foto's helaas ben
    ik zelf nu 3jaar gestopt met paardrijden
    maar als ik dit zie krijg ik kriebels

    x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke foto's! Ik vind paardjes altijd wel lief, maar ik ben een paar jaar geleden ervan af gevallen (hersenschudding, zwaar gekneusde schouder, helft van gezicht was blauw, dik oog, gekneusde neus en heel veel blauwe plekken) dus sindsdien heb ik niet zo heel veel meer met paarden.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. mooie foto's :)
    ik heb nog ergens een videoband dat ik op mijn eerste pony flipje reed echt hylarisch haha

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Lieve foto's! En mooi paard ook :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Zoo mooi! Reed vroeger ook paard en moet zeggen paardjes zullen altijd mijn lievelingsdieren zijn. Zou je ooit van plan zijn om Kyra te kopen? Ik weet dat ik het altijd zo zielig vond die paardjes in de manege. Geen eigen baas, mensen die hard aan de teugels trekken of te hard met hun voeten duwen, uren op een dag bereden worden,... Ik wou toen mijn lievelingspaard kopen maar jah het mocht niet van mijn ouders!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke foto's! Ik vind het effect van de scanner trouwens juist leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. @Melissa, Kyra was eerst een eigen paard van een vrouw. Ik mocht haar toen heel vaak rijden voor die vrouw, omdat zij nooit kon. Dus stiekem reed ik alleen op haar. Maar de eigenaaresse kon het pension geld niet meer betalen en heeft hem toen verkocht aan de manege. Ze is inderdaad wel veranderd omdat ze nu door meerdere mensen wordt bereden, maar bij ons worden ze niet langer dan twee uur bereden.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. @Melissa, geef ik nog geen antwoord op je vraag! haha. Als ik het geld zou hebben om een paard te kopen, dan zou ik toch een wat beter paard kopen, waar je wat meer mee kan. Kyra is niet meer de jongste ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. aaah die met dat kusje is echt een lieve foto!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een leuke foto's, onwijs lief!
    Vooral die van dat kusje ja :)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ooh zo mooi! Doet me weer zin krijgen in paardrijden :-).

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Mooie foto's!! Beide geboren fotomodellen haha. Zelf vind ik paarden altijd zo intimiderend. Ze zijn zoooo groot. Heb in Spanje op een paardenranche gezeten in de zomer. Voor het eerst paard gereden in de bergen. Was ontzettend gaaf en bijzonder hoe snel je vertrouwen in zo'n dier krijgt. Mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Aah echt mooie foto's Lotte!
    Kyra staat er ook super leuk op met die oortjes zo naar voren!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Bedankt voor het antwoord. Wel goed dat jouw manege de paarden niet "afbeult". Als je ook al zo lang rijdt, dan is een manegepaard wss ook niet het beste paard om mee verder te gaan. Maar Kyra heeft dan toch nog geluk dat ze jou heeft, toch een klein beetje een eigenaar he :D

    BeantwoordenVerwijderen
  16. erg mooie foto's en een leuk idee. :D

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een prachtige foto's! Ik mis paardrijden toch wel als ik deze foto's zie, hehe :-) Mooi paard heb je trouwens :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  18. aahh het zijn echt super leuke foto's!!
    wat onwijs vet dat je manege de kans daarvoor geeft zeg!!

    ik rijd zelf bijna 12 jaar, dus onwijs leuk om te zien!!
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Waauw wat een mooie foto's! Vooral inderdaad die met dat kusje :)

    BeantwoordenVerwijderen

Reactie regeltjes:
- Niet schelden en ongepaste woorden gebruiken.
- Tips zijn welkom! :)
- Niet spammen, Je kunt je site intypen bij URL wanneer je een bericht achter laat. Zo kunnen anderen op je naam klikken en worden door gestuurd naar je site.