zaterdag 1 januari 2011

Happy new year ladies!


Lieve meiden, ik wil jullie als eerste een heel gelukkig en gezond 2011 wensen! Dat jullie allemaal een heel goed jaar voor de boeg hebben en al jullie wensen mogen uitkomen.

Omdat het nieuwe jaar is begonnen, leek het me leuk om een lijstje te maken met mijn 'goede' voornemens. Lees verder om te lezen, wat die goede voornemens inhouden..

  • Om te beginnen is mijn goede voornemen om meer te genieten van de mensen om me heen, om te beseffen hoe veel ik van ze hou en hoeveel ze wel niet voor mij betekenen. Gister is iemand uit mijn familie overleden, hier ga ik verder niet op in, maar hierdoor besef ik des te meer hoe belangrijk de mensen om mij heen zijn en dat het zo voorbij kan zijn.
  • Ik wil in dit nieuwe jaar m'n blog gaan uitwerken en verbeteren. Ik wil vaker updaten (minstens 2 keer per dag) en ik wil graag naar een eigen domein.
  • In het nieuwe jaar wil ik weer beginnen met afvallen. Zoals jullie weten was ik hier mee begonnen, hiermee was ik drie kilo afgevallen. Maar toen ben ik er mee gestopt en heb ik er niet meer aan gedacht. Goed voornemen voor het nieuwe jaar!
  • In het nieuwe jaar wil ik vaker met vriendinnen gaan afspreken. Ik heb mijn vriendinnen overal zitten en voor mijn gevoel zie ik ze echt te weinig. Dit moet veranderen, ik wil vaker leuke dingen met ze doen :)
  • Ik wil dit jaar heel graag mijn propedeuse gaan halen.
  • Ik wil in dit nieuwe jaar beter met mijn geld om gaan, ik ga beter mijn best doen om te sparen. Dus minder geld uit geven aan kleding en beauty ;)
Ik ga natuurlijk heel erg mijn best doen om aan deze voornemens te werken! Ik ben benieuwd naar jullie voornemens van het nieuwe jaar.

Liefs, Lotte

14 opmerkingen:

  1. Gecondoleerd met je familielid! Je hebt wel behaalbare voornemens dus ik hoop dat het je lukt =D, ik heb maar één voornemen dit jaar en dat is afvallen. Veel succes met je voornemens<3

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jij ook een heel gelukkig en gezond 2011! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gelukkig nieuwjaar!
    Succes met je goede voornemens, moet te doen zijn denk ik :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gecondoleerd met je verlies, sterkte daarmee voor iedereen in je familie!

    Verder hoop ik dat je vooral ook veel plezier gaat krijgen in het uitvoeren van je goede voornemens. Ik hoop dat het een topjaar voor je wordt :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel veel succes met je voornemens, vooral met het laatste punt ;)
    Gelukkig Nieuwjaar!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. gecondoleerd. Gelukkig nieuwjaar! dit word vast een topjaar (:

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gecondoleerd met het verlies van je familielid!

    Het eerste punt wil ik ook zeker gaan uitvoeren, want ik hou zoveel van de mensen om mij heen en laat dat gewoon niet merken soms, en dat moet niet weetje. En ik wil graag me minder aantrekken wat andere denken/vinden van mij en ik wil... oke hoe ga ik dat omschrijven, ik wil niet meer zoveel twijfelen en gewoon dingen doen als ik ze wil en niet steeds wachten/uitstellen/het toch niet doen terwijl ik het wel wil.

    Iig, een heel gelukkig nieuwjaar toegewenst en ik heb je blog met veel plezier in 2010 gelezen en ik hoop dat in 2011 ook te doen :D
    Ga zo door!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gecondoleert en veel sterkte.
    Mijn goede voornemens staan ook op mijn blog,
    mijn nieuwe blog gestart op 31 december 2010 woew haha! HAPPY NEWYEAR!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Update alleen vaker als je dat ook echt wil en leuk vind :) Doe het niet speciaal voor ons!

    Ik wil iedereen een heel fijn 2011 wensen :D

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Gecondoleerd met je verlies, veel sterkte toegewenst!

    Verder veel succes met al je voornemens en natuurlijk wens ik je een gelukkig & gezond 2011 toe! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. PS : ik heb je getagged met de tag 'smile to the world' op mijn blog ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. @Liesewiesje: bedankt voor de tag, ik had hem ook al van iemand anders gekregen. Dus ik ga hem snel op mijn blog plaatsen :D

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Gecondoleerd..
    Ik wens je een Happy 2011!

    BeantwoordenVerwijderen

Reactie regeltjes:
- Niet schelden en ongepaste woorden gebruiken.
- Tips zijn welkom! :)
- Niet spammen, Je kunt je site intypen bij URL wanneer je een bericht achter laat. Zo kunnen anderen op je naam klikken en worden door gestuurd naar je site.