zaterdag 8 januari 2011

Help mee met kiezen!


Ik weet dat we nog midden in de winter zitten, maar de voorjaars collectie begint nu beetje bij beetje in de winkels te komen. Voor je het weet is al het leuks al weer weg! Ik wil graag een nieuwe voorjaars jas kopen, maar ik kan dus echt niet kiezen. Ik heb een leuke gezien van Vera moda op Sansonline en een camel kleurige op de H&M. Ze zijn allebei 40 euro. Ik vind beide jassen erg mooi en ik heb jullie hulp nodig. Welke jas vinden jullie het mooist?
Laat het voorjaar maar beginnen! :)

Liefs, Lotte

34 opmerkingen:

  1. ik vind ze allebei heel mooi, maar ik vind die van de h&m echt iets meer voor jou! xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik vind het moeilijk kiezen, maar ik voel me toch meer aangetrokken tot de grijze van sansonline.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lastig! Ik vind die H&M denk ik toch het leukste :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hmmm, moeilijk, vind ze beide wel mooi maar als ik echt één moest kiezen zou ik voor die Sansonline gaan :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vind die van Sansonline het leukst, I love pofmouwtjes! En hij is aparter. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. die van h&m is echt wat voor jou!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Die linkse van Sansonline, al vind ik die andere ook wel heel leuk. En aangezien jij veel van camel kleurtjes houd.. maar toch kies is voor de linkse:)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. die van de h&m, die kleur :hearteyes:!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Sansonline :-) Hihi, helpt het al, al die meningen?

    BeantwoordenVerwijderen
  10. ik zelf zou die van Sansonline kiezen =D

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik denk dat die van Sansonline je leuker staat door de kleur :)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. 10-6 Voor SansOnline! Haha, ik denk ook dat ik die leuker vind ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik vind die van de h&m toch net ietsjes leuker. Wss weet je het nu nog minder door al die verschillende meningen :p

    BeantwoordenVerwijderen
  14. persoonlijk zou ik voor die van sansonline gaan! maar jij moet er natuurlijk in rond lopen! of je doet ze gewoon allebei ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Zelf zou ik voor die van de H&M kiezen :D, het lijkt met een iets lichtere kleur voor de lente :)

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Sansonline! Omdat 'ie qua vorm en kleur er meer uit springt dan die van de H&M.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ik vond eerst die van sansonline het mooist, maar die loopt zo recht naar beneden aan de taille, dus dan vind ik die van H&M toch iets vrouwelijker en mooier!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. H&m absoluut! Die van sansobline lijkt me vrij eenvoudig, jong en basic, die van h&m heeft meer klasse.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. hmmm moeilijke keuze!
    die van h&m lijkt op mijn winterjas haha
    heel mooi maar ik moet zeggen dat ik die van sans toch ook heel mooi vind de vormen lijnen ja denk toch dat ik voor sans zou kiezen haha

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Moeilijk moeilijk.. Ik vind die linkse wel leuk, maar die rechtse is toch net wat spectaculairder :P Dus ik zeg H&M :D

    x Martine

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Ik vind ze beide heel leuk! Maar ik denk dat veel mensen in die van de H&M gaan lopen, dus ik zou gaan voor de Sansonline denk ik. moeilijk moeilijk moeilijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Ik zou voor die van de H&M gaan.! Die kleur blijft gewoon leuk!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Ik zou kiezen voor die van H&M, hoewel ik die van Sansonline mooi vind, is die van H&M wat klassieker (houd ik van) en ik denk dat die je mooier staat. =)

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Die van H&M vind ik beter bij jou passen omdat het een fleuriger kleurtje is en de jas een A-lijn heeft, dat valt echt super mooi! De H&M jas oogt ook iets duurder, vind ik.

    BeantwoordenVerwijderen

Reactie regeltjes:
- Niet schelden en ongepaste woorden gebruiken.
- Tips zijn welkom! :)
- Niet spammen, Je kunt je site intypen bij URL wanneer je een bericht achter laat. Zo kunnen anderen op je naam klikken en worden door gestuurd naar je site.