maandag 3 januari 2011

I love Triwa horloges!


Jullie kennen ze vast wel, de Triwa horloges. De horloges die je kunt herkennen aan de bijzonder leuke bandjes en de felle kleuren. Ze zijn al een tijdje helemaal hot en ik ben ook zeker een fan. Hierboven zie je een aantal mooie exemplaren. De prijzen liggen tussen de 95 en de 150 euro.

De Triwa horloges kun je gemakkelijk online bestellen, namelijk via http://www.horloges.nl/ en het leuke is, je hoeft geen verzendkosten te betalen! Dit maakt het allemaal wel heel aantrekkelijk..
Zelf ben ik helemaal fan van het grijze exemplaar, die je links boven in ziet. Ik vind hem zo mooi! Grijs is een makkelijke kleur en ik vind het klokje ook super gaaf. Misschien moet ik maar eens wat minder geld uit gaan geven aan onzin dingetjes en gaan sparen voor dit mooie horloge. Wat denken jullie?
Welke vinden jullie het mooist?

Liefs, Lotte

14 opmerkingen:

  1. Deze horloges zijn indd echt leuk! <3
    Ik vind die nude-kleurige erg mooi, alleen ben ik bang dat deze niet mooi zal staan op mijn huid. Ik denk dat ik zou gaan voor de roze of de donkerbruine; hoewel ik de grijze en de blauwe ook erg mooi vind hahah moeilijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik vind de triwa naked brasco super mooi das de beige kleurige!
    maar kben na december een beetje arm me auto was ook nog stuk :(

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ze zijn allemaal prachtig

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super mooi! Ik heb zo'n horloge via het internet besteld (merkloos) en betaalde maar 30 euro, net zo mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. jaa ze zijn fijn! Ik heb er ook een. Er was laatst een actie op een site waarbij een aantal exemplaren voor de helft van de prijs verkocht werden.
    Ik heb nu de zwarte, 'bulit' heet ie. Hij zit echt fijn, en heb vandaag al een aantal complimentjes gehad op school:D

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik heb de witte, en ik heb hem nu om, en iedereen vind hem prachtig! Hij zit ook echt super fijn, haha.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wauw, die blauwe en die roze zijn best mooi en leuk :D Bedankt voor de tip! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik vind die witte echt zoo mooi! Ik denk dat ik die maar eens voor mijn verjaardag ga vragen!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik vind ze allemaal mooi, maar omdat ze zo duur zijn zou ik niet zo snel voor de blauwe of roze gaan want die zou ik dan niet zo vaak dragen. Dus mijn keuze gaat naar grijs, wit, nude of zwart.

    XElisa

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ze zijn echt super mooi! Ik vind de grijze ook het mooiste :)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Gewoon die van mij kopen, van de kijkshop! Bespaar je zo'n 100 euro en niemand ziet dat het niet echt is ;)

    xxxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik wilde eerst ook zo'n Triwa horloge. Ze zijn zo vet. Vooral de bandjes spreken me erg aan. Toen zag ik dat ze ook bij de Kijkshop waren.. zelfs afgeprijst voor 20euro!
    Ik dacht, of ik spaar voor een Triwa, of ik koop deze gewoon. Het klokje is heel simpel, maar het bandje is precies het zelfde.
    I love it. Ik heb de roze.. maar wil ze het liefst allemaal.!

    BeantwoordenVerwijderen

Reactie regeltjes:
- Niet schelden en ongepaste woorden gebruiken.
- Tips zijn welkom! :)
- Niet spammen, Je kunt je site intypen bij URL wanneer je een bericht achter laat. Zo kunnen anderen op je naam klikken en worden door gestuurd naar je site.