zondag 16 januari 2011

Ik ben gek op mijn Wishlist!

Ik vind het heerlijk om op mijn vrije zondag een wishlist bij elkaar te zoeken. Om ze dan allemaal naast elkaar te zetten en te bedenken wat ik als eerste ga kopen. Vandaag heb ik zo'n wishlist voor jullie, al deze spulletjes wil ik ontzettend graag hebben. Ik word helemaal gelukkig van als ik er naar kijk! haha

Op mijn wishlist zie je de volgende dingen staan: Een triwa horloge, gewoon omdat ik hem zo mooi vind! Een paar grijze Uggs, omdat ik verslaafd ben aan mijn huidige Uggs (ja ik weet het, ik heb al twee paar). Een oorbel van Kuisemeisjes, stiekem heb ik er al één besteld, hier komt zeker nog een artikel over. Een nieuwe zomerjas, ik wilde die van Sansonline gaan bestellen, maar deze was alweer uitverkocht, misschien kan ik hem nog ergens anders krijgen. De MAC lip erase, ik ben gek op nude lips en met de lip erase werkt dit heel fijn. En tot slot de reinigings en verzorgingsproducten van Dermalogica, ik heb hier zoveel goeds over gehoord, dat ik het heel graag eens wil proberen.

Hoe ziet jullie wishlist er op dit moment uit en wat vinden jullie van die van mij?

Liefs, Lotte

16 opmerkingen:

  1. Wishlist zijn leuk :D De jouwe is ook gaaf :D

    x Martine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik mag even geen wishlist hebben vanwege geldgebrek =S Ach, ik heb al zoveel. Daar ga ik maar gewoon lekker van genieten, van wat ik allemaal al heb. Jouw wishlist ziet er gaaf uit. Mooie spullen allemaal!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. alles lijkt me super, behalve de uggs... daar heb ik nooit aan kunnen wennen :p

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je kunt nooit genoeg UGG's hebben, ik heb 4 paar en zit elke keer nog met smart op uggaustralia te kijken haha. Ik wil ook graag de MAC lip erase, en nog wat andere MAC dingetjes. En nieuwe kleren + jas en ook dermalogica producten. En nu ik die oorbel van KM zo zie, wil ik dat eigenlijk ook wel haha!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Superleuke wishlist! :)
    Big <3 to the uggs, jas en het triwa horloge!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik zou ook graag een triwa horloge willen.
    Ze zijn zo leuk. Op mijn wishlist staan ook nog allemaal rituals producten.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dat horloge is geweldig, die wil ik ook al heel lang maar hij is zo duur!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie wishlist! Op de mijne staat ook Dermalogica!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een super leuke blog! Ik ben je gaan volgen. Kwam op je blog via een andere blog.
    Vind vooral de jas en de uggs leuk van je wishlist! <3

    http://glamourmoes.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een leuke wishlist! Die MAC erase moet ik toch ook maar een keertje gaan uitproberen denk. Je hoort er zo veel goeds over. Binnekort ook maar even een wishlist posten op mijn blog. Alleen wel oppassen dat hij niet te lang wordt. Hebbe, hebbe, hebbe lijkt soms mijn slogan wel te zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Glamouroes, leuk dat je reactie's achter laat en dat je zo enthousiast beng, maar wil je niet gaan spammen ;). de volgende keer zal ik je reactie moeten verwijderen.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Leuke wishlist! :D

    Mag ik vragen waarmee jij je collages maakt? Ik vind jou collages namelijk altijd erg mooi. Lekker simpel! Het lukt me nooit ook zulke mooie collages te maken, haha :)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Denk dat ik ook maar weer eens een wishlist ga maken (:

    BeantwoordenVerwijderen

Reactie regeltjes:
- Niet schelden en ongepaste woorden gebruiken.
- Tips zijn welkom! :)
- Niet spammen, Je kunt je site intypen bij URL wanneer je een bericht achter laat. Zo kunnen anderen op je naam klikken en worden door gestuurd naar je site.