zaterdag 29 januari 2011

Jewellery by Forever21

Zoals jullie misschien al wel wisten heeft Forever 21 ook een webshop waar ze naar Nederland verzenden. De verzendkosten bedragen zes euro, maar de items die ze verkopen zijn lekker laag geprijsd. Ik ben zelf het meest fan van de sieraden die ze verkopen, ze hebben originele, unieke en hippe sieraden voor fijne prijsjes. Hier boven zien jullie mijn favoriete sieraden van de webshop. Al deze sieraden kosten minder dan 10 euro! Ik kan echt uren rond kijken op de shop en mij vergapen aan al die mooie sieraden. Ik zal zeker even een kijkje nemen als ik jullie was!

Liefs, Lotte

17 opmerkingen:

  1. Wat een leuke sieraden! Die strikjes oorbellen zijn echt schattig!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik kan ook echt uren rondkijken in de webshop. Naast sieraden, hebben ze ook hele leuke kleding.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oooh, wat een leuke sieraden allemaal <3 Kijk er zo naar uit tot ze naar BE en NL komen :D

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik heb al wat besteld... Hoop dat ik het snel binnen heb!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtige sieraden! Die armbandjes links onderin zijn echt heel erg mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oeh la la daar zitten leuke dingen tussen ;D

    x Martine

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Super cute!!! Ik wil gelijk bestellen maar moet nu ff met me budget oppassen helaas :P

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik kan echt niet wachten om een aantal sieraden hier te bestellen... <3

    BeantwoordenVerwijderen
  9. die oorbellen met cupcakejes zijn echt leuk!!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Oh! Ik moet het allemaal hebben! :D

    BeantwoordenVerwijderen

Reactie regeltjes:
- Niet schelden en ongepaste woorden gebruiken.
- Tips zijn welkom! :)
- Niet spammen, Je kunt je site intypen bij URL wanneer je een bericht achter laat. Zo kunnen anderen op je naam klikken en worden door gestuurd naar je site.