vrijdag 28 januari 2011

Kleine bestelling bij de Boozyshop

Ik vond het weer eens tijd worden voor een bestelling bij de Boozyshop. Dit is één van mijn favoriete beauty webshops en ik kan er uren lang rond snuffelen. Ik heb me behoorlijk in moeten houden, maar ik heb toch nog drie dingen besteld. Kijken jullie mee?



Mijn eerste aankoopje is het 28 Neutral pallet. Hier zat ik al zeker een half jaar op te azen, maar steeds dacht ik, ach dat komt nog wel een keer. En nu vond ik dat ik hem verdiend had! Het pallet bevat 28 neutrale kleuren, voor een mooie dagelijkse look. Hier komt zeker nog een review en een look van.


Verder kocht ik nog twee producten van NYX. NYX is een super fijn merk, waar ik al meerdere producten van heb. De lipglossjes zijn zeker mijn favoriet en ik kon het dan ook niet laten, om een mooi kleurtje te bestellen. Het is de kleur LG159, een peachy kleur met veel shimmer. I love it!
Daarnaast was ik nog opzoek naar een nieuwe concealer, ik ga deze van NYX eens proberen.

Dit was de bestelling alweer, niet veel maar toch leuk! De concealer had ik echt nodig, de gloss en het pallet kocht ik gewoon omdat ik daar zin in had :)
Binnenkort komen hier reviews over.

Liefs, Lotte

22 opmerkingen:

  1. Dat palette is mooi! Ik ben heel benieuwd naar hoe die concealer werkt!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ben errug benieuwd naar de review van de lipgloss!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oeff de 28 neutral palett staat ook al een tijdje op mijn verlanglijstje!

    En die NYX concealer is trouwens echt fijn, ik heb die ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke aankoopjes! Ik ben ook van plan om binnenkort het 28 neutral palette te kopen en ik ben ook erg benieuwd naar die lipgloss van NYX!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke bestelling! Ik heb laatst ook een bestelling geplaatst maar helaas zijn de lipdingen die ik heb besteld niet helemaal wat ik er van verwacht had.

    Dit palette staat ook zeker nog op mijn wishlist, dus een bericht erover lijkt me erg leuk om te lezen!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke aankopen, ik kijk alvast uit naar de looks!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke spullen :) Die palette ziet er echt super uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuke aankopen hoor. ben benieuwd naar je looks

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ziet er leuk uit! Ben benieuwd naar de revieuws. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Oeeh wat een ontzettend leuke dingen ! Ben wel benieuw naar dat 28 neutral palette :)

    x Martine

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een leuke dingetjes, vooral dat neutral pallette lijkt me erg mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Leuke aankoopjes!
    Ik denk dat ik er ook maar is iets ga bestellen.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Mooi!
    Dat palette zou echt iets voor mij zijn, hou niet zo van felle kleurtjes naar school :) Ik ga ook eens kijken, hoeveel het kost etc.
    NYX concealer is een goede voor een revieuw, heb ik nog nergens gezien! XX

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ben idd ook erg benieuwd naar de concealer!
    Het palette heb ik zelf ook (in mat en shimmer) en i love it!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Leuke spulletjes, vooral die lipgloss :D

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Leuke productjes, ikzelf ben grote fan van make-up studio, hebben superleuke longlasting lipglossen!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Leuke haul,
    die concealer heb ik ook en dat palette ga ik juist binnen 1 week bestellen :D

    BeantwoordenVerwijderen

Reactie regeltjes:
- Niet schelden en ongepaste woorden gebruiken.
- Tips zijn welkom! :)
- Niet spammen, Je kunt je site intypen bij URL wanneer je een bericht achter laat. Zo kunnen anderen op je naam klikken en worden door gestuurd naar je site.