donderdag 13 januari 2011

Kleine bestelling bij de H&M

Ik vond het weer eens tijd worden voor een kleine bestelling bij de H&M. Ik had nog even bij de Sale gekeken, maar daar kon ik weinig leuks vinden. Ik vond alleen het poeder kleurige shirtje hier boven. De rest van de spulletjes kocht ik uit de normale collectie.
Ik had nodig wat basic shirtjes nodig, bij mij slijten die echt. Ik draag vaak een basic shirtje, met bijvoorbeeld een grote sjaal. Deze komen daarom ook altijd van pas. Verder koos ik voor een lange witte top, met een kanten randje. Ik vond hem zo lief!
Tot slot nog twee nagellakjes, met Hello kitty! Ik vind de kleurtjes heel mooi pastel, leuk voor het voorjaar. Als ik mijn bestelling binnen heb, zullen jullie van de nagellakjes zeker nog een review krijgen.

Liefs, Lotte

7 opmerkingen:

  1. leuk, en basic shirtjes zijn altijd handig :) Ik koop zelf eigenlijk nooit kleding online, want vaak zijn bij shirtjes de mouwen te kort hihi

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke bestelling! :) Veel plezier ermee alvast! :)

    BeantwoordenVerwijderen

Reactie regeltjes:
- Niet schelden en ongepaste woorden gebruiken.
- Tips zijn welkom! :)
- Niet spammen, Je kunt je site intypen bij URL wanneer je een bericht achter laat. Zo kunnen anderen op je naam klikken en worden door gestuurd naar je site.