vrijdag 21 januari 2011

Leuke oorbellen van Kuisemeisjes.nl


In GTST zie je deze leuke oorbellen vast vaak genoeg voorbij komen, Gigi (Lorena) en Marly (Nina) hebben namelijk een eigen sieradenlijn. In de soap dragen ze de oorbellen vaak genoeg en ik vond ze gelijk al super leuk. Toen ik hoorde dat ze deze oorbellen zelf maakten en verkochten, was ik direct verkocht. Op www.kuisemeisjes.nl verkopen de dames de eigen gemaakte oorbellen. De oorbellen worden door hen zelf gemaakt en zijn uniek, er worden maar enkele van dezelfde oorbellen gemaakt.




Het zijn allemaal grote oorbellen met daar aan een bloem. Deze zijn er in verschillende kleuren en varianten. De prijzen liggen wel vrij hoog, je betaald zo'n 22 euro voor één oorbel. Ja inderdaad, één oorbel. Ze willen namelijk de trend zetten om maar één oorbel te dragen. Ik vind het idee super gaaf, maar je moet er wel van houden.

Jullie raden het al, ik bestelde een oorbel. Ik was gelijk verliefd op dit exemplaar en moest hem daarom ook wel in mijn digitale winkelmandje gooien. Na ongeveer een week had ik de oorbel binnen, prima service!


De oorbel werd geleverd in dit schattige doosje, het voelde echt als een cadeautje! (alleen dacht mijn bankrekening daar anders over)

Hier een paar  foto's waar op de oorbel draag. I'm in love!



Ik vind het echt een leuk idee, dat één zo'n grote oorbel draagt. Zo gaat alle aandacht naar die oorbel. Ik draag zo'n oorbel het liefst met een basic outfit, zodat het niet te druk wordt allemaal. Ik ga deze oorbel gewoon naar school dragen, maar hij is ook geschikt voor een leuk feestje.

Over een week komt de nieuwe collectie online, maar de collectie van nu is ook erg leuk. Dit zijn een aantal van de oorbellen die ze verkopen.


Hier wordt elk meisje toch vrolijk van? Ik ben bang dat ik er vast nog één ga kopen, want ik vind ze zo leuk! Ze zijn ook leuk om cadeau te geven, lekker origineel.

Wat vinden jullie van de oorbellen die Gigi en Marly maken en wat vinden jullie van mijn exemplaar?

Liefs, Lotte

20 opmerkingen:

  1. Mwah, het is totaaaal niet mijn ding, maar ik vind die oorbel bij jou wel leuk staan!
    En mooi nieuwe foto heb je in de sidebar staan!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hmmmmm, ik vind ze belachelijk duur! Ik vind het idee wel leuk, en het ziet er ook leuk uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Grappig! Al kan ik denk ik niet wennen aan het dragen van maar 1 oorbel ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind ze wel echt heel leuk. Ik vind ze alleen echt te duur om zelf te kopen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vind ze heel leuk! Ik heb al een paar keer op de site gekeken, maar ik twijfel welke ik moet doen. ze zijn allemaal ook zo leuk! Die van jouw vind ik ook super!
    ben benieuwd naar de nieuwe collectie, als ze leuk zijn komt er waarschijnlijk wel eentje (nou eentje....) in m'n mandje haha

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het zijn echt mooie oorbellen! Misschien dat ik er ook een ga bestellen, denk dat het voor in de zomer wel echt heel leuk zal staan!
    Jouw exemplaar is ook gaaf! Mooie foto's hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik draag niet zo vaak oorbellen, dus ik denk niet dat ik het snel zou bestellen. Ik vind ze er wel lekker zomers en leuk uitzien! De oorbel die jij genomen hebt is echt schattig!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Er zitten leuke dingen tussen maar om voor 1 oorbel 22 euro te betalen vind ik te duur.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. oh ik vind ze super,
    had het al eerder gezien op je blog.

    Maar wist niet dat het maar één oorbel was,
    pfhoe.. dan moet ik nog even nadenken of ik deze ga bestellen.

    MAar ik vind ze echt geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Best leuke oorbellen ja, ze staan goed bij je en leuke foto! :D

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik vind ze gaaf, maar JEMIG wat duur. Mweh. :( Laat dan maar....

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heel leuk!! Is het wel handig, zo'n grote oorbel?

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Het zijn erg mooie oorbellen, maar ik denk op de een of andere manier dat 1 (of 2) zo'n groot ding mij niet gaat staan.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik wil eigenlijk ook al een tijdje zo'n oorbel kopen, want ik vind ze wel erg gaaf. Maar ze zijn inderdaad best prijzig, en waarschijnlijk krijg ik de hele dag opmerking als: ben je je oorbel verloren?

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Het is denk ik niks voor mij, maar het staat jou wel heel guitig :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Heel erg leuk, maar ik zou er toch twee kopen denk ik...

    BeantwoordenVerwijderen
  17. ik vind het een leuk concept wel en mooie oorbellen :)

    wel vind het grappig dat in GTST bij Lorena (gigi) regelmatig er 'zomaar' een oorbel uit haar oor valt.. :p

    BeantwoordenVerwijderen
  18. super leuk, zag er gisteren tijdens het uitgaan nog 2 meiden mee lopen.. vind ze wel heel duur trouwens

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Leuke blog!

    Wilde even laten weten dat de oorbellen ook te koop zijn vanaf € 7,50 per stuk, kijk even in onze webwinkel http://www.desir.nl

    Désir international

    BeantwoordenVerwijderen

Reactie regeltjes:
- Niet schelden en ongepaste woorden gebruiken.
- Tips zijn welkom! :)
- Niet spammen, Je kunt je site intypen bij URL wanneer je een bericht achter laat. Zo kunnen anderen op je naam klikken en worden door gestuurd naar je site.