zaterdag 8 januari 2011

Mango & Papaya body butter

Zoals jullie misschien al wel wisten, heb ik ontzettende droge huid. Vooral in de winter maanden valt er niet tegen aan te smeren. Ik liep laatst in de kruidvat tegen deze body butter aan en nam hem mee voor 1,50!
Het is de Mango en Papaya body butter van de kruidvat.
Kruidvat body butter mango & papaya is als een tropische verrassing voor je huid. Voel hoe soepel en superzacht het je huid maakt en laat de friszoete, exotische geur je zinnen prikkelen. Als je je ogen sluit voel je de jungle zinderen.


De body butter heeft een vrij dikke structuur, het voelt echt aan als een boter. Ik moet heel eerlijk bekennen dat ik nog niet eerder een body butter heb gehad, ik heb al wel een aantal body crème's. Maar het grootste verschil is de structuur, dit voelt echt aan als of je met je vinger in een pakje boter drukt. De body butter is lekker romig en is goed smeer baar.
De geur is echt super lekker, een lekker zoet mango geurtje! Ik ben zelf dol op zoete geurtjes, met deze body butter zit ik dus wel goed.


Op deze foto kun je zien hoe dik de body butter is, precies wat mijn droge huid nodig heeft. Een groot voordeel vind ik dat de body butter heel snel in je huid trekt, het voed je huid direct. Je hoeft dus niet 5 minuten te wachten, voordat dat vette laagjes eens ingetrokken is. Mijn huid voelt na het insmeren heerlijk zacht en gevoed aan.


Hier kun je ook goed zien hoe dik de body butter is. Hmm heerlijk!

Ik ben super enthousiast over deze body butter en ik smeer me er nu dagelijks mee in. M'n huid voelt een stuk verzorgder aan en niet meer zo droog als eerst. En het fijnste vind ik nog wel de prijs die je er voor betaald, want 1,50 is echt goedkoop voor zo'n heerlijke body butter!

Liefs, Lotte

10 opmerkingen:

  1. Die body butters zijn fijn he? Heb zelf die met kokos, vind ze echt super :D

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ooh ze lijken me geweldig :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hé, wat grappig, die heb ik ook net deze week gekocht! Hij is superfijn! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik wist dat kruidvat een nieuwe lijn had, maar dat die lekkere spulletjes al vanaf 1,50 te verkrijgen waren, was mij geheel ontgaan :O

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ik wou die ook gaan halen, maar ik dacht dat ze 2,50 waren !

    BeantwoordenVerwijderen
  6. dat is zeker niet duur. heb nu die van TBS en vind die best prijzig. als die op is ga ik er zeker eentje van de Kruidvat proberen

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ikzelf heb hem ook, maar ik heb er 2,50 voor betaald.. x

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Klinkt wel fijn! :-) Bedankt voor de review! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oee heerlijk! Ik zie 'm vaak liggen en ik ga 'm zeker eens kopen :)

    BeantwoordenVerwijderen

Reactie regeltjes:
- Niet schelden en ongepaste woorden gebruiken.
- Tips zijn welkom! :)
- Niet spammen, Je kunt je site intypen bij URL wanneer je een bericht achter laat. Zo kunnen anderen op je naam klikken en worden door gestuurd naar je site.