zondag 23 januari 2011

Mijn blushes


Blush is één van mijn favoriete beautyproducten, eerder gebruikte ik het bijna nooit. Maar toen ik de blush ontdekt had, kon ik niet meer zonder! Een blush geeft je gezicht een gezond kleurtje en je wangen krijgen er een mooi kleurtje van. Ik heb zelf verschillende soorten blushes, in poeder vorm, in crème vorm, in een stick en ik gebruik ook oogschaduws als blush.


Dit zijn al mijn blushes bij elkaar. De meesten zijn in poeder vorm, maar ik heb er ook een aantal in crème vorm. Zoals je kunt zien zijn het er niet super veel, maar ik ben wel blij met de blushes die ik nu heb. Ik heb verschillende kleuren en vormen en hierdoor kan ik lekker variëren. Bij sommige looks wil ik een wat meer opvallende blush, die lekker van je wangen knalt. Dan gebruik ik meestal een oogschaduw als blush. Deze geven veel pigment af, de oogschaduw van catrice is mat en de oogschaduw van de Hema bevat glitters.
De blush stick van Elf is fijn om aan te brengen, vooral als je weinig tijd hebt. Hij geeft een mooi natuurlijk effect. Ik heb een aantal peachy kleurtjes, en deze zijn geschikt bij wat warmere looks.
Het minst tevreden ben ik met de blush van Essence, er komt weinig kleur van af en is bijna niet terug te vinden op mijn wangen.


Links NYX, midden MNY, rechts GOSH

Mijn favoriete blushes zijn absoluut deze drie. Het zijn drie totaal verschillende blushes, maar ze zijn allemaal erg mooi en ik gebruik ze vaak. De crème blush van NYX is erg fijn in gebruik, hij bevat enorm veel kleur en is echt super knal. Hier hoef je maar een klein beetje van aan te brengen en het is echt een super mooi roze kleurtje.
De blush van Gosh is mijn aller eerste blush geweest, het is een roze kleurtje, maar is absoluut niet knal. Hij geeft een heel natuurlijk kleurtje aan mijn wangen. En dat tot slot mijn fijne blush van MNY, deze blush is licht roze en bevat een mooie glans. Hij werkt als een blush, maar geeft ook een mooie gloed aan mijn gezicht.

Tot slot wil ik jullie nog even laten zien waar ik mijn blush op mijn gezicht aanbreng.


Op deze foto laat ik zien waar ik mijn blush altijd aanbreng. Ik vind dit het mooiste effect geven bij mijn gezicht. Ik breng mijn blush wat meer vanuit buiten aan en vervaag het naar het midden van mijn gezicht, naar mijn wangen. Ik kies er bewust voor om de blush niet midden op mijn wangen aan te brengen, want dit zorgt er voor dat mijn wangen nog meer naar voren komen. Mijn wangen zijn al aardig aanwezig, daarom kies ik niet voor deze manier.

Wat zijn jullie favoriete blushes?

Liefs, Lotte

15 opmerkingen:

  1. Ik gebruik vaak blush, ook al heb ik er niet zoveel. Maar het is niet dat ik denk van wauw! Maar die van TCW gebruik ik op dit moment en die is best mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb zelf maar 2 blushes, een van Gosh en een van MNY. Ik vind zelf die van MNY het fijnst! Wel een goede tip, om de blush niet helemaal op je wangen aan te brengen. Ik heb zelf ook van die "appelwangetjes", dus voor mij is dit zeker een handige tip!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik gebruik soms blush niet zo vaak maar als een blush mooi is opgebracht vind ik het wel heel mooi!! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. De blush van MNY vind ik er erg tof uit zien! Zelf gebruik ik niet zo vaak blush, dus heb ik ook niet echt een favoriet eigenlijk.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Lotte! Bedankt voor je lieve reactie:D Ben blij dat je mijn filmpjes zo leuk vind:D
    Ik heb een mooie rode blush van Be-yu en een rozige blush van Chanel. Die gebruik ik het meeste. Ik vind dit ook de mooiste manier om blush op te doen! Grappig die foto zo haha!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik ben ook groot fan van de MNY blsuhes! Absoluut mijn toppers

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Die van MNY is idd prachtig! Ik ben ook gek op blushes. Elf en NYX staat nog wel op me verlanglijstje :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie blushes! Ik heb er ook wel wat, mijn all-time favoriet is Light Burgundy van Catrice en mijn ATM favoriet is 1 van de oude Limited editions van the body shop die ik in de sale vond. Ik breng mijn blush ook zo aan! Goede tip met mensen voor appelwangetjes idd ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik gebruik zelf nooit blushes, ik ben nog nooit de perfecte blush tegengekomen.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. I <3 blush!
    Mijn favo's: BodyShop Blushing daisies (limited edition helaas.. :[ ) en Essence Go Snow cream to powder blush (ook LE).

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Je lippen zijn mooi op je foto! Wat heb je daarvoor gebruikt? :)
    Ikzelf gebruik blush van Bourjois (: altijd fijn
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  12. @Chantal, ik heb mijn lippen nude gemaakt, door er heel lichtjes foundation over heen te brengen en daarna rosebud salve er over heen.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Leuk om te zien! Mijn favo blushes zijn Springsheen van MAC en Pinky van NYX.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik vind de blush van MNY ook erg mooi! :D die geven idd een mooie gloed aan je gezich!

    BeantwoordenVerwijderen

Reactie regeltjes:
- Niet schelden en ongepaste woorden gebruiken.
- Tips zijn welkom! :)
- Niet spammen, Je kunt je site intypen bij URL wanneer je een bericht achter laat. Zo kunnen anderen op je naam klikken en worden door gestuurd naar je site.