dinsdag 18 januari 2011

Mijn nail art creatie, Give me some dots!


Mijn kwaliteiten liggen niet op het gebied van nail art, maar toch vind ik het zo leuk om te doen. Op internet zie ik de mooiste creaties voor bij komen, maar dat is voor mij niet weg gelegd. Daarom vandaag een hele simpele creatie, dat iedereen kan maken! Ik heb gekozen voor pastel kleurtjes, mooie zachte kleuren die goed bij het voorjaar passen.


Dit heb je er allemaal voor nodig. Ik koos voor een mint kleurig nagellakje, namelijk Sold out forever van Catrice. Daarnaast gebruik ik twee lakjes van Essie, in de kleuren: Lilacism en Love dovie. Als topcoat gebruik ik de matte topcoat van Essence. Tot slot heb je wat saté prikkers nodig, hiermee gaan we de stippen zetten.


Je begint met Sold out forever van Catrice. Dit wordt je basis kleur en hiermee lak je als eerste al je nagels. Hier over heen breng je een matte topcoat aan, ik koos voor die van Essence. Een groot voordeel van deze topcoat is, dat hij zo snel droogt. Je kunt dus lekker snel verder werken.


Dan is het tijd voor de stippen! Deze breng je aan met een saté prikker, zo kun je netjes stippen op je nagels aanbrengen. De prikker doop je voorzichtig in je nagellak flesje en als je genoeg op je prikker hebt zitten, dep je hem op je nagels. Je kunt er voor kiezen om kleine en grote stippen te zetten, dat geeft een leuk effect! En stiekem kun je nog een beetje smokkelen ;)


En dan ben je klaar! Lekker simpel toch? Ik vond het leuk om mat en glanzend met elkaar te combineren en de pastel kleurtjes passen leuk bij elkaar. De matte groene basis, geeft een mooi contrast met de glanzende stippen.

Wat vinden jullie van mijn creatie? Ik ben best tevreden voor mijn doen! Hihi

Liefs, Lotte

14 opmerkingen:

  1. leuk gedaan, en best knappe rondjes voor met een sate stokje hoor :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super leuk bedacht, vooral die matte basis.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Niks voor mij! Maar wel heel schattig (:

    BeantwoordenVerwijderen
  4. schattige kleurtjes heb je gebruikt =D

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Erg leuk! Mooie kleurtjes heb je gebruikt!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat leuk! Ik had er zelf nog niet aan gedacht om dat met een sateprikker te doen :p
    die kleurencombinatie is ook leuk, lekker fel.
    En zo heb ik het graag :D

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oee lekker vrolijke kleurencombinatie!

    BeantwoordenVerwijderen

Reactie regeltjes:
- Niet schelden en ongepaste woorden gebruiken.
- Tips zijn welkom! :)
- Niet spammen, Je kunt je site intypen bij URL wanneer je een bericht achter laat. Zo kunnen anderen op je naam klikken en worden door gestuurd naar je site.