vrijdag 7 januari 2011

MNY blush in de kleur 201


Ik heb al aardig wat producten van MNY in mijn beauty kast liggen, maar deze blush is absoluut mijn favoriet. Deze blush kreeg ik tijdens de kerstdagen cadeau, sinds toen gebruik ik hem elke dag!
Ik heb de blush in de kleur 201, een licht roze blush met een mooie glans en wat shimmer.



De blush zit een klein doosje, ik vind hem zelf iets te klein. De verpakking is verder vrij simpel, een rond doosje waar je de kleur goed door heen kunt zien. Bij mij is het dekseltje al kapot, dus de verpakking is niet helemaal top. Maar goed, het gaat natuurlijk om het product ;)

De blush is goed gepigmenteerd, die kleur die je in de verpakking ziet, zie je op je gezicht ook terug.



Op de foto's hier boven kun je zien hoe de blush er uit ziet. Ik vind het een prachtige roze kleur met een mooie glans en subtiele shimmer. Het is een blush die ik dagelijks gebruik en bij elke look past. De mooie glans geeft mijn look een frisse uistraling en de roze kleur geeft mijn wangen een mooi kleurtje.

Ik vind het een prachtige blush en ik had liever een grote verpakking gehad, want ik gebruik hem nu elke dag. Ik vind de kleur onwijs mooi en ik denk dat hij bij iedereen goed zal passen.


Op oudjaars dag droeg ik deze look en daarbij droeg ik ook de blush van MNY. De foto is niet heel duidelijk, maar de blush paste perfect bij deze look. Je kunt de blush subtiel aanbrengen, maar ook opbouwen.
De blush van MNY is de koop bij de Etos en kost 2,99

Liefs, Lotte

12 opmerkingen:

  1. ziet eruit als een heeeerlijke kleur!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi! Die kleur staat je erg goed ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie kleur ik heb deze zelf ook, ben er erg blij mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie blush. Ik vond hem in de verpakking nogal heftig, maar hij valt mooi uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Staat je mooi, ik vind hem iets te roze.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ja die is mooi!
    Heb hem zelf ook en gebruik hem sindsdien ook vrijwel bijna elke dag.
    Jammer dat de verpakking nu al kapot is bij jou:( maar zoals je al zegt, het gaat om het product niet om de verpakking:P

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooie blush, staat je goed! :)

    BeantwoordenVerwijderen

Reactie regeltjes:
- Niet schelden en ongepaste woorden gebruiken.
- Tips zijn welkom! :)
- Niet spammen, Je kunt je site intypen bij URL wanneer je een bericht achter laat. Zo kunnen anderen op je naam klikken en worden door gestuurd naar je site.