zaterdag 22 januari 2011

MNY lipgloss #569


Jullie weten onder tussen allemaal dat ik MNY fan ben. Ik ben gek op de blushes en ook op de lipglossjes. Vandaag review ik voor jullie een MNY lipgloss in de kleur: 569. Het is een ander kleurtje dat ik normaal gesproken zou kopen, het is een vrij donker roze lipgloss met veel shimmer.


Het flesje vind ik erg fijn en de kleur zie je er goed door heen. Ik vind het een handig formaat en de sponsaplicator werkt erg prettig. Ik vind de lipgloss met spons aplicator fijner werken dan die uit een tube. Dit werkt naar mijn idee toch wat fijner.


De lipgloss heeft een vrij donkere kleur. Het is een donker roze kleur, wat zelfs een beetje naar bruin neigt. In de gloss zit heel veel shimmer en glitter, het glinsterd van je lippen af! De pigmentatie van de gloss vind ik erg mooi.

De substantie is naar mijn idee precies goed, niet te dik en niet te dun. Hij smeert lekker en plakt nauwlijks. De geur is niet bijzonder en hij blijft aardig lang zitten. Ik heb dit glossje regelmatig in mijn tas zitten, hij geeft mijn lippen een mooi kleurtje en net dat extra's wat je look af maakt.


Op deze foto draag ik de gloss op mijn lippen. Verder heb ik de look vrij neutraal gehouden, met een mooie blush op mijn wangen. (die trouwens ook van MNY is)

Ik vind deze lipgloss zeker een aanrader, de kleur is mooi en de kwaliteit is prima. De gloss kost 2,99 en is te koop bij de Etos.

Liefs, Lotte

10 opmerkingen:

  1. wauw^^ kei mooi, alleen ik denk niet dat dees mij zal staan!
    wil je weer eens een stash update doen? xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Echt een mooie gloss! Lekker nude! En je hebt echt zulk mooi haar!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie lipgloss, staat je goed. Ik ben echt helemaal verliefd op die oorbel!:)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind hem echt heel mooi en hij staat je echt ontzettend goed. Je oorbel van de kuisemeisjes is zo cute!!! Je bent een prachtige meid!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. @Dionne, aah dankje! Wat een lieve reactie ^-^

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauw erg mooi! Je look is ook erg mooi!

    BeantwoordenVerwijderen

Reactie regeltjes:
- Niet schelden en ongepaste woorden gebruiken.
- Tips zijn welkom! :)
- Niet spammen, Je kunt je site intypen bij URL wanneer je een bericht achter laat. Zo kunnen anderen op je naam klikken en worden door gestuurd naar je site.