maandag 3 januari 2011

Ooglook oud & nieuw


Op oudjaars avond had ik een mooie look gemaakt en deze wil graag nog even met jullie delen. Ik had deze look voor oudjaars avond gemaakt, maar hij is geschikt voor elk moment! Ik heb gebruik gemaakt van aubergine kleuren, paars tinten en bruin. Kijken jullie mee?

Hier zie je de kleuren die ik gebruikt heb voor deze look. Zoals jullie kunnen zien, gebruikte ik mijn 88 Metal mania pallet. Ik ben zo gek op dit pallet!
Ik heb vooral gebruik gemaakt van donker paarse kleuren.
De lichte kleur die jullie boven aan zien, heb ik voor over mijn gehele ooglid gebruikt. Als je één rondje naar rechts gaat en vier naar beneden, zie je de kleur die ik in mijn buitenste ooghoeken aanbracht. Onder aan het pallet zie je twee paarse kleuren. De linker kleur bracht ik aan in mijn arcadeboog en ook wat daar boven. De kleur daarnaast gebruikte ik alleen in mijn arcadeboog, om de kleur wat intenser te maken. Onder mijn wenkbrauwen en in mijn binnenste ooghoek, bracht ik nog wat highlighter aan.

Ik gebruikte een eyeliner van de body shop, deze bracht ik aan in een winged line. Onder mijn ogen bracht ik de zwarte oogschaduw aan, deze bracht ik aan met een dun kwastje. Deze oogschaduw liet ik ook wat naar buiten lopen, net als de eyeliner boven mijn oog. Ik vond het wel een leuk effect hebben!


Op mijn lippen bracht ik de Light 'n shine lipgloss van Gosh aan, deze bevat lekker veel glitter.


En hier zien jullie de complete look! Ik vond het een leuke look, leuk voor een feestje. Welke look droegen jullie met oud en nieuw?

Liefs, Lotte

7 opmerkingen:

  1. super mooi!
    Ik ga het ook proberen, want ik heb het zelfde pallet!
    Ik vind hem echt zo fijn, ik gebruik hem bijna iedere dag!

    X ELisa

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Supermooi!
    Ik droeg een nude look met een paars accent ^^

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Erg mooi gedaan! Ik wil dat palette ook heel graag eens gaan bestellen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi! Ik ging voor champagne en brons kleurige oogschaduw, geen lipgloss.

    BeantwoordenVerwijderen

Reactie regeltjes:
- Niet schelden en ongepaste woorden gebruiken.
- Tips zijn welkom! :)
- Niet spammen, Je kunt je site intypen bij URL wanneer je een bericht achter laat. Zo kunnen anderen op je naam klikken en worden door gestuurd naar je site.