woensdag 19 januari 2011

Persoonlijke update


Vandaag heb ik even een persoonlijke update voor jullie. Gewoon omdat ik het leuk vind, om jullie even bij te praten :)
Hier boven op de foto, zien jullie een stress balletje in de vorm van Hello Kitty. Is die niet schattig? Ik kreeg hem van m'n vriend, omdat mijn toetsweek er weer bijna aankomt. Gister had ik nog een herkansing van Politicologie, ik heb als een malle zitten leren en volgens mij heb ik hem nu wel gehaald. Maar durf het niet met zekerheid te zeggen. Volgende week begint officieel mijn toetsweek en dan staan mij nog 3 toetsen te wachten, namelijk: Ethiek, Groepsdynamica en Recht. En voor recht vrees ik het ergste..
M'n vriend weet hoe gestresst ik van al dat leren kan raken, dus kocht hij een stress balletje, om te 'ont'stressen.


Naast dat ik zo aan het stressen ben voor de toets week, gaat het heel goed met me. Ik merk dat ik beter in m'n vel zit door het afvallen en m'n huid wordt er ook een stuk beter van. Ik weet nu echt zeker dat ik het vol ga houden!

Over twee weken krijg ik een hele nieuwe klas op school, ook omdat ik een nu voor een richting heb gekozen (SPH- jeugd en gezin). Stiekem vind ik dit best wel spannend, ik moet altijd zo wennen aan van die nieuwe situaties. Ik was net zo gewend aan m'n eigen klassie. Ik had ondertussen ook al vriendinnen gemaakt, dus dan is het extra lastig. Maar ik weet zeker dat ik me in mijn nieuwe klas ook op m'n gemak ga voelen, want ik kom weer bij een van m'n beste vriendinnen in de klas! Vanaf 3 februari ga ik een dag stage lopen, dus lekker weer even praktijkgericht. Heb ik ook super veel zin in!

Morgen is natuurlijk de dag dat MadamLotte een half jaar bestaat en ik vind het zo spannend, gewoon omdat ik een geweldige Goodiebag ga verloten! Ik heb nu 210 bloglovin' followers en dat is geweldig. Ik ben de afgelopen weken druk bezig geweest met het kopen van spulletjes voor de Goodiebag, ik hoop zo dat jullie hem leuk vinden!

Dit was mijn persoonlijke update, hoop dat jullie het leuk vonden om te lezen. En morgen allemaal mee doen met de winactie he?!

Liefs, Lotte

17 opmerkingen:

  1. Wat een lief stressballetje ^^ En doe jij ook SPH of social work? Je vakken zijn bijna hetzelfde als de mijne!
    Ben benieuwd naar die goodiebag, zal zeker wel meedoen! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk om zo'n persoonlijke update te lezen :)
    Toetsweken zijn bagger, dus die superleuke stressbal kun je wel gebruiken dan, haha! Echt lief van je vriend.
    En ja, ik ga strijden voor de goodiebag! ^^ 211 followers, echt veel!
    En over het afvallen, you know you can do this! Succes!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Als ik dit zo lees, wil ik ook gaan studeren (al lijken me die toetsweken iets minder), maar eerst maar eens mijn diploma halen:) Dat stressballetje vind ik wel echt heel schattig, lief van je vriend!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een lieve stressbal..
    Heel veel succes met al je toetsen!
    Ik kijk uit naar de uitslag van de goodiebag, spannend! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ahh wat een schatje! Succes met je toetsen! En natuurlijk alvast gefeliciteerd met je Blog. Je blog is echt super leuk om te volgen.

    X Laura http://bagsandsushi.com

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuk stressballetje! Ik ben ook altijd een stresskipje als het op toetsen aan komt haha. Alvast veel succes met je toetsen!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat cute, die stressbal! Ik heb er één in de vorm van een hartje ^_^

    Veel succes met je toetsweek!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. @Maud, ja ik zit in het eerste jaar van SPH!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. @BagsandSushi, leuk dat je een reactie achter laat. Maar wil je alsjeblieft niet gaan spammen, je kunt je link invoeren als je een comment achterlaat bij de URL, maar niet in je reactie zelf. Volgende keer moet ik hem verwijderen.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. wat een schattig stressballetje, enorm lief van je vriend! veel succes met je toetsen!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat toevallig Ö Morgen bestaat mijn blog ook precies 6 maanden!!
    Ik ben zooo benieuwd naar je goodiebag ^^
    Cute stressballetje trouwens, moet ik ook eens kopen :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Oja, doe je ook mee aan mijn winactie morgen? Je kan een Hello kitty agenda winnen ^^

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik zou dat stressballetje ook wel kunnen gebruiken!
    HBO is toch wel echt pittig..

    Succes met jouw tentamens in ieder geval meid!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. persoonlijke updates mogen wel vaker <3
    heel interesting!
    tuurlijk doen we mee.. wie wil nou geen goodiebag?

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Snoezig! Waarom maken ze nou alles zo schattig? Zo is het zo moeilijk om iets niet te kopen ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ontzettend schattig stress balletje! Maar je kunt het hoor Lotte! Nog even doorzetten en dan ben je er weer vanaf!
    En heel veel succes met afvallen, fijn dat je je er nu al beter bij voelt.
    xx.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Lief stressballetje ;) Ben blij voor je dat je wat beter in je vel voelt :)

    BeantwoordenVerwijderen

Reactie regeltjes:
- Niet schelden en ongepaste woorden gebruiken.
- Tips zijn welkom! :)
- Niet spammen, Je kunt je site intypen bij URL wanneer je een bericht achter laat. Zo kunnen anderen op je naam klikken en worden door gestuurd naar je site.