woensdag 26 januari 2011

Rimmel Glam 'eyes trio eye shadow

Vandaag review ik voor jullie een trio eyeshadow van Rimmel. Rimmel heeft het assortiment aangepast en toen ik dit palletje zag liggen wilde ik hem graag uittesten. Ik kocht hem in de kleur 634 Lynx, een palletje met een oud  roze kleur, een donker bruine kleur en een highlighter.


Ik vind de verpakking van deze trio er erg mooi uit zien, strak en chique. Ik vind hem er veel beter uit zien dan de vorige palletjes die ze hadden. De kleuren die in het palletje zitten vind ik erg mooi. De kleuren passen erg goed bij elkaar en je kunt er een mooie look mee maken.
De oogschaduws bevatten allemaal een lichte shimmer, erg mooi!


Het pigment van dit palletje viel me reuze mee, er kwam aardig wat kleur van af. De kleuren zien er erg mooi uit en sluiten goed op elkaar aan. De shimmer verdween bijna helemaal toen ik een swatch maakte, dat vind ik wel jammer.
Ik heb er gelijk even een neutrale look mee gemaakt. Ik vind de oudroze kleur erg mooi bij het bruin passen.
Wat ik wel een beetje jammer vind, is dat de oogschaduws erg snel begonnen te kruimelen.


Ik heb voor deze look alleen gebruik gemaakt van het Glam 'eyes trio van Rimmel. Ik bracht de roze kleur over mijn ooglid aan en de bruine kleur in mijn crease. De highlighter bracht ik onder mijn wenkbrauwen en in mijn binnenste ooghoeken aan. Ik vind het een geslaagde look geworden!
Het palletje van Rimmel is te koop voor 9,99 bij verschillende drogisterijen.

Liefs, Lotte

12 opmerkingen:

  1. Mooie palette! ik heb hier zelf twee mono's van en een palettje en vind het echt fijne oogschaduws.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi palette! Er komt inderdaad veel pigment van de oogschaduw. Rimmel heeft vaak mooie producten he, en toch koop ik het om de ene of andere reden nooit...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi palletje! Die highlighter is prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ziet er goed uit! Ik hou wel van dit soort kleurtjes :D

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hele mooie kleuren. De verpakking ziet er ook goed uit. Deze komt op mijn wishlist te staan ;).

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wauw^^ echt heel mooi, me wants!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Die kleuren zijn leuk!! Mischien dat ik die nog wel ga kopen!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Pretty :) Maar roze is niks voor mij.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuk, Cynthia had hier ook een artikel over geschreven, deze kleurtjes zijn meer naturel.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. mooie kleurtjes, ga ik zeker een keer halen.

    BeantwoordenVerwijderen

Reactie regeltjes:
- Niet schelden en ongepaste woorden gebruiken.
- Tips zijn welkom! :)
- Niet spammen, Je kunt je site intypen bij URL wanneer je een bericht achter laat. Zo kunnen anderen op je naam klikken en worden door gestuurd naar je site.