zondag 2 januari 2011

Tag: Smile, and the world will smile back


Een tijdje geleden ontving ik deze mooie tag van Janneke en gister kreeg ik hem ook van Liesewiesje. Normaal gesproken ben ik niet zo van de tag's en het invullen van verschillende lijstjes. Maar deze tag sprak mij enorm aan, ik deel hem daarom graag met jullie!

Deze tag is niet zomaar een tag, dit is een speciale tag. Het betekent dat je lacht naar de wereld, dat jij een stukje geluk door wil geven. Dat je lacht naar de bloggers die je tagt, en naar alle lezers van je blog. Post een foto van jezelf, een foto waarop je glimlacht, een foto waarop jij geluk uitstraalt.
Wat een prachtige tag is dit! Zo heerlijk positief. Ik ben zelf iemand die graag het positieve uit het leven en uit andere mensen wil halen. Dit heeft met mijn karakter te maken, maar ook met mijn studie (SPH). Ik heb daarom ook voor een foto gekozen waar ik lach, waar ik mij gelukkig voel. Deze foto is genomen tijdens mijn vakantie op Texel, afgelopen zomer. Dit is echt een Lotte lachje, helemaal gelukkig en ik geniet van het moment. In mijn goede voornemens konden jullie het al lezen, ik wil dit jaar meer gaan genieten en stil staan bij de mooie momenten die ik beleef met de mensen om mij heen. Lach naar de mensen om je heen, want ik weet zeker dat ze dat zullen waarderen. Geef jouw geluk over door te glimlachen. Smile, and the world will smile back!


Ik wil deze tag doorgeven aan Cynthia. Ik stuur haar deze glimlach, omdat ik vind dat ze het verdiend heeft!
Ook tag ik al mijn lieve bezoeksters, omdat ik jullie dankbaar ben dat jullie Madam Lotte zo trouw blijven bezoeken! Dank jullie wel :)


Liefs, Lotte

13 opmerkingen:

  1. Ik heb hem al op veel blogs langs zien komen en hij is heel mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. deze tag heb ik nog helemaal niet gezien ;) erg leuk :D

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw, leuke foto, je straalt gewoon op deze foto :D Leuk dat je de tag uiteindelijk hebt gedaan :D Wist niet dat je al door iemand anders was getagged, hehe :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke tag inderdaad, en leuke foto! Gewoon kunnen genieten van het moment is gewoon zo kostbaar!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie tag! En een mooie foto! Normaal ben ik een lurker en schrijf nooit een comment maar deze tag is zo positief dat ik je een compliment wil geven voor je site! Echt super leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. @Angelique, dank je wel meid! :)

    Iedereen bedankt trouwens ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk om te zien dat iedereen de tag zo leuk vindt! Daar ben ik hem ook om begonnen, super :)
    En ook leuk natuurlijk dat je hem erop hebt gezet, mooie foto :) En een hele eer dat je normaal geen tags doet maar deze wel!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik ben ook getagged en ga hem ook doen, het is zeker een mooie tag!

    Leuke foto :)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. @Lisanneleeft, super dat je deze tag bent begonnen! Zo veel positiviteit!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. haha wat grappig dat jij ook een foto hebt van je vakantie op texel, en dan ook nog van afgelopen zomer, toen was ik er ook!
    haha top zomertje!
    xxxx

    BeantwoordenVerwijderen

Reactie regeltjes:
- Niet schelden en ongepaste woorden gebruiken.
- Tips zijn welkom! :)
- Niet spammen, Je kunt je site intypen bij URL wanneer je een bericht achter laat. Zo kunnen anderen op je naam klikken en worden door gestuurd naar je site.