maandag 10 januari 2011

Tijd om mijn goede voornemens waar te maken..


Ik ben er nu echt helemaal klaar voor! Ik ben klaar met die overtollige kilo's en kleding dat niet mooi zit. Vandaag ga ik beginnen met mijn goede voornemens, dat ik wil gaan afvallen. Al eerder konden jullie mijn afval race in de gaten houden. Een aantal maanden geleden ging ik van start, ik verloor een paar kilo. Maar toen mijn verjaardag en de feestdagen in zicht kwamen, was ik dat afvallen al snel vergeten.
Nu ga ik het anders aan pakken! Het grote voordel is in ieder geval, dat iedereen in huis mee doet. Ik ben nu veel gemotiveerder en ik wil er helemaal voor gaan.


Het sporten ben ik wel blijven doen, dus dat ga ik ook niet veranderen. Wel ga ik beter op mijn voeding letten. Want ik weet gewoon heel goed waar het allemaal aan ligt. Ik ben namelijk gek op zoete tussendoortjes. Die ga ik nu dus ook laten staan. Ik ga gezonder eten en regelmatiger eten. Ik zorg er voor dat ik als tussendoortje lekker fruit ga eten. Geen warme chocolade melk meer op school en geen MAC donalds meer. Geen vette happen en chocola, maar een lekker stuk fruit of een muesli reepje. Het gaat helemaal goed komen!

Helpen jullie mij de komende tijd weer steunen?! Want nu gaat het me echt lukken ;)

Liefs, Lotte

21 opmerkingen:

  1. Ik ga het zeker blijven volgen. Afvallen is ook een van mijn goede voornemens :) Het is toch een extra drijfveer als ik zie dat het bij jou lukt!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. cker!!!!!!
    maar wat is je doel zoveel hoef je toch niet kwijt?
    je bent mooi!
    maar ik steun je want ik wil ook 5 kilo afvallen ik weeg nu 63 en wil 58 wegen maar het is niet echt het gewicht maar meer mijn vetrolletjes op mijn buik en beetje bil haha ben ook klein dus

    BeantwoordenVerwijderen
  3. oja ik ben ook gek op chocolade en chips en alle hartige dingen :(

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je kan het! :D
    Tuurlijk zullen we je steunen!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat goed van je dat je weer gaat beginnen :) ik ga ook weer beginnen want het is echt nodig! pas gewoon niet meer in een broek die ik vorig jaar heb gekocht, toen ik hier achter kwam was ik er klaar mee! misschien is het leuk om met een wat meiden soort van logboek bij te houden ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. @Pien,Nou ik moet zeker wel wat kwijt hoor, mag bijna wel 10 kilo kwijt! Maar dat klinkt gelijk zo veel, dus ik ga stap voor stap bezig. Met elke kilo die er af gaat, ben ik al blij :). Mijn uieindelijke doel is, om weer in een broek te passen, die ik nog nooit heb aan gehad!haha

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik ben er ook mee bezig!
    Het is wel lastig maar ik ben een week geleden begonnen en al 2 kilo kwijt :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. @Inez, wow wat goed van je! 2 kilo is echt veel :O

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Goed dat je weer begint :) Ik ben ook weer bezig aan mijn eeuwige strijd tegen de kilo's, altijd al stevig geweest. Nu ben ik al sinds afgelopen maart bijna altijd 3x per week aan het sporten, maar tijdens de zomervakantie ging dat mis, er waren 2 kilo af door alleen te sporten, en weer 4 erbij! Nu ben ik die 4 weer kwijt en ga ik weer verder, maar nu ook gezonder eten.
    Let je trouwens op dat in mueslirepen ontzettend veel suiker zit!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Succes Lotte, je kan het! ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Veel succes! En wat fijn dat jullie het samen doen, dat scheelt vast (en het heeft geen zin om op strooptocht te gaan :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Veel succes! De feestdagen zijn voorbij en aangezien iedereen bij je thuis meedoet zal het vast weer goed gaan :D.
    Momenteel eet ik ook vooral fruit en yoghurt als tussendoortjes en voor je het weet is het een routine en grijp je daar automatisch naar in plaats van naar snoep en andere zoetigheden :).

    BeantwoordenVerwijderen
  13. zet hem op meid! ik ben ook hard bezig sinds september eigenlijk geen suiker meer, ook goed op de verpakkingen kijken, want er zitten genoeg verborgen suikers overal in! maar ik ben al 10 kg kwijt! dus das wel lekker ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Super veel succes!
    Ik moet vanaf vandaag weer naar school, en ga vanaf vandaag weer beginnen met afvallen.

    Liefs Elisa

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Super goed van je! :D Het gaat je absoluut lukken, enne ik zal je wel blijven steunen hoor ;)

    x Martine

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Meid, je bent prachtig. Laat je leven alsjeblieft niet alles bepalen door het lijnen. Uit ervaring weet ik, dat je hiervan echt niet gelukkiger word. Als ik je zo zie, vind ik je een prachtige meid. Vergeet niet af en toe jezelf WEL iets toe te staan...dat mag namelijk ook wel eens:)

    Verder wens ik je veel succes!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ik wens je heel veel succes toe met je voornemens! :-) You can do it! ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Super knap dat je zo gemotiveerd bent, succes! Ik heb je trouwens getagged =)

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Veel succes! Probeer niet te snel te vermageren, dan krijg je een jojo-effect. En af en toe mag je wel eens iets zoets eten hoor :) zolang je je er goed bij voelt!
    Ik zou ook graag drie kilo vermageren, maar ik heb er niet zo veel moed voor... Hoe geef jij jezelf moed?

    BeantwoordenVerwijderen
  20. @Eline, nee ik doe zeker rustig aan en ik wil gewoon mijn eetpatroon veranderen, zodat er geen jojo effect gaat onstaan :). Hoe ik mijzelf moed geef? Door er over te bloggen en er zulke lieve reacties over te krijgen! :D

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Ik steun je zeker, meer nog, ik doe mee!!

    BeantwoordenVerwijderen

Reactie regeltjes:
- Niet schelden en ongepaste woorden gebruiken.
- Tips zijn welkom! :)
- Niet spammen, Je kunt je site intypen bij URL wanneer je een bericht achter laat. Zo kunnen anderen op je naam klikken en worden door gestuurd naar je site.