woensdag 12 januari 2011

Top's met bloemenprint

Tops met bloemenprinten zien we dit voorjaar weer helemaal terug komen.
Bij SansOnline zag ik een paar leuke exemplaren voor bij komen, bovenstaande tops zijn van Only of Vero moda en verkrijgbaar op www.Sansonline.nl
Toen ik deze vrolijke shirtjes zag, kon het niet laten om er ééntje te kopen. Ik koos voor het shirtje links boven aan. Het is een lang shirt met 3/4 mouwen en hij is vrij lang. Benieuwd hoe hij me staat? Kijk dan snel verder.

Het is een beetje een onduidelijke foto, maar rechts zie je een foto waarop ik het shirtje draag. Ik heb de foto trouwens in mijn spiegel genomen ;) Ik vind hem zelf erg leuk en de kleuren passen goed bij me. Ik krijg helemaal zin in het voorjaar als ik deze top draag! Hij is van Only en kost 15 euro.

Hebben jullie al kleding items voor het voorjaar gekocht?

Liefs, Lotte

9 opmerkingen:

  1. aah dit shirtje is zoo vet :D echt super mooi ;D Ik hou echt van shirtjes met bloemmetjes vooral in deze kleur combinatie :D

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb nog geen voorjaars kleding in de kast hangen. Ik heb wel nog een paar bonnen van Vero Moda liggen dus met die voorjaarskleding komt het helemaal goed:)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind bloemenshirtjes echt heel leuk! Staat je goed:)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ik heb dat shirtje ook maar dan in het zwart ahaha! :D

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Die jij aan hebt is heel leuk! Ik wil graag een trui met bloemen <3

    x Martine

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Degene die jij aan hebt is echt heel leuk :D Staat je super! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik heb je getagd,, kijk op mijn site voor meer info!

    xx Priyaa [missmake-upbeauty.tk]

    BeantwoordenVerwijderen

Reactie regeltjes:
- Niet schelden en ongepaste woorden gebruiken.
- Tips zijn welkom! :)
- Niet spammen, Je kunt je site intypen bij URL wanneer je een bericht achter laat. Zo kunnen anderen op je naam klikken en worden door gestuurd naar je site.