maandag 31 januari 2011

Voorjaarstrend: Trenchcoats

Het voorjaar komt steeds meer in zicht en daarom vond ik het tijd worden om in de mode trends van dit seizoen te duiken. Wat ik op vele webshops tegen kwam, waren de trenchcoats. Een lange jas, die in vele kleuren verkrijgbaar is. Hierboven zie je een aantal exemplaren. De beige en de zwarte links, komen van de H&M. De overige jassen komen van Sansonline.nl
Mijn grote favoriet is de grijze trenchcoat van Object, deze zie je rechts boven in. Ze hebben een leuk detail gegeven aan de schouders, zodat hij er net even wat anders uit ziet. Ik ben van plan om nog een nieuwe jas te kopen, misschien gaat dit hem wel worden! (Ik wilde al eerder een jas kopen van Sansonline, maar hij was toen al uitverkocht).

Wat vinden jullie van trenchcoats?

Liefs, Lotte

15 opmerkingen:

  1. Leuke jassen heb je uitgezocht, ik heb zelf een witte van Beneton maar die draag ik niet super vaak omdat... hij wit is dus :)

    Is Trendcoat een nieuw woord dat wijst op een "trend"? Want zo'n jas is toch een trenchcoat nee?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Volgens mij is het ook trenchcoat, wat Nathalie al zei. Ik vind ze ook leuk, alleen ik ga voor de kortere versie.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het is trenchcoat ;)

    Ze zien er vaak wel leuk uit, maar ik heb het idee dat ze mij niet mooi staan!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik heb mijn trenchcoat vorig jaar gekocht maar ben er niet helemaal meer tevreden over dus ik wil dit jaar een nieuwe.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. he verdikkie, ik drukte per ongeluk al op reactie plaatsen. Ik vind dat je een paar leuke trenchcoats hebt uitgezocht! Ik vind die van Object ook het leukst

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ze zijn leuk! De grijze onderaan in het midden vind ik het allerleukst. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. IK vind niet dat er opvallend veel trenchs zijn, ze zijn klassiek, dus je vindt ze telkens opnieuw terug.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Trenchcoats staan zo chic, vooral met de grote knopen en riem erbij! Ik zie zowel korte als lange trenchcoats graag.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuk! Ik probeer ook elk jaar weer een leuke trendcoat te vinden maar ik ga dan toch voor een leuk jasje of jack. :-D

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Die rechtsboven vind ik de mooiste :-) Ik wou in de winter een trenchcoat maar het is er niet van gekomen helaas :(

    BeantwoordenVerwijderen
  11. de middelste onder vind ik echt het leukste.. waar is hij van?

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Jullie hebben inderdaad gelijk, dom van me! Het is trenchcoat! ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hip!! Ik heb er nog 2 in de kast hangen (beide voorjaarsjassen) dus dat moet goedkomen met die trend ;)

    x Martine

    BeantwoordenVerwijderen
  14. ik wil zo graag een trenchcoat kopen maar ik vind het altijd zo moeilijk een goed model te vinden... het lijkt wel alsof ze enkel voor supersmalle mensen bestaan en ik ben juist breed in mijn schouders :( heb al eens een hele dag gaan rondshoppen en ik werd er bijna depri van ;) maarbon, ze zijn wel superhip en die grijze is echt ENORM mooi!

    BeantwoordenVerwijderen

Reactie regeltjes:
- Niet schelden en ongepaste woorden gebruiken.
- Tips zijn welkom! :)
- Niet spammen, Je kunt je site intypen bij URL wanneer je een bericht achter laat. Zo kunnen anderen op je naam klikken en worden door gestuurd naar je site.