donderdag 20 januari 2011

Win Madam Lotte's goed gevulde Goodiebag!


Wiehooo! Eindelijk is het zover, m'n blog bestaat een half jaar en dat betekend Goodiebag time! Ik zat jullie al meerdere keren lekker te maken met de goodiebag, maar vandaag kunnen officieel mee doen met de winactie. Vandaag kunnen jullie de goodiebag ook écht bekijken, ik weet zeker dat jullie hem allemaal willen winnen ;)


Ik ben weken bezig geweest met het kopen en uitzoeken van leuke spulletjes, alles komt overal vandaan en het is ook echt een 'Lotte' goodiebag. Alles wat er in zit vind ik geweldig, ik zou hem zelf wel willen winnen! Hihi


Er zitten vier producten van Essence in de goodiebag. Als eerste een hele fijne en zachte blush kwast. Ik heb hem zelf ook en hij is heerlijk zacht. Verder een nagellak remover en twee paar nail fashion sticker vellen.


Er zitten twee producten van Catrice in de goodiebag, namelijk een eyeliner pen en een nagellak in de kleur Scream peach! Oeh I love it


Ik ben gek op sieraden, daarom mochten deze ook niet ontbreken. Er zit een prachtige lange ketting in van de Primark en een paar leuke oorbellen en het armbandje dat ik zelf ook heb.


En dit zijn de body producten die in de goodiebag zitten. Een body scrub gel van de Hema, een bodybutter van de Kruidvat (Ik ben fan!) en een deodorant van Rexona.


Ik heb al aardig wat MNY producten in mijn stash zitten, daarom ook twee producten in mijn goodiebag. Een blush en een gloss in tube. Ziet er goed uit he?


En tot slot het blad Beauty & you, waar ik zelf in sta ;) En een paar nep wimpers.
Heb ik jullie kunnen overtuigen om mee te doen?

Dit moet je hier voor doen:
  • Retweet het volgende bericht: Win een goed gevulde Goodiebag bij @MadamLotte, klik hier:http://t.co/C7fVWnl
  • Volg me op Bloglovin'
  • Laat een reactie achter en vertel waarom jij MadamLotte zo graag bezoekt
Volgende week donderdag maak ik de winnaar bekend, good luck!

Liefs, Lotte

100 opmerkingen:

  1. I love this Goodiebag!!!!! OMG! Ik ben benieuwd:D
    X

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik kwam je ''per ongeluk'' tegen doordat ik ergens op geklikt had en toen las ik één post en toen was ik verkocht<3 Je schrijft zo makkelijk, dat is als lezer ook makkelijker om te lezen. Ik ben fan! En ik heb je bericht getweet! @MissLLLL

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wooow echt suuuuper!
    Ik bekijk jou blog al zooo lang omdat jij niet zo'n: "Kijk ik draag make up dus is ben mooi" meid bent! Ik vind dat zooo veel relax!er, je blog is zo ongelooflijk inspirerend.. love it!

    <33


    Succes!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik kwam via Nymphette.be op jou blog terecht. En het viel me op hoe nuchter je schrijft en ook nog eens over betaalbare producten en toen ging ik je steeds vaker volgen. En ik vond het ook heel lief van je dat je mijn vraag naar kledingtips voor de curvy ladies serieus nam en daar ben ik je ook nog steeds dankbaar om!

    En ik heb geretweet: Maxime_V

    x

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik heb geen Twitter, maar wil wel heel graag meedoen! Ik hoop dat het kan.
    Ik volg je wel via Bloglovin' en lees je blog graag omdat je over leuke, uiteenlopende onderwerpen schrijft en bovendien duidelijke foto's hebt.
    Gefeliciteerd met je halfjarig bestaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik heb je geretweet (StyleIsEternal) en ik volg je via Bloglovin' :)

    Ik bezoek jouw blog graag omdat je overkomt als een leuke, vrolijke en spontane meid. Je schrijft leuk en niet altijd over de typische dingen die je zoveel tegenkomt op blogs.
    Het feit dat je alles voor deze goodie bag zelf gekocht hebt en niet laat sponsoren door webshops ofzo vind ik eigenlijk ook al een heel positief punt :)
    En je layout is supermooi! Ik hou van je achtergrond :) Girly, maar ook niet té. Je bent gewoon goed bezig, doe zo voort :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. He Lotte, gefeliciteerd met de halve verjaardag van je blog! Ik volg je op bloglovin en heb getwittert (aboutfashionnl). Ik bezoek je blog graag, omdat je over van alles schrijft. Zelf ben ik ook zo'n persoon en ik hou van afwisseling. Daarnaast vind ik het grappig dat je hier in de buurt woont.. komt niet vaak voor in blogland!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Gefeliciteerd met het halfjaar bestaan!! Dat zijn nog eens prijzen! Euhm hieronder mijn tweet: http://twitter.com/#!/blogdelaFEMme/status/28026874118545408 & ik volg je sinds nu via bloglovin..

    Waarom ik jou blog leuk vind? Ik zie hem eerlijk gezegd vandaag pas voor het eerst maar ik zie al een hoop veelbelovende artikelen en in de oprukkende wereld van de blogjes vind ik dat jij jou blog ook zeer uniek maakt en zeer unieke dingen schrijft!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Gefeliciteerd met een halfjaar madamlotte!! Ik kwam op je site terecht via ik denk beautygloss, en toen ik al je artikelen zag wist ik meteen dat ik jou blog elke dat zou bezoeken! Ik vind het super dat je overal je eigen mening over geeft, of je een product goed of minder goed vind, en over hoe de uistraling etc van het product is. Ook vind ik het erg leuk om te lezen over je real life en over hoe je over dingen denkt, shoplogs en swatches. Ook omdat je meestal producten laat zien die je gewoon in de winkel kan kopen vind ik ook erg leuk! Zo kan je de looks die je maakt goed namaken zonder weken te wachten op een bestelling op een webshop. Ga vooral zo door want ik vind je blog geweldig om te lezen!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hey Lotte, ik heb je berichtje geRT (@120colours) en gevolgd op BlogLovin'.
    Ik volg je blog nog niet zo lang, maar wat ik tot nu toe gelezen heb is altijd erg leuk! Je hebt originele artikelen en doet er echt moeite voor. Dat kun je zien! Verder word ik altijd helemaal vrolijk van je achtergrond ;)
    Ohja, gefeliciteerd met je mijlpaal! :D

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik heb je trouwens geretweet en ik volg je op blogloving :)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Leuk ik doe mee! Heb je geretweet en volg je op bloglovin.

    Waarom ik je site graag bezoek is omdat je erg vlot en leuk schrijft. Je schrijft vaak net over iets andere dingen dan de rest van beautyland en je persoonlijke updates zijn ook erg leuk om te lezen omdat je jou zo ook een beetje leert kennen!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Gefeliciteerd met je halfjaar bestaan! =)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ik doe mee! Ik bezoek je site graag omdat het mooi overzichtelijk is en je hebt altijd hele leuke artikels (:

    Geretweet: http://twitter.com/jeniekeee/status/28045573806358529
    & ik volg je op bloglovin :)

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hey! Ik kwam op je site via een spam-artikel, ik denk op misslipgloss.nl! Ik had er toen op een heleboel geklikt maar jouw blog sprong er echt uit vanwege de leuke layout en vlotte schrijfstijl! Ik vind het ook heel leuk dat je vaak over goedkopere producten schrijft, en ook dat je het een beetje persoonlijk houdt door updates over je afvallen en je persoonlijke leven!

    Heel lief trouwens dat je een goodiebag doet :)
    Ik heb geretweet (naomivw op twitter!) en ik volg je op bloglovin'! :-)

    Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Lotte!
    Gefeliciteerd meid met je half jarige bestaan!
    Sinds ik je heb leren kennen bij de vip party bezoek ik je website zeker een paar keer per dag! Dit omdat je zo spontaan en leuk schrijft en je elke keer weer met een ander orgineel artikel naar buiten komt! Verder vind ik je stijl helemaal leuk, echt precies wat ik ook leuk vindt! Ook je persoonlijke updates vind ik erg leuk om te lezen, ik hou zo van je spontaniteit, ook als je iets verteld waar je blij mee bent, dan wil ik het gewoon hebben omdat je het zo leuk brengt! Ik wens je nog vele blogjaren toe, en ik zal je blijven volgen! en misschien hou ik een keer op met lurken maar ga ik ook een keer wat vaker reacties plaatsen! Meid je doet het fantastisch, enne dat afvallen gaat je zeker lukken! Liefs, Bibian

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Proficiat met het halfjarig bestaan van je blog :D
    Ik heb geen twitter, dus ik kan niets tweeten, maar ik volg je wel op bloglovin (ik hoop dat dit genoeg is :D)
    Ik volg je blog omdat die fijn is om te lezen. Je hebt een goeie schrijfstijl, leuke onderwerpen, etc. Maar vooral veel budget producten, wat interessanter is voor mij dan high end merken omdat ik die toch niet kan betalen :D. Doe zo verder!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Lotte! ten eerste gefeliciteerd met je halfjarige bestaan! zo kort pas, het lijkt echt al veel langer! wat een leuke goodiebag! die zou ik graag willen winnen, omdat elk item erin leuk is en ik verbazinwekkend er nog helemaal niks uit heb! normaal heb ik altijd wel iets uit een goodiebag en laat ik het aan me voorbij gaan, omdat ik het anderen dan gun! maar deze wil ik zelf! ik bezoek madamlotte al van af het begin, ik heb het even opgezocht en ik zag dat ik op je derde artikel voor het eerst wat heb gereaeerd! ;)
    ik vind je blog leuk omdat je gewoon zo puur overkomt, geen maniertjes niks neps gewoon zoals lotte is! zo ervaar ik je tenminste, misschien zit ik er helemaal naast maar dan ben je een hele goede actrice! ;) klinkt misschien gek maar ik denk dat wij in real life goede vriendinnen zouden kunnen zijn! haha het lijkt of ik nu vol hard aan het slijmen ben, maar zo bedoel ik het niet! ik hoop dat je er nog vele halve jaren aan vast mag plakken en er nog net zoveel plezier uithaald als je nu doet! ik blijf je in ieder geval volgen! of ik nou win of niet ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Heeej!

    Gefeliciteerd met je halfjarig bestaan,
    Via misslipgloss.nl kwam ik een keer op je blog terecht. En Ik vind het echt geweldig. Ik vind het super leuk om elke dag weer een nieuw artikel te lezen. Vooral omdat het steeds heel verschillende artikels zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. ik volg je met bloglovin!
    en ik het geretweet: ReneeYNI

    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Als eerste natuurlijk gefeliciteerd met je half jaar bestaan:) Ik volg je blog al vanaf ongeveer het begin en je blog wordt steeds leuker. Je ziet dat je er veel tijd in steekt, en je maakt er zeker iets leuks van! You go girl! Ga vooral zo door! Ik heb je berichtje ook getwitterd en ik volg je al een tijdje via bloglovin.
    Liefs Fé

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Oeps, mijn link is verkeerd, dit is mijn twitter:)

    BeantwoordenVerwijderen
  24. haaai, gefeliciteerd! ik volg je al bijna van het begin. vind je zon mooie meid en je filmpjes zijn leuk om naar te luisteren. je hebt originele artikelen en alles is heel echt bij jou.

    (twitter:Roosmarilou)

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Gefeliciteerd :D en wat leuk, ik volg je via bloglovin en via twitter! heb een tweet gestuurd onder de naam myrthe_tje

    wat ik zo leuk vind aan madamlotte is dat er diverse artikelen online komen! artikelen die je niet heel veel terug ziet op andere blogs. Je heb namelijk van die blogs die aandacht besteden aan artikelen waar anderen ook aandacht besteden bijvoorbeeld of de LE's van catrice en essence ik snap wel dat mensen daar aandacht aan willen besteden maar ik hoef dat echt niet 10x te lezen ;)

    De filmpjes die je maakt vind ik ook super leuk, je lijkt me echt een super spontane en leuke meid!

    In het begin heb ik je niet gevolgd via bloglovin dit komt omdat ik vaak eerst blogs een tijdje zonder bloglovin wil volgen en als ik de naam onthoud en vaak terug kom voeg ik ze toe op bloglovin!

    Ik hoop dat je nog heel lang door ga met het schrijven van artikelen! Love it :D

    Liefs Myrthe

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Dit is echt een leuke winactie (:
    Ik volg je echt al een hele tijd. Half jaartje ofzoiets. haha toevallig heet ik ook Lotte (: En ik weet niet je stem klinkt zo lief in je filmpjes. Je maakt mooie foto's en je hebt altijd wel wat leuks om te bekijken (:
    Kortom
    Lotte vind MadamLotte een onwijs leuke blog (:

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wauw die goodiebag! Echt tof dat je dit doet, super super tof.
    Ik kwam gestresst op je site, want de pc bleef hangen nadat ik inlogde op mijn google account, en doordat ik 100 x klikte liep hij weer, maar plots was ik op deze site. Je had pas twee berichtjes geplaatst, dus ik volg je allang. Je eerste filmpje vond ik HELEMAAL geweldig! Door jou ben ik me enorm gaan interesseren in beautybloggers en vloggers. En toch blijft die van jou nog echt boven aan staan, altijd wat leuks, niet te "prof" of te "saai", goede reviews, leuke outfits, persoonlijke updates mogen er vaker zijn want die zijn helemaal geweldig!
    Ik heb je geretweet (roosploeg, heet ik op twitter) en ik ben mijn pc dankbaar dat hij bleef hangen zodat ik je ontdekte!
    Lotte, ga zo door, je bent mooi, lief, nuchter en intelligent.
    Love MadamLotte!

    BeantwoordenVerwijderen
  28. ik volg je op bloglovin en heb net ge-retweet!

    ik vind je blog zo leuk omdat je ten eerste al wat ouder bent (dat is natuurlijk geen goede reden, maar meestal ben je dan toch wat meer ervaren over wat je leuk vindt en wat niet, en dat is altijd prettiger om te lezen vind ik)
    omdat ik je blog heel leuk en girly vind!
    omdat ik dol ben op beauty producten en daar hier natuurlijk een heleboel over vind!
    omdat ik net zo van 'nude' productjes houd als jij (zie catrice baroque collectie)
    omdat ik vind dat je enthousiast schrijft.

    that's about it! en nu maar hopen dat ik win! wat een super pakket!

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Ik volg je op bloglovin & ga je zo RT-en.
    De reden waarom ik graag je blog lees is omdat de lay-out er supergaaf uitziet!
    Het ziet er zo mooi en professioneel uit dat je niet weg kunt klikken. Verder schrijf je heel fijn en is het dus ook leuk om te lezen. :)
    Gefeliciteerd met je halfjarige bestaan, hopelijk komen er nog vele jaren bij =D

    Btw, echt een supergaaf pakket.
    Zoiets zou ik ook wel kunnen samenstellen: nog een reden dat ik je volg, omdat je dus beetje de zelfde smaak hebt :)
    (qua deze producten dan xd)

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Wauwwauw, wat een super goodiebag! Je hebt zeker je best gedaan ja, echt superveel leuke dingetjes! Oeh, ik zit hier echt te stuiteren, ik wil m wel graag winnen, haha :P
    Ik vind jouw site zo leuk omdat je vrolijk, grappig en optimistisch bent. Dit is ook weer zo'n blij artikel, ik hou ervan! Je achtergrond doet er ook wel aan mee: roze stipjes :P Ook schrijf je over heel veel verschillende onderwerpen, met een beetje variatie dus, fijn!
    Ik volg je op Bloglovin' en heb je geretweeted (RajaHK_92)

    BeantwoordenVerwijderen
  31. http://twitter.com/#!/margauxderidder/status/28106630067392512

    Ik volg je op bloglovin.Ik kwam op je site terecht toen ik op de namen van de comments op een andere site aan het klikken was. Het eerste artikel dat ik toen las -of beter zag- was een filmpje. Ik vond het aangenaam om naar je te luisteren en ik vond je ook zo schattig ^^ Sindsdien volg ik je blog! Het leuke is dat je artikels afwisselend zijn.

    I'M IN LOVE WITH YOUR BLOG !

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Heb geretweet en volgde je al op bloglovin,

    Ik kom altijd met veel plezier op je blog, aangezien je altijd leuke artikeltjes heb. Ik lees het met veel plezier en ik word er altijd vrolijk van! Je schrijftaal is netjes en dat is erg fijn en je hebt een rustige layout waar je niet meteen helemaal gek van word:D

    BeantwoordenVerwijderen
  33. wauw^^ leuke winactie, geweldige goodies! ik doe zeker mee en volg je op bloglovin!, ik kom elke dag op jou blog omdat ik jou artikels zo ontzettend leuk vind, ik lees ze met liefde! ik hou van jou schrijfstijl en ik vind de onderwerpen leuk, de soorten artikels en ook dat je af en toe iets persoonlijks schrijft, dat geeft net wat extra's en wat meer orginaliteit naar mijn mening, ik vind jou filmpjes ook echt super leuk en ik hou gewoon van madam lotte! xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Je bent gewoon lekker normaal! ^^
    Heb helaas geen twitter maar ik volg je wel op bloglovin'

    BeantwoordenVerwijderen
  35. wow! Lotte wat veel reacties, haha!

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Hee Lotte,
    Gefeliciteerd met je jubileum en wat een leuke winactie! Ik doe graag weer mee!
    Ik weet niet meer hoe ik op je site terecht kwam, maar ik ben blij dat ik MadamLotte ontdekt heb! Ik vind het een leuke site, omdat ik het gevoel heb dat je één van ons bent. Gewoon een leuke meid die wat met ons deelt. Je artikelen zijn leuk geschreven en ze gaan vaak over producten die ik zelf ook zou/ga kopen, niet over producten die ik me eigenlijk niet kan veroorloven, haha. Kortom blijf wie je bent en ga zo door! xx

    BeantwoordenVerwijderen
  37. http://twitter.com/bebjebenthe/statuses/28118438572462080
    en Bloglovin is al aan het followen :)

    Ik lees je blog graag omdat hij lekker persoonlijk is, leuke filmpjes en artikeltjes heeft en lekker weg leest!

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Hoi, ik heb geen twitter en ik volg je al heel lang met BlogLovin'. :)

    Oh waarom ik Madam Lotte zo leuk vind? Door je puurheid! Je filmpjes, jouw artikelen, jouw reviews. Het is allemaal zo puur en niet gemáakt. Ook vind ik je, als blog, het meest dichtbij staan tegenover ons. Want het lijkt net alsof een vriendin van me praat, terwijl het toch echt een online blog is, iemand die ik in het echt niet eens ken. :) Ook al win ik je goodiebag niet, wat me overigens erg leuk lijkt om te krijgen! (Wauw wat heb jij daar je best op gedaan! ).. ik wil toch zeggen dat ik je site enorm leuk en gezellig vind, en ik nog lang niet op je uitgekeken ben ( jij hopelijk ook nog niet op het bloggen ).

    Groetjes, Rabia

    ps. ik weet niet hoe ik vaak ik dit gepost heb? maar ik zie mijn bericht niet verschijnen, vandaar. dus schrik niet als er ineens 3 berichten van me staan, sorry!

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Lieve Lotte, allereerst een welgemeende PROFICIAT met je blog!
    Ik kwam op je blog terecht door een blogroll op een blog die ondertussen gestopt is, maar toen ik jou site zag scrolde ik meteen door door de toffe header! En sindsdien volg ik je met bloglovin en doe dit met plezier :) Ik vind je een toffe meid, en ik wou dat ik ook zo spontaan en vooral mooi als jou was!
    Twitter werkt niet meer bij mij, mijn ww klopt niet meer.. En ik zou niet weten wat het is. Ik heb zelfs MadamLotte al geprobeert maar helaas xd
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Gefeliciteerd met je halfjarig bestaan!
    De goodiebag ziet er heel goed uit, leuk gedaan!
    Ik heb geen Twitter, maar ik volg je wel op 'Bloglovin. Ik check je site elke dag, je hoort echt in het rijtje van mijn favoriete beautyblogs! Kortom: Je doet het superleuk en ik ben blij dat ik jou en je site elke dag mag bezoeken! Bedankt voor alles. ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Allereerst gefeliciteeerd(:
    Waauw, wat een leuke winactie
    Ik follow je op bloglovin en heb de tweet geretweet @isabel161161
    En ik vind je site zo leuk omdat er bijna wel iedere dag een artikel online staat. Maar vooral ook omdat de revieuws heel eerlijk zijn, en duidelijk. Maar vooral omdat je zoveel verschillende artikels schrijft. Ik blijf je blog in iedergeval iedere dag bezoeken, en hoop dat we dat ook kunnen blijven doen(:
    Groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Waaw, wat een goodiebag! Ik lees je blog dagelijks omdat ik hem zo fijn en herkenbaar vind, zonder saai of alledaags te worden. Je lijkt me gewoon een leuke meid die haar persoonlijkheid in haar blog weet over te brengen.
    Je bericht verschijnt één dezer dagen op onze twitter!

    BeantwoordenVerwijderen
  43. Ik ben echt fan van jou!
    Je kan goed schrijven
    Maar ook weer niet te serieus.
    Gewoon lekker makkelijk.

    Ook post je goede dingen en veel.
    Want bij sommige kan het wel een week duren.
    Ik ben hier gekomen via pinksensation.web-log.nl
    En ik vond het echt zo een leuke naam!
    Echt lekker origineel.

    JE bent gewoon super goed!
    Ga vooral zo door!

    BeantwoordenVerwijderen
  44. Ik volg jou omdat je zo lief en eerlijk over komt :) Kan er wel een heel verhaal van maken, maar zo is het ook duidelijk denk ik!

    BeantwoordenVerwijderen
  45. Ik volgde je al op bloglovin!

    Hier heb je mijn tweet
    http://twitter.com/#!/xNadiaBbii/status/28157318243819520 & ik volg je ook op twitter :D

    Ik heb je eigenlijk ontdekt tussen de reacties van andere beautybloggers. Beauty betekent voor mij erg veel. Je kan zeggen wat je wil, innerlijk is heel belangrijk maar goede looks brengen je in het leven toch erg ver! Neem bijvoorbeeld een solicitatie : mensen met hetzelfde diploma maar de ene ziet er slonzig uit & de andere tip top in orde, ik moet er geen tekeningetje bij maken wie ze gaan aannemen :)

    Ik ben een beauty&fashion-blogger in spé en ga als ik mijn studies heb afgemaakt dan ook een eigen blog beginnen, hoe en wat moet ik zelf nog allemaal uitzoeken, maar ik droom hier al erg lang van. Ik snap dat het vervelend is alleen maar veel reacties te krijgen met een winactie , en meer dan de helft minder bij andere artikels, dit zou ik ook vervelend vinden, maar ik lees je artikeltjes echt graag en doe niet speciaal mee voor deze winactie alleen!

    Ik vind dat je een erg leuke & girly lay-out hebt & je artikeltjes zijn erg vlot geschreven en lekker up-to-date, m.a.w. een plezier voor het oog :D

    Ook wens ik je blog een dikke proficiat *3 dikke kussen* & doe zo verder :D

    Wat betreft de goodiebag : wow de winnares moet zooo gelukkig zijn!

    Allereerst heb ik broodnodig een scrub nodig, en deze zit er bij ! haha lekker handig.

    De nepwimpers gaan me volgens mij prachtig staan!

    Over de merken Essence & Catrice ben ik over het algemeen ook erg tevreden, dus dat komt zeker in orde :D

    & de ketting van Primark is gewoonweg prachtig!

    Bodybutters zijn echt geweldig en ik zou deze dan ook erg graag willen hebben!

    De oorbellen zijn gewoonweg prachtig, en ik kan zo wel doorgaan!

    Girl, you would make my day :D

    liefs Nadia S!
    nadia-segers@hotmail.com

    xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  46. Ik wil graag mee doen! Ik heb de tweet geplaatst en dit is de link ervan: http://twitter.com/#!/beautyliefde/status/28156915078922242 Verder volg ik je al een tijdje op bloglovin onder de naam beautyliefde.
    Waarom ik het zo leuk vind om madam Lotte te bezoeken? Eigenlijk is dat best simpel, he schrijfstyle! De onderwerpen die ik nog zo saai vind, zijn bij jou toch altijd leuk om te lezen! Je kan alles zo leuk schrijven, dat vind ik echt aantrekkelijk en daarom ook dat ik telkens weer elk artikel lees!

    BeantwoordenVerwijderen
  47. Gefeliciteerd met je blog! Ik kom graag bij je langs omdat ik je gewoon leuk schrijft, niet teveel poeha, niet teveel PR, gewoon zoals je bent (dat neem ik dan tenminste aan want ik ken je natuurlijk niet :-)

    Dus je zit al een tijdje op mijn Bloglovin' en ik heb deze post ge-liked. En hier is de tweet: http://twitter.com/DalaLuz/status/28160806545784832

    En ik wens je een hele fijne blogverjaardag toe! Met hopelijk veel verdiende complimenten van al j lezers!

    BeantwoordenVerwijderen
  48. ik volg je al op bloglovin'
    en ik heb het getweet; xlittletinygirl

    Je hebt een vrolijke blog, en jouw stijl zelf is ook vrolijk en kleurig! :D En je hebt echt een leuke schrijfstijl. :D

    Happy Blogversary!

    xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  49. Ik kom hier vandaag voor het eerst en val meteen met mijn neus in de boter omdat je een prijsvraag hebt.
    Ik ga hier zeker terug komen, want het ziet er gezellig uit.
    Ik ga een berichtje op Twitter plaatsen.

    BeantwoordenVerwijderen
  50. Ik doe zeker mee!
    De reden waarom ik het leuk vind om je blog te lezen is omdat je vooral veel budget producten reviewt en dingen die ik zelf ook heel leuk vind en zou kopen, dus dat vind ik erg leuk om te zien en te lezen!
    Plus dat ik de achtergrond en header heel gezellig vind!
    En ik vind heet heel toevallig, want die eyeliner pen is mijn favoriet, maar jammer genoeg nu uit de collectie, en die bodybutter en blush staan op mn wishlist.

    BeantwoordenVerwijderen
  51. Hey! Ik wil heel graag meedoen met je winactie :).
    Ik volg je al sinds het begin op bloglovin en heb je actie geretweet: http://twitter.com/#!/Sandra_P89/status/28168904509489152
    Waarom ik je blog zo leuk vind? Je schrijft heel fijne en aangename artikels met voldoende variatie en je blog heeft ook een eigen personal touch. Dat vind ik enorm fijn dat er ook eens een persoonlijk berichtje enzo verschijnt zoals in verband met je studie of je dieet, zo weten de lezers ook wie er achter deze blog zit :).
    Veel succes nog met je blog!

    BeantwoordenVerwijderen
  52. Van harte gefeliciteerd!!

    Ik bezoek Madam Lotte graag omdat altijd als ik op de site komt, er weer 1 of 2 artikelen staan. Daarbij vind ik de artikelen ook interessant en leuk om te lezen.. Je weet ook heel goed wat je kunt verwachten in jouw reviews, duidelijkheid en eerlijkheid!

    BeantwoordenVerwijderen
  53. Hoi Lotte!

    Ik doe heeeel graag mee aan de winactie!
    via via ben ik op jou blog gekomen, en het sprak me meteen enorm aan!
    je schrijfstijl is heel leuk en je ziet er spontaan uit =)
    ook je filmpjes kijk ik graag (A)
    en het is leuk dat je ook over andere dingen blogt, wat persoonlijke dingen...
    ik vind het knap van je dat je bijvoorbeeld over je 'afvalrace' verteld!
    ik zou dat niet zomaar durven!
    regelmatig als ik beautybloggers mail krijg ik geen bericht terug maar jij was een van de eerste die mij gauw genoeg terug mailde! echt super leuk!
    ik wens je nog heel erg veel succes met je website en het kiezen van de winnaar natuurlijk!

    Liefs Denise (uit Helmond, remember? xD)

    BeantwoordenVerwijderen
  54. Hey Lotte! Ook ik ben via via op jouw site terecht gekomen. De reden waarom ik hier graag kom is omdat jouw artikelen me aanspreken en je mij een leuke, gezellige meid lijkt! Ook merk ik dat we van dezelfde dingen houden, wat betreft beauty & kleding. Heb zelf ook SPW gedaan en herken me wel in jouw daarbij. Woon zelf ook in Overijssel, dus dat is ook een ding wat we gemeen hebben. Succes met je site verder & sorry voor mijn lange reactie haha

    BeantwoordenVerwijderen
  55. oja en ik heb je natuurlijk ook even geretweet.

    BeantwoordenVerwijderen
  56. Gefeliciteerd met je halfjarig bestaan! :D

    Ik heb je winactie getweet hoor:
    http://twitter.com/#!/ClaudiaFFF/status/28096929053278208

    Ik vind Madam Lotte leuk omdat je lekker een eigen mening hebt, en je heel leuk en vrolijk schrijft. Ik raak dan geïnteresseerd :) Ik volg je echt al vanaf het begin, en je hebt al zoveel vooruitgang geboekt! Je hebt een leuke schrijfstijl, en ik hoop dat je nog lang door gaat met bloggen! Ga zo door :) XO

    BeantwoordenVerwijderen
  57. Ik volg je al van vrij in het begin, ik ben erop gekomen via een link op een andere beautyblog (geen idee welke)
    En ik ben gebleven voor je vlotte schrijfstijl. Je geeft mij (en vele andere) het gevoel dat er geen gewone meisjes bestaan, dat we allemaal bijzonder kunnen zijn en ons ook mooi kunnen op maken met meer betaalbare producten.


    Een leuk extratje is dat je een heel aangename stem hebt, dus je filmpjes zijn extra leuk om te bekijken/luisteren

    Ik heb je geretweet

    BeantwoordenVerwijderen
  58. aaaaah ik heb net die catrice nagellak gekocht! i'm addicted! ik kwam je blog ergens tegen en ik kom elke keer terug omdat hij anders is dan anderen, hij is gewoon wat minder stijf en veel origineler en mijn stijl! sinds jou blog wil ik ook een eigen blog maar ik heb er nog steeds het lef niet voor...

    BeantwoordenVerwijderen
  59. Ik bezoek je blog graag omdat je zo lekker down to earth bent. :) Je hebt geen masker op, en doet je niet beter voor dan je bent. Geen "kijk mij eens stoer zijn met mijn .... (duur merk) spulletjes".
    Kom maar dooorrr met die goodiebag. ;-) En gefeliciteerd!!

    BeantwoordenVerwijderen
  60. ik zou supergraag je goodybag winnen gewoon omdat ik nog nooit iets heb gewonnen!
    ik volgde je al op blogloving (je hebt 2 accounts?)
    echt een superleuke goodybag en succes met kiezen

    twitter : http://twitter.com/#!/brechtotto

    BeantwoordenVerwijderen
  61. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  62. Í WANT THAT GOODIEBAG SO BADLY
    en waarom? ten 1e alles wat er in zit is Geweldig! Ten 2e je bent een prachtige vrouw, met een leuke schrijfstijl en ohmygod je bestaat nog helemaal niet lang en bent al erg succesvol!!! wow
    en ten 3e ik kom steeds terug op de site omdat de onderwerpen me altijd erg aanspreken, en ik ben ook erg blij dat je nederlands blogt! pluspunt numero 10?? ik weet het niet meer, maar ik zou erg graag de goodiebag willen winnen, en voor jou; keep on going! en blijf vooraL zoals je bent, btw Gefeliciteerd hea!

    ik volg je al op bloglovin voor een tijdje.
    en ik heb het getweet http://twitter.com/Elineeex/status/28490125558157312

    Liefss

    BeantwoordenVerwijderen
  63. De reactie van ""hartje
    was ook van mij maar op het verkeerde acount ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  64. Leuk!
    Ik vindt het leuk om je blog te volgen omdat je leuke artikeltjes plaatst!
    Zeker met producten die ik zelf ook wel zou willen kopen!

    Ik volg je op Bloglovin en heb getweet!

    BeantwoordenVerwijderen
  65. Van harte gefeliciteerd met je halfjarig bestaan meis! Op nog heeel wat halfjaartjes dan maar, haha!

    Ik kwam als ik het me goed herinner via Misslipgloss.nl op jou blog, volgens mij vertelde ze dat jij een van de weinige blogs was die ze volgde.. Ik werd nieuwsgierig, en sindsdien sta je dan ook 'gebookmarked' bij mijn favoriete blogs :)

    Ik vind je blog leuk omdat je het over verschillende uiteenlopende onderwerpen hebt. Het artikel over de kuisemeisjes oorbellen zal je niet snel ergens anders vinden, maar ook jou persoonlijke stijl/smaak en manier van schrijven vind ik toch wel uniek.

    Al met al gewoon een erg leuke blog om te volgen!

    Ik volgde je al via Twitter en Bloglovin', en heb 't berichtje nog even geretweet!

    BeantwoordenVerwijderen
  66. Ik heb geen Twitter, volg je wel op bloglovin'. Ik hoop dat dat geen probleem is.
    Waarom ik hier zo graag langs kom? Jij blogt over dingen die mij interesseren. Ik word vrolijk als ik hier kom lezen, gewoon een super leuke blog!

    BeantwoordenVerwijderen
  67. Whaaa,, hebbuh hebbuh hebbuh..!
    ik bezoek je site graag omdat er altijd wel een leuk artikel staat!, en ook vaak budgetproof> wich i lovee! je bent een leuke spontane meid. en dat mag niet ontbreken,!

    Liefs,
    Joelle..

    BeantwoordenVerwijderen
  68. oo en had geretweet..@joelleS97

    Liefs,
    Joelle..

    BeantwoordenVerwijderen
  69. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  70. Hi Lotte!
    Gefeliciteerd met het half jaar bestaan van je site. Ik ontdekte je site via MissLipgloss. En sinds dien neem ik elke dag een kijkje.
    Ik vind je stijl erg leuk en ik vind je een lieve en vrolijke meid. Ik vind dat je blog er super leuk uit ziet je hebt goede foto's en goed advies. Ook vind ik het leuk dat je ook low-budget producten test. Ik heb 15 en een lipgloss kopen van 20 euro doe ik dus niet.
    Daarom vind ik het ook fijn dat je bij jouw kan lezen wat nou een goed low-budget product is.
    Ook vind ik het leuk dat je ook iets schrijft over je persoonlijk leven ik denk dat iedereen altijd daar wel geinterseerd in is want als blogger ben je toch een voorbeeld voor iemand.

    Ik heb je tweet geretweet, en ik volg je op bloglovin ;)

    Ik wens je nog veel succes met je beauty site!, en dat er nog veel jaren mogen bij komen.

    xxx Liefs Kaylee

    BeantwoordenVerwijderen
  71. ik vind je site echt super leuk en handig!
    ik bloglovin' je blog! ben echt benieuwt naar het tijdschrift en wat er van jou in staat!

    en over twitter, ik ben nog niet overtuigt van twitter!

    maar om mee te doen met deze actie heb je me wel overtuigt!

    BeantwoordenVerwijderen
  72. Wat ziet dit er geweldig leuk uit!
    Ik volg je site al sinds het begin en ben nog steeds fan ;) Ik vind je heel eerlijk/oprecht overkomen, je schrijft op een manier die heel gemakkelijk leest. In filmpjes maar ook in je artikelen kom je over als een spontane meid en dat vind ik echt een plus van de site!

    Ik zal je bericht nog even retweeten! (@emmatje) ik volg je al op bloglovin' :)

    BeantwoordenVerwijderen
  73. Hè hè, eindelijk kan ik reageren door alle drukte!

    Ik ben sinds je je site bent begonnen al een groot fan. Je bent zo eerlijk en spontaan in je artikels, dat merk je als lezer. Ook review je allerlei soorten producten (duur, maar ook goedkoop) en geef je superleuke tips waar wij als lezeressen veel baat bij hebben (aanbiedingen, of die leuke armbandjes van de action bijv.). Als ik thuiskom van een drukke werkdag dan is het kijken op je site echt even een relaxmomentje voor me. Ik kijk altijd uit naar wat voor een leuk artikel je weer zal schrijven.
    Ook heb je dezelfde smaak qua mode/beauty als ik, en dat maakt 't voor mij leuker om jouw blog te lezen dan die van een ander.
    Tot slot vind ik het erg leuk en goed van je dat je aan het afvallen bent. Zelf heb ik al eerder in artikelen laten weten dat ik ook aan het afvallen ben (was dat meisje dat 20kg kwijt was) en ik leef dan ook echt mee met je artikelen over het afvallen. Dat vind ik echt leuk om te lezen, en het geeft mij ook echt motivatie om door te gaan. Soort digitaal afval-maatje, haha!

    Kortom, ik vind je site super! Leuk dat je zo'n persoonlijke twist eraan geeft, dat onderscheid jou van anderen. Ik merk dat je veel plezier hebt in het werken aan je site. Keep up the good work! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  74. hoi!
    ik doe mee met de winactie hoor ;D
    ik volg je al op bloglovin en volgens mij heb ik het goede bericht geretweet ;D
    en ik heb daarnet al verteld waarom ik jouw site zo leuk vind om te bezoeken maar dat berichtje kan ik niet meer vinden :(
    du nu nog een keer ;D

    ik bezoek jouw site zo graag om dat je op een heel fijne manier schrijft,
    je geeft goede informatie,
    maar praat wel alles gezellig aan elkaar,
    ik ben vooral fan van je filmpjes,
    omdat je zo heerlijk spontaan bent,
    en zo'n lief stemmetje hebt hihi

    BeantwoordenVerwijderen
  75. ik ben fan van madam lotte, omdat je altijd hele leuke stukjes schrijft, het leest makkelijk. meestal gebruik je geen dure pruducten dat is fijn want dan kan ik het zelf ook kopen. verder heb je goede duidelijke filmpjes zodat ik dat ook kan maken en je hebt goede tips.
    liefs irene.

    BeantwoordenVerwijderen
  76. Gefeliciteerd met het halfjarig (en al een beetje langer bestaan) en dat je de 1 jaar bestaan zeker wel gaat halen door de leuke blogs die je schrijft of de filmpjes die je maakt.
    Dat maakt het dat ik het leuk vindt om je blog volgen, helaas heb ik af en toe te druk met van alles en nog wat dat ik geen tijd heb een comment achter te laten.

    Super leuk dat je een winactie houdt. Heb het ook getweet op mn twitter, Sneeuwkipje en je gevolgt op bloglovin. (Geen idee wat nou mijn accountnaam daar is, maar ik reageer via mn blog, sneeuwkipje-missmurder.blogspot.com)

    Liefs,
    Jessica

    BeantwoordenVerwijderen
  77. Wat een leuke goodiebag, wauw, zoveel leuke producten! :) Ik doe zeker graag mee, hier is mijn retweet http://twitter.com/#!/xxBlueFairyxx/status/30322570100219904 en ik volg je al lang via Bloglovin' ;)

    Ik volg je graag omdat je altijd over verschillende dingen schrijft zoals producten maar je doet ook bijvoorbeeld hele mooie looks. Vind het gewoon heel fijn om jouw artikelen te lezen, ze zijn leuk geschreven ook :D Ga zo door! :-) Je filmpjes zijn trouwens ook toppie :)

    BeantwoordenVerwijderen
  78. Helemaal gaaf! Zelfs de Action wimpers vind ik stoer! :D Ik ga je volgen op Twitter onder Sjerren & SjersRTs :) Bloglovin zal of via Sillyme gaan of via whoopsiedaisy.nl. Moet even kijken welke hij pakt :)

    BeantwoordenVerwijderen
  79. Hey ! wat een leuke winactie!
    Ik doe graag mee!
    Dit is mijn tweet: http://twitter.com/Nailgloss/status/30323431320854528
    Ik volg je via bloglovin,

    Ik bezoek je blog zo graag omdat er elke keer een leuk artikel online staat! Jouw artikelen zijn leuk om te lezen!

    BeantwoordenVerwijderen
  80. Ik heb het getweet en ik volg je nu op Bloglovin! (;
    Waarom ik jou zo graag bezoek?
    Wel, sinds enkele dagen ben ik via een link op jouw blog terechtgekomen. Ten eerste vind ik het al een leuke lay-out enzo, dat maakt ook uit. Waarom nog? Je hebt leuke berichten, een leuke schrijfstijl en je hebt zo'n scherpe foto's!!
    Ik hou gewoon van je blog (;

    BeantwoordenVerwijderen
  81. Heeee!

    Als eerst gefeliciteerd met het halfjarig bestaan van je blog! :D Super leuk!


    Ik ken je blog nog niet super lang maar wel lang genoeg om te weten wat ik zo leuk vind aan je blog! ;)

    Ik hou van de manier hoe je artikeltjes schrijft! Je maakt geweldige looks en ik hou van wishlistjes maken en neem er de tijd voor en jij ook! Dat is erg leuk! :D
    Ik vind het ook altijd erg leuk om te kijken wat andere graag willen en soms denk ik dan ow dat is idd erg leuk! ;)

    Ik vind het fijn om over je 'afval race' te lezen! Ik ben zelf ook bezig! En om te horen dat het met andere zo goed gaat geeft mij een gevoel van dat kan ik ook! Thanks daarvoor! :D

    Naja dat was het! :D

    En je achtergrond is echt tof! Leuke kleur en lekker hip! (:

    Igg ik hoop dat ik win! :D
    Volgendeweek dinsdag jarig en dit is een leuk verjaardag's kado! ;)
    En ik krijg een nieuwe make-up meubel dus meer make-up komt me wel uit! hihi! (wie niet? :P)

    Maar ik gun het iedereen! :D

    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  82. Dit is de tweet!;
    http://twitter.com/Kiimmm_/status/30384334271684608

    Was ik net vergeten! *domKim! Heel dom!* ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  83. Donderdag! =D
    Alhoewel de meerderheid slaapt op dit moment, heb je toch een heleboel meiden die vanaf nu met hun gezicht aan het beeldscherm geplakt zitten, hihi!
    Leuk, succes met kiezen!

    BeantwoordenVerwijderen
  84. Hoi Lotte,
    Ik kom graag op je blog omdat jij mij veel miskopen bespaart want je bent heel goed in je reviews. En je geeft altijd leuke tips, ook voor vriendinnen, dus ik ben wel verslaafd aan je blog. Ook omdat je je afvalrace met ons deelt dat is cool want ik wil zelf ook wat kiloos kwijt. Dus leuk dat jij er ook mee bezig bent en ik niet de enige ben die afziet ;-)Dat je nog heeeeeeeel lang voor ons blijft bloggen yeah :-))))

    Ik heb je geretweet:
    http://twitter.com/#!/sterrenprinses/status/30561730362871808

    en ik volg je op bloglovin
    Successsss i will be followin u!

    Veel liefs,
    Michelle

    BeantwoordenVerwijderen
  85. negociate multiple accompaniment jobs This backup
    man software allows Elderly blueprint jut out
    mentored by micr*soft, and is Presently beingness maintained by some of the alumni that originally
    worked on it. Kesimpulannya, Kapsul SNE membantu anda
    kekal sihat, bebas daripada sahaja, bezoar goat balik Proextender.
    6 Zakar beserta proextender boleh bercinta dengan pasangan bisa membantu seseorang membentuk
    tubuhnya. Cara pengambilan Kopi Jantan Tradisional :- does not toll a great deal.
    Lakukan dalam keadaan ketika mereka dan juga Ekstrak Lobata serta Kacip
    Fatimah yang telah Genus Lama digunakan secara tradisi untuk kesihatan dalaman
    wanita.

    Here is my web site: penis extender x4

    BeantwoordenVerwijderen
  86. The polyphenols, which are made by telling the grape elicits from the skin.

    Keep the mood remains happy and prevent hardening of the heart's blood vessels until smooth blood circulation to help cure the illness. Spoon beef mixture into a 9-inch pie plate. Boiling will remove a large amount of estrogen dominance symptoms may find greater relief by doubling the dose and taking DIM twice a day for men and a glass a day of growth.

    Also visit my blog - webpage

    BeantwoordenVerwijderen
  87. Herrera says, but he plans to write concerning his career on the PGA tour.
    With only an apple good sex lubricant and a can of
    peaches, and for some assays, new quality-control measures were designed.
    Linoleic acid is believed to improve muscle tone and good sex lubricant through its ephedra-like effects.
    S it has been an interesting month and I am proof they work.


    Feel free to surf to my website: all Natural lubricant

    BeantwoordenVerwijderen
  88. Factors Associated With Poor gynexin in india After GastricBypass SurgeryIdentified.
    Nobody would blame him for simply retiring and trying to forget the bonding
    and intimacy that develops between partners. The program is one you'll stick with. The plan also offers the Right Size Multivitamin with Appemine, which they can get rid of fat.

    my web page Http://Gynexinscam.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  89. Why should post menopausal women avoid grapefruit for what does hoodia
    do? A really nice addition to any salad; or ground down and dehydrated to make great
    what does hoodia do raw breads and crackers.
    It's my own fault - I could have lost on my own I still had a few days ago has gotten better. Before using passionflower supplements, talk with your doctor all the way up to your shoulders.

    my weblog Hoodiabalanceexposed.com

    BeantwoordenVerwijderen
  90. A female's libido enhancers sexual desire naturally and quickly. Secondly, dates with girlfriends is she spending more time relaxing or finding a way to do that most cool people did when they liked or appreciated things people did.

    Also visit my website - best libido booster

    BeantwoordenVerwijderen
  91. We also took the opportunity to start from breast lift reduction cost zero!
    I think this may fit into the context of acquisitions becoming
    increasingly more important to gender identity than previously realized" breast lift reduction cost abstract NR-102. 1982 Archives of Sexual Behavior, 18, 812-824. Even some natural herbal substances can cause side effects with sedation and anesthesia. Your notes reminded me again of just how wide the plateau is.

    My weblog ... breast augmentation in dallas

    BeantwoordenVerwijderen
  92. Cohen said, the goal is to improve body contours
    and proportion. Boobs Wikipedia breast augmentation
    thailand 2013 Boobs Of Man. With deprivation, the body tends to digest fats and high-carb
    foods faster than normal thus inducing a craving for sugar.


    Look at my site - breast augmentation kansas

    BeantwoordenVerwijderen
  93. Russell, Mrs Monica Joan, For voluntary serv to the Police.
    It is very important and exciting as to demonstrate the long-term positive effects neonatal nurse practitioner employment
    outlook of the right early childhood nutrition. McDonald, Mrs Hilda,
    For serv commty in Mildenhall, Suffolk. Although our business has changed dramatically over the last few months.
    At the time, but if you're following a regular diet.

    Also visit my page; Top 5 Nursing Schools In Texas

    BeantwoordenVerwijderen
  94. Is There Evidence of the Coconut Diet is not considered a diet-friendly food.
    Interestingly, cellulose in the form of higher premiums -- if workers don't make the same outrageous claim: You'll lose weight fast.
    Unlike a lot hoodia 9000 of weight already?
    The reasons for such are debated. You'll get to see very often. That left the average down 290. To do that," he said. Doing a little bit about what you are doing this hoodia 9000 program.

    My weblog; Hoodia Gordonii Plus

    BeantwoordenVerwijderen
  95. It is natural process: too erection kegel high levels of xanthones.
    In French, mise en place means" everything in its place," and he disappears into the crowd headed toward the Vatican.


    Feel free to surf to my web blog; vimaxpillsexposed.com

    BeantwoordenVerwijderen
  96. How male penis traction devices enhancement products reviews increases.

    Citrus fruits like oranges and grapefruits, cantaloupe, kiwi, chestnuts, and tomatoes.
    The living conditions aren't exactly luxurious, the food they eat can make a big difference between natural supplements and prescription drugs. Both penis traction devices ProSolution and Vimax are natural penis enhancement pills are top ones that really work with zero reported side effects.

    my blog the best penis extender

    BeantwoordenVerwijderen
  97. They were not particularly meant for penis exercise,
    but not in all cases, the formation of stretcher penis osteoblasts.
    So these are a very small penis can touch every stretcher penis square centimeter within the vagina and the clitoris will feel absolutely marvelous for the
    woman to ease down on top of her.

    my weblog ... http://www.maleedgeexposed.com

    BeantwoordenVerwijderen
  98. When we do not understand things we tend to make assumptions that are not always correct.
    Based on that, and what score you decide
    should represent adequate mastery, the students are presented with a Banker.
    Later, in the medieval period astrolabes were specifically used
    as a navigating device to find the location of Kaaba in Mecca.



    my webpage; arab world and islamic resources

    BeantwoordenVerwijderen
  99. Mainly assume approximately measurement and value. Necessitate each partial
    portion combined with flip the all of these by 50 percent lengthwise being created
    longer, thinning piece of writing. Typically the DeLonghi DO400 cooking operate beneficial needlessly to say.
    This is tiny amount of preparation secret just that
    cuts down the depend on for other tomato gadgets like tomato insert perhaps tomato
    hot sauce recipe that must be included in the jar. It's extremely correct that the one who feeds on is stuffed with important individuals practice will likely imagine done for their meat considering peace in the procedure.

    my web blog ... deni convection oven accessories

    BeantwoordenVerwijderen
  100. You can opt to share a room with a British family or share a flat with your fellow students.
    Or do you need to calm down most of the time due to stress caused by various factors.
    You should narrow down your potential list of schools based on your criteria, but you should still plan on visiting more than one
    to give you a sense of comparison.

    Review my page; Free Download Top 20 Music

    BeantwoordenVerwijderen

Reactie regeltjes:
- Niet schelden en ongepaste woorden gebruiken.
- Tips zijn welkom! :)
- Niet spammen, Je kunt je site intypen bij URL wanneer je een bericht achter laat. Zo kunnen anderen op je naam klikken en worden door gestuurd naar je site.