zondag 6 februari 2011

28 Neutral pallet


In mijn bestelling bij de Boozyshop, zagen jullie al dat ik het 28 Neutral pallet had besteld. Dit pallet bevat 28 neutrale oogschaduws, waar je verschillende naturelle looks mee kunt maken. Dit pallet had ik echt nog nodig, ik heb namelijk verschillende paletten, maar een neutraal pallet ontbrak nog.


Het pallet bevat 28 neutrale kleuren, die vooral uit bruin tinten bestaat. Ik ben gekke op neutrale looks met bruin tinten, dit pallet kwam daarom ook goed van pas. Het pallet bevat oogschaduws met shimmer, maar ook mat. Op deze manier kun je de matte kleuren met de shimmer kleuren combineren.
Het pallet bevat een aantal mooie highlighter kleuren met en zonder shimmer.
Verder zitten er vooral bruine kleuren in, en een paar paars tinten. Ik vind het erg fijn dat er ook een zwarte oogschaduw in zit, zo kun je ook een wat meer smokey look maken.


Dit zijn een aantal willekeurige swatches uit het 28 Neutral pallet. De pigmentatie is erg goed en de kleuren kun je goed met elkaar combineren.
Binnenkort zal er een look verschijnen waarbij ik gebruik heb gemaakt van dit pallet. Ik ben in ieder geval enthousiast, dit is zeker een must have wanneer je gek bent op neutrale looks.
Het 28 Neutral pallet kost 17,95 bij de Boozyshop.

Liefs, Lotte

11 opmerkingen:

  1. hmmm niet onmiddellijk een pallet dat ik zou kiezen. :) zou leuk zijn als je er een paar looks mee zou maken. :) Ik ben nieuwsgierig!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dit pallet zou ook echt wat voor mij zijn!
    Ik ben benieuwd naar je looks die je hier mee gaat maken. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Supermooi pallette, lijkt me leuk om hier een look mee te zien!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Er zitten wel mooie kleuren bij! Zelf zou ik deze palette niet kopen, omdat ik meer van kleur hou :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. hmm vind je de pigmentatie echt goed?
    Ik heb m nu ook een paar weken maar vind m echt slecht qua pigment! zwart is niet echt zwart bijvoorbeeld, vind ik.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. ik heb hem zelf ook een paar maanden geleden bij de boozyshop gekocht maar vind de pigmentatie slecht. krijg nauwelijks kleur van de zwart en donkerbruin af. donkerbruin moet ik soms wel 10x dik aanbrengen in me crease voor een mooi effect.

    BeantwoordenVerwijderen

Reactie regeltjes:
- Niet schelden en ongepaste woorden gebruiken.
- Tips zijn welkom! :)
- Niet spammen, Je kunt je site intypen bij URL wanneer je een bericht achter laat. Zo kunnen anderen op je naam klikken en worden door gestuurd naar je site.