donderdag 3 februari 2011

Beauty shoplog van Groningen


Gister ging ik gezellig met mijn moeder (beauty) shoppen in Groningen! Ik heb al mijn tentamens gehaald en daarom beloonde ze mij met een dagje weg.
Bij mij in de buurt zit geen Sephora en geen MAC, daarom wilde ik beide graag bezoeken!

Als eerste ben ik naar de Sephora geweest, die in de V&D zit gevestigd. Ik heb hier een hele poos rond gelopen en besloot uiteindelijk deze twee producten te kopen.


Als eerste vond ik een prachtige bronzer in de Sale bak van de Sephora. Het is een mooie bronzer met wat lichte shimmer, die je bijna niet ziet zitten. Normaal gesproken kost hij 14 euro, maar ik kocht hem nu voor 7 euro. Hier ben ik erg blij mee, ik ben erg benieuwd!
Daarnaast moest ik een OPI lakje mee nemen, er waren er zo veel en ze waren allemaal super mooi! Ik koos uiteindelijk voor de kleur: Not like the movies. Een grijze metallic lak, met shimmer. Wanneer je de lak in het licht houdt, ontstaan er heel veel mooie kleuren. Op sommige momenten is hij paars, groen, blauw of geel. Erg mooi!



En natuurlijk nam ik een kijkjee bij de MAC, die bij de Douglas in zit.
Van m'n moeder mocht ik een mooie lipstick uitkiezen en daar maakte ik natuurlijk gebruik van. Ik heb aardig wat lipsticks op mijn lippen gehad, maar uiteindelijk koos ik voor de kleur: Angel. Een prachtige frost lipstick.
Ik wilde ook graag een donker bruine, shimmer oogschaduw. Er waren zoveel mooie kleuren, maar de kleur Twinks paste het beste bij mij.
De Mua's waren super aardig en erg vriendelijk, ze namen echt de tijd voor me.

Ik ben erg blij met mijn beauty aankoopjes, ik ben super verwend door m'n moeder en het was een gezellig dagje.
Willen jullie van bepaalde producten nog een review lezen?

Liefs, Lotte

14 opmerkingen:

  1. Wat leuk dat je in Groningen was :) en wat een mooie spulletjes heb je gekocht!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oeioeioei!!! Die oogschaduw van Mac is echt supermooi. Twinks ga ik ook maar is kopen want die kleur is echt geweldig. Alle spulletjes zijn eigenlijk mooi!! Leuk artikel.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wauw, supermooi :D
    Woon je in Groningen? Is in ieder geval een leuke stad?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Jammer dat ik je niet heb gezien, ik was er ook! :) Leuke dingen heb je geshopt, ik ben naar alles wel benieuwd!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke dingen heb je geshopt! Ben erg benieuwd naar de swatches.

    En goed dat je al je tentamens hebt gehaald Lotte!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Twinks is een bekend kleurtje :) Leuke aankoopjes! Ben benieuwd naar alle swatches ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. oeeh gave spullen heb je gekocht :D ben ook echt benieuwd naar alle swatches :D

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Waaauw wat een gave dingen heb je gekocht ;D

    x Martine

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ben erg benieuwd na het opi lakje !
    Leuke spullen!
    X

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een lieve moeder heb jij! Leuke spulletjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooie producten heb je gekocht! :-) Ben alvast benieuwd naar dat lakje en die MAC lippenstift :D

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Net als liesewiesje ben ik ook erg benieuwd naar de MAC lippenstift :D Mooie kleur zeg! <3

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Je hebt echt hele mooie spullen gekocht! Kijk uit naar de berichten erover :D

    BeantwoordenVerwijderen
  14. ben erg benieuwd naar de revieuw van de lipstick. hij valt onder de bestsellers dus vandaar!

    BeantwoordenVerwijderen

Reactie regeltjes:
- Niet schelden en ongepaste woorden gebruiken.
- Tips zijn welkom! :)
- Niet spammen, Je kunt je site intypen bij URL wanneer je een bericht achter laat. Zo kunnen anderen op je naam klikken en worden door gestuurd naar je site.