woensdag 23 februari 2011

Dag en nachtcrème van de Tuinen


Tijdens de huishoudbeurs kocht ik een nieuwe dag en nacht crème van de Tuinen. Er was een leuke aanbieding, namelijk 50% korting op alle huismerk producten. Ik had toch nog een nieuwe dag crème nodig, daarom besloot ik de Aloë Vera dag en nachtcrème van de Tuinen mee te nemen en uit te testen.


Wat ik zelf heel handig vind, is dat dit een dag en nacht crème in één is. Dat scheelt weer zoeken naar al die flesjes en potjes. En handig om gewoon één potje te hebben, ook voor wanneer ik ergens anders slaap.

Deze dag en nachtcrème verzorgt, beschermd en hydrateerd de huid. Hij bevordert het huidherstel. De anti oxidanten beschermen de huid.
Het sap van de aloë Vera is rijk aan vitaminen, verzachtend, vochtregulerend en ondersteunt het herstellend vermogen van de huid. De crème bestaat voor 70% uit aloë Vera.
Nog een fijn extraatje is, dat dit product dierproefvrij is.


Wat ik zelf heel prettig vind aan deze crème, is dat hij mijn huid echt goed voed en mijn huid voelt heerlijk zacht aan. Ik heb geen last meer van droge plekjes en de aloë Vera zorgt voor een heerlijk frist gevoel. De crème is niet echt dik, dit zorgt er voor dat hij lekker snel intrekt.
In het potje zit 50 ml en je betaald er zo'n 7 euro voor. Ik ben erg tevreden met deze dag en nacht crème.

Liefs, Lotte

12 opmerkingen:

  1. Klinkt als een fijn product! Handig dat het een dag en nachtcrème in 1 is :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ziet er goed uit! En het klinkt ook goed.
    Heb er nu al spijt van dat ik hem niet gekocht heb op de huishoudbeurs :p
    Andere keer beter :)

    X

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heeftie ook SPF? Ben nog op zoek naar een nieuwe creme, maar vind dat wel een must eigenlijk.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Toevallig, ik heb er net nog mee in mijn handen gestaan, maar niet meegenomen. Ben blij dat hij goed bevalt.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke blog heb jij zeg! Echt allemaal super orgineel enzo!

    Trouwens.. ik weet niet of je het leuk vind om eens te kijken.. maar wij heb ook een blog, of misschien zelfs te volgen? (je weet nooit!)

    Ik zou zeggen ga zo door met leuke berichten plaatsen! YOU GO GIRL!

    XOXO

    BeantwoordenVerwijderen
  6. @Milady, het is niet écht een dagcrème maar de Aloë Vera moisturizer van the Body Shop voor de gevoelige huid heeft SPF15 en die vind ik zelf erg fijn (maakt je huid niet trekkerig ofzo).

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Klinkt heel goed inderdaad! Ik heb op dit moment al een dag- en nachtcreme waar ik heel blij mee ben, dus wacht even met het aanschaffen van een nieuwe tot deze op is, maar misschien dat dit dan wel een aanrader is. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dit product klinkt heel erg fijn! Ik vind het persoonlijk ook veel beter als het dag en nachtcrème in een is!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dat het dierproefvrij is is helemaal top :D Ook fijn dat het gewoon 2 in 1 is, heb je niet zoveel potjes haha :P

    x Martine

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Klinkt als een fijn product, handig dat het een nacht en dagcrème is :) Bedankt voor de review! :)

    BeantwoordenVerwijderen

Reactie regeltjes:
- Niet schelden en ongepaste woorden gebruiken.
- Tips zijn welkom! :)
- Niet spammen, Je kunt je site intypen bij URL wanneer je een bericht achter laat. Zo kunnen anderen op je naam klikken en worden door gestuurd naar je site.