donderdag 17 februari 2011

Denim jackets: Top of Flop?

Ik vond het weer eens tijd voor een Top of Flop artikel. Vandaag wil ik het hebben over de spijkerjasjes, ze zijn al een tijdje weer terug van weg geweest en ik vraag me af wat jullie hier van vinden. Ik ken de spijkerjasjes al van toen ik een jaar of 7 was, ik droeg dan een donker blauwe spijkerbroek met een bijpassend spijkerjasje. Nu zie je de spijkerjasjes weer terug, maar dan van deze tijd en hip! Ik vind de jasjes nog steeds erg leuk, ook leuk dat je nu van die korte en getailleerde jasjes hebt. Ik zou ze het liefst combineren met een leuk jurkje en een legging of op een stoffen broek. Een spijkerjasje op een spijkerbroek zou ik zelf niet snel dragen, ik vind het dan te veel jeans worden. Maar wat vinden jullie, is het spijkerjasje top of flop?

Liefs, Lotte

10 opmerkingen:

  1. Top! Maar het ligt er inderdaad wel aan hoe je het combineerd! Ben het helemaal met je eens! ;) Vooral die linkse is leuk..

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik hou niet zo van spijker-jasjes, giletjes in spijkerstof vind ik wel leuk!
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Spijkerjasjes kunnen heel leuk zijn, maar double-denim is inderdaad not done, haha!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ik ben zelf niet zo van de spijker jasjes, maar bij sommige staat het echt heel leuk!!

    maar misschien met een leuk jurkje is het nog wel wat...

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik ben het helemaal met je eens. Een spijkerjasje boven een spijkerbroek is voor mij echt NOT DONE. Ik heb zelf zo'n jasje, maar dan combineer ik het altijd met iets anders.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik vind alleen donkere denim jasjes leuk, maar dat geldt eigenlijk ook voor broeken voor mij! Toch zou ik het niet snel kopen, omdat ik eigenlijk altijd denim jeans draag en om daar boven op ook nog een denim jasje te dragen vind ik niet mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Top! Een kort denim jasje over een witte zomerjurk, met leuke sandaaltjes onder = heaven! Ja, ik kijk echt al uit naar de zomer, haha :p

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Het rechter vestje is wel leuk maar in het algemeen draag ik zulke kleren niet echt :)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Top! Ik ben al een tijdje op zoek naar het perfecte spijkerjasje. En wat Joni zegt, klinkt heerlijk zomers! Zie het al helemaal voor me

    BeantwoordenVerwijderen

Reactie regeltjes:
- Niet schelden en ongepaste woorden gebruiken.
- Tips zijn welkom! :)
- Niet spammen, Je kunt je site intypen bij URL wanneer je een bericht achter laat. Zo kunnen anderen op je naam klikken en worden door gestuurd naar je site.