zondag 27 februari 2011

Dr. Organic Pomegranate lipbalm

Bij de Tuinen verkopen ze producten van het het merk Dr. Organic, een merk met hele natuurlijke producten. Ze verkopen verschillende producten, waar je alle kanten mee op kan. Zo verkopen ze shampoos, conditioners, gezichtsverzorging en lipproducten. Ik kocht een lipbalsem uit de Pome granate lijn en heb deze uitgetest.

Ik ben gek op natuurlijke producten, door mijn gevoelige huid kan ik vaak niet tegen producten met parfum en andere rotzooi. Maar dr. Organic verkoopt alleen natuurlijke producten (100% biologisch), zonder parabenen en is SLS (Sodium Lauryl Sulphate) vrij.

De lippenbalsem komt uit de Pomegranate lijn, een heerlijke zoete lijn wat naar granaatappel ruikt. Hmm..
De lippenbalsem zit in een stick en dat werkt lekker hygiënisch, je hoeft niet elke keer met je vinger in een potje. De lipbalm zelf ruikt lekker zoet en is heerlijk zacht. Hij smeert lekker uit en blijft echt lang zitten. Ik verbaasde me er echt om, hoe lang deze lipbalm blijft zitten. Ook al nam ik een glas drinken, ze lipbalm bleef op zijn plek. Hij geeft mijn lippen een heerlijk zacht gevoel.

Van de lipbalm zelf komt geen kleur af, maar dat had ik ook niet verwacht.
Ik heb de lipbalm nu een week lang elke dag gebruikt en ik moet eerlijk zeggen dat mijn lippen er op vooruit zijn gegaan. Ze voelen minder droog aan en zijn heerlijk zacht. Deze lipbalm zit nu standaard in mijn tas, ik ben fan!

En zo ziet de lipbalm er op mijn lippen uit. Ik vind m'n lippen er veel gezonder uit zien en ze voelen zo heerlijk aan.
Ik kocht de Dr. Organic lipbalm bij de Tuinen, hij kost 4 euro.

Liefs, Lotte

16 opmerkingen:

  1. Klinkt bijna te goed om waar te zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die ziet er fijn uit :D. Hopelijk verkopen ze deze in België ook :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het klinkt heel erg fijn! Je lippen zien er echt heel erg mooi verzocht uit!
    Liefs,

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik heb ook een lipbalm van dit merk maar dan zo'n gele. Die is ook al zo enoooorm fijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je lippen zien er echt gezond uit :D. En je krijgt er ook nog eens een mooie kleur van :) Ideaal!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik hoor veel goeds over dit merk, ik ga zeker even neuzen als ik weer eens bij De Tuinen ben!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. @MissGlamorise, de kleur die je ziet is van mijn eigen lippen. De lipbalm is namelijk kleurloos :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Even een vraagje,
    dat bovenste gedeelte is toch het draaigedeelte? Daarmee kun je de stick eruit draaien toch?

    Ik heb ook zo'n lippenbalsem gekocht maar kan nergens aan draaien, de stick komt er gewoon niet uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. @Inez, ja het bovenste gedeelte (met de ribbels) is het draai gedeelte. Wat vreemd dat dat bij jou niet lukt, ik zou gewoon even terug gaan! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Klinkt erg fijn! Ik gebruik nu vooral Labello, maar een verzorgendere lipbalsem zou fijn zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Is alleen niet 100% biologisch, ik heb de oranje en daar zit toch Butyl Methoxydibenzoylmethane en Cera Microcristallina in. De eerste is de spf, de tweede is een soort paraffine, maar allebei dus wel ingrediënten met chemische herkomst. Vond het een beetje jammer toen ik daar achter kwam. :(

    BeantwoordenVerwijderen
  12. AMissGlamorise: Dat dacht ik ook maar het is haar eigen lipkleur! :D

    BeantwoordenVerwijderen

Reactie regeltjes:
- Niet schelden en ongepaste woorden gebruiken.
- Tips zijn welkom! :)
- Niet spammen, Je kunt je site intypen bij URL wanneer je een bericht achter laat. Zo kunnen anderen op je naam klikken en worden door gestuurd naar je site.