donderdag 10 februari 2011

Filmpje: Bruine ooglook bij Vera


In dit filmpje maak ik samen met Vera (m'n zusje) een make-up tutorial voor een bruine ooglook. Ik vond het leuk om een keer een filmpje te maken waar ik iemand anders op maak, Vera bood haar hulp aan. En dit is het resultaat!
Even voor de duidelijkheid, ik ben geen kop groter dan Vera (dit lijkt wel een beetje in het filmpje), maar ik zit gewoon op een hogere kruk. Op deze manier kan ik haar beter opmaken.
Lees snel verder om foto's van de look te zien.


Ik ben benieuwd wat jullie van het eind resultaat vinden! Het was in ieder geval super gezellig om samen dit filmpje te maken en ik ben erg tevreden met de look.

Liefs, Lotte en Vera

8 opmerkingen:

  1. Haha, nu weet ik ook wat vera allemaal moet doorstaan voordat we samen uitgaan!
    ik vind de look heel erg mooi!
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk filmpje lotte! Ik vind het eigenlijk veel duidelijker als je iemand anders opmaakt, goed idee dus! En wat heb je een schattig roze kwastje:)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hele mooie look. Ik ben zelf ook in het bezit van de 28 neutral palette, dus ik ga deze look binnenkort ook maar eens uitproberen ;).

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie look! Leuk filmpje, een keer wat anders! ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. die laatste foto vind ik heel leuk, dan kun je goed zien dat jullie zusjes zijn omdat jullie allebei kuiltjes in je wangen hebben.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. lotte dit moet je echt vaker doen =)
    heel leuk gedaan en mooie look!

    BeantwoordenVerwijderen

Reactie regeltjes:
- Niet schelden en ongepaste woorden gebruiken.
- Tips zijn welkom! :)
- Niet spammen, Je kunt je site intypen bij URL wanneer je een bericht achter laat. Zo kunnen anderen op je naam klikken en worden door gestuurd naar je site.