zaterdag 26 februari 2011

Filmpje: Shoplog februari 2011

16 opmerkingen:

  1. leuke geshopte spulletjes en wat heb je je makeup mooi zitten! xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke spulletjes! Vooral die jas is supermooi! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk filmpje! Volgens mij heb ik dat vestje van H&M ook! Lekker basic.
    Je jas is ook erg tof! :D

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke dingetjes Lotte!
    Bij de Zara heb je trouwens ook van die lichte broeken, tenminste ik had er afgelopen zomer 2 gekocht en toen waren ze er. Maar laatst was ik in Almere en daar hadden ze helemaal geen lichte broeken.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke log, ik vind je jas prachtig!Mooie knopen en een fijne kleur.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je hebt superleuke spulletjes gekocht! (:

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke spulletjes gekocht ^^ Ik vind je haar zo mooi zitten in dit filmpje!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuke spulletjes!
    Ik hou ook wel van basic dingen en je ziet er trouwens superleuk uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. leuke spulletjes :)
    mooie jas je zou er ook een zwart riempje om kunne doen :) maar heel leuk :)
    ik kan ook nooit een mooie broek vinde maar vandaag met me mams bij de quattro in ommen geweest en 2 mooie broeken gekocht uit de zomer collectie zo leuk :)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Echt een onwijs mooie jas! Ik ben zelf helemaal verliefd op dat topje van de ONLY - dat kant aan de onderkant maakt het helemaal af. Ik denk dat ik binnenkort maar weer eens de stad in moet! ;)

    Van die jeans leggings zijn trouwens inderdaad heel erg handig - ik heb zelf een zwarte en een 'normale', maar eigenlijk ben ik nog op zoek naar een witte, voor als het weer wat warmer wordt. Misschien moet ik ook maar eens bij Pieces gaan kijken. Je sjaal is trouwens ook kei leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuk filmpje weer en leuke aankopen! Die jas is echt wel mooi :) Veel plezier ermee :D

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Super leuke dingen heb je gekocht! Ik hou ook heel erg van de basic, langere tops. Ik vind het ook mooier vallen als het allemaal wat langer is!
    Ik vind je jas echt heel erg mooi! :D
    Leuk filmpje,
    Liefs,

    BeantwoordenVerwijderen

Reactie regeltjes:
- Niet schelden en ongepaste woorden gebruiken.
- Tips zijn welkom! :)
- Niet spammen, Je kunt je site intypen bij URL wanneer je een bericht achter laat. Zo kunnen anderen op je naam klikken en worden door gestuurd naar je site.