zondag 20 februari 2011

Filmpje: Voorjaars make-up look


Het zonnetje scheen vandaag heerlijk en ik kreeg er echt een voorjaars gevoel bij. Daarom vond ik het tijd om een voorjaars look voor jullie te maken. In dit filmpje laat ik jullie zien hoe je een frisse, voorjaars look kunt maken. Ik wil er wel even bij zeggen dat de kleuren in het filmpje niet helemaal goed overkomen, in werkelijkheid waren de kleuren veel intenser. Dit komt omdat ik film voor mijn raam en het licht was gewoon té fel. Veel kijk plezier!

6 opmerkingen:

  1. Heel mooie look! Je hebt echt een supermooie stem! ^^

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke look! En die oorbel is echt pretty!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie look! Heb al zin in de lente! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie look heb je bedacht voor het voorjaar. Ik ga hem zeker nog een keer uitproberen.
    Wat ik heel grappig vind is dat je heel netjes Nederlands praat in je filmpjes ^^. Kun je ook plat? (Kom zelf uit Twente).

    X MissGlamorise

    BeantwoordenVerwijderen

Reactie regeltjes:
- Niet schelden en ongepaste woorden gebruiken.
- Tips zijn welkom! :)
- Niet spammen, Je kunt je site intypen bij URL wanneer je een bericht achter laat. Zo kunnen anderen op je naam klikken en worden door gestuurd naar je site.