woensdag 16 februari 2011

GOSH spring look 2011

De lente komt steeds meer in zicht en dat betekend nieuwe collecties! Ook op beauty gebied komen er weer spring collecties en daar kunnen wij beauty dames wel van smullen.
Ook GOSH komt met een nieuwe Spring collectie voor 2011 en deze wil ik jullie graag laten zien. Er zijn een aantal nieuwe producten, waar ik zelf erg benieuwd naar ben. Zo zie je in de nieuwe collectie twee cream blushes, cream blushes brengen erg fijn aan en geven een natuurlijk effect. Er komt een nieuwe mascara en een nieuw roze nagellakje. Ik vind de nieuwe producten erg mooi en dan vooral de blushes, ik ben benieuwd!

Liefs, Lotte

3 opmerkingen:

  1. Oeh de blushes! daar ben ik zekerrr benieuwd naar ik hou van cream blushes!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ooh die roze blush is zoo mooi, maar heb het niet zo op creme blushes, vette huid (:

    BeantwoordenVerwijderen

Reactie regeltjes:
- Niet schelden en ongepaste woorden gebruiken.
- Tips zijn welkom! :)
- Niet spammen, Je kunt je site intypen bij URL wanneer je een bericht achter laat. Zo kunnen anderen op je naam klikken en worden door gestuurd naar je site.