vrijdag 18 februari 2011

Huishoudbeurs aankoopjes


Ja dames jullie lezen het goed, ik ben naar de Huishoudbeurs geweest. Jullie denken vast direct aan al die huishoudproducten die alle huisvrouwen voor een koopje willen scoren en dan te denken aan al die koffers die ze mee slepen. Om zo veel mogelijk huishoud 'koopjes' mee te nemen naar huis, kenne ze weer ff een jaartje vooruit ;)

Ik ging samen met mijn moeder een dagje naar de huishoudbeurs in de Rai in Amsterdam. Niet om al die huishoudmiddeltjes te scoren, maar gewoon om een gezellig dagje met m'n moeder weg te gaan. M'n moeder was er 20 jaar voor het laatst en ze wilde er graag nog is heen. We hebben enorm gelachen en genoten van deze 'vrouwen' dag. We hebben niet veel gekocht, maar wel een aantal producten die ik jullie nog even wilde laten zien.


Dit is alles wat m'n moeder en ik gekocht hebben. Volgens mij had ik het al duidelijk gemaakt, maar wij kwamen niet voor de huishoud koopjes. We kwamen gewoon voor de fun en de beauty/verzorgings producten.


Het eerste wat ik gekocht heb, zijn twee producten die ik bij de stand van De Tuinen kocht. De Tuinen had 50% korting op alle huismerk producten en 25% korting op Dr. Organic producten. Daar moest ik natuurlijk even gebruik van maken. Ik kocht een lipbalm van Dr. Organic en een dag/nacht créme van De Tuinen.


Bij de stand van Rimmel verkochten ze vier producten voor 15 euro, dat is natuurlijk geen geld. We kochten drie mascara's en een pressed powder voor m'n moeder.


Mijn moeder kocht nog twee nagellakjes van het merk Golden Rose, voor mij een onbekend merk. Ik heb de lakjes al even geprobeerd en de kwaliteit is prima, de kleurtjes zijn vrij neutraal maar wel erg mooi.


Ook vond ik deze look a like oorbel van Kuisemeisjes. Jullie weten wel dat ik fan ben van deze oorbellen en toen ik dit exemplaar vond, nam ik hem mee. Ik kocht de bloem apart en deze was 3 euro, hier kocht ik een paar oorbellen bij die ook 3 euro kosten.


Dr. van der Hoog verkocht vier maskertjes voor 5 euro, dat betekende IN SLAAN! M'n zusje en ik zijn gek op de maskertjes van Dr. van der Hoog, daarom namen we in totaal 8 maskertjes mee voor 10 euro.

En dit waren al onze aankoopjes! Het was een hele gezellige dag, we hebben veel gelachen en we hebben ons zeker vermaakt.
Zijn jullie wel eens bij de Huishoudbeurs geweest?

Liefs, Lotte

18 opmerkingen:

  1. Die oorbel is zo gaaf! Helaas heb ik geen gaatjes ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super die oorbel!! Ik ga zondag.. Bij welke stand heb je die bloem + oorbel gekocht? Ik moet hm echt hebben!!! :P

    X Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. super leuke spullen heb je gekocht. vooral die oorbel!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ik zat zo te twijfelen of ik wel of niet zou gegaan, maar achteraf denk ik nu van aaah ik had ook moeten gaan. leuke spulletjes

    BeantwoordenVerwijderen
  5. leuke aankoopjs! Ik wou ook heel graag ma had helaas geen tijd:( Die nagellak heb ik afgelopen zomer in turkije gekocht, lakt fijn! Die oorbel is ook mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke aankopen, vooral die oorbel is erg leuk :D Veel plezier ermee! :D

    BeantwoordenVerwijderen
  7. leuke aankoopjes =D wilde ook gaaan, maar geen tijd =(

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Die bloemoorbel is echt tof! :D Ik wil ook nog een keer naar de Huishoudbeurs, is toch wel de moeite waard als ik dit zo zie!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. @Marijke, ik kocht de bloem bij een stand bij het Fashion gedeelte, bij deze stand verkopen ze ook bloemen voor in het haar. Hij zit ergens aan de zijkant. De oorbel zelf heb ik bij een sieraden stand gekocht. Veel plezier! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Super leuke aankopen :O ik zie dat ik de volgende keer ook maar moet gaan hahaa

    liefss xx

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuk hoor :-) Ik ben nooit naar de huishoudbeurs geweest, maar ik heb erg veel goede herinneringen aan samen met mijn moeder naar de Kreadoe en de Pasar Malam gaan. Al gingen wij vrees ik wel altijd helemaal los... LOL

    BeantwoordenVerwijderen
  12. lijkt me best grappig, die beurs, moet ook eens gaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. En weer die leuke oorbel! Vind die zo super!!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Leuke aankoopjes! Vooral die maskertjes, echt heerlijk en supergoedkoop. Zoals Bertine ook al zei dat ze die lakjes uit Turkije heeft. Ik heb er ook 2 uit Turkije. Het zal daar dus wel een veel verkocht merk zijn :P. Alleen hebben die van mij 3 of 4 laagjes nodig voor dat ze mooi dekken.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Leuke aankoopjes :) Jaaa daar ging ik ook voor. Alleen ook nog voor de lekkere dingetjes en proverij ;) Volgend jaar weer!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ik heb nog nooit van de beurs gehoord maar jouw aankopen vind ik alvast super. Zijn de maskertjes echt zo goed? misschien moet ik die ook eens uitproberen.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Leuke aankoopjes zeg! Veel plezier ermee!

    BeantwoordenVerwijderen

Reactie regeltjes:
- Niet schelden en ongepaste woorden gebruiken.
- Tips zijn welkom! :)
- Niet spammen, Je kunt je site intypen bij URL wanneer je een bericht achter laat. Zo kunnen anderen op je naam klikken en worden door gestuurd naar je site.