maandag 28 februari 2011

I Wish... MAC Viva glam Gaga 2!

Al eerder verscheen er een MAC viva glam Gaga collectie, maar ook dit jaar komt MAC weer met een nieuwe Gaga lipstick en lipgloss. Sinds mijn eerste MAC aankoopjes, begin ik aardig fan te raken van MAC. Toen ik deze collectie op het internet zag, was ik erg onder de indruk. Ik hou van nude kleurtjes en deze lipstick en gloss zijn echt perfect!

Op de persfoto van Lady Gaga herself, komen de nude tinten goed naar voren. Ik vind het een prachtige foto! Maar nog mooier vind ik de lipstick..
Ik was al opzoek naar een nude kleurige lipstick, de vorige keer kwam ik toch met een roze lipstick thuis.


Toen ik bovenstaande foto's tegen kwam op Temptalia, wist ik het zeker. Ik moet de lipstick hebben! Dit is echt een perfect nude kleurtje en hij staat nu zeker op mijn wishlist.
De lipstick zal 17,50 gaan kosten, waarvan de volledige opbrengt naar het MAC aids fund zal gaan. Vanaf 4 maart is de MAC viva glam Gaga lipstick en gloss te verkrijgen.
Staat er ook iets op jullie wishlist?

Liefs, Lotte


Bron laatste twee foto's: Temptalia

12 opmerkingen:

  1. Hij is wel erg tof ja! Er staat bij mij niets van MAC op m'n wishlist, want ik vind het gewoon teveel geld voor make-up ;) Maar misschien verandert dat wel als ik iets van MAC geprobeerd heb ;) (dus dat stel ik nog even uit :D) haha.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hij lijkt me mooi, maar op de foto is hij veel lichter dan de lipstick eruit ziet... hoop dus niet dat de lipstick toch eigenlijk net te donker voor mij is

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hij lijkt mij echt een mooie nude lipstick! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hij ziet er wel erg mooi uit. Ik had al foto's gezien maar nog geen swatches, maar hij ziet er wel erg mooi uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prrretty! Ik denk dat deze kleur mij er nogal doods uit zou laten zien maar ik denk dat het voor dames met een andere huidskleur wel erg mooi zou zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik vind hem iets té ook al is hij nude.
    Maar ik heb wel ergere gezien haha

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik vind hem erg mooi! Ik heb al een nude kleurige lipstick, dus misschien dat ik voor de lipgloss ga.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Waaauw wat een prachtige lipstick :D

    x Martine

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wauuuuuwieee wat een prachtige lippenstift/lipgloss. Ik heb helemaal nog niets van MAC. Zal dit dan mijn eerste product worden!
    Ik hoop dat het niet de licht is voor mijn huidskleur, dat het er erg dood uitziet. Ik ben wel echt verliefd om deze lippenstift. Dank je wel voor dit artikel!
    Liefs,

    BeantwoordenVerwijderen

Reactie regeltjes:
- Niet schelden en ongepaste woorden gebruiken.
- Tips zijn welkom! :)
- Niet spammen, Je kunt je site intypen bij URL wanneer je een bericht achter laat. Zo kunnen anderen op je naam klikken en worden door gestuurd naar je site.