donderdag 24 februari 2011

Kim Kardashian en haar prachtige looks

Kim Kardashian is een prachtige vrouw en op beauty gebied is zij een groot voorbeeld voor mij. Want zeg nou zelf, wanneer ziet haar make-up er nou niet perfect uit? Kim Kardashian is een celeb die elke keer weer prachtig in de make-up zit, van nude looks, smokey eyes tot heftig gekleurde lippen. I like it!

Haar foundation en blush zitten echt perfect en dan hebben we ook nog haar schitterende ooglooks. Ik kan echt een hele poos naar het beeldscherm blijven staren, wanneer ze weer zo'n prachtige look draagt. Hieronder zien jullie een aantal looks van Kim Kardashian, mijn favorieten.


Mijn favoriete look van Kim Kardashian is de look met de knal roze lippen en daarnaast vind ik de nude lippen ook prachtig. Kim is groot fan van MAC en ik heb gehoord dat we dezelfde lipstick van MAC bezitten, namelijk in de kleur Angel.
Ik ben benieuwd welke celeb julllie voorbeeld is, op het gebied van beauty. Laat het me even weten in een reactie :)

Liefs, Lotte

15 opmerkingen:

  1. mijn grote voorbeeld is scarlet johnason :) ze is heel bleek net als ik dus ik kan veel van haar looks leren. en ze ziet er gewoon altijd zo mooi uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind het een mooie vrouw, maar vind haar te zwaar opgemaakt, jammer. Ik ben dus niet zo'n fan van de meeste looks.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Kim is een mooie meid, maar ze heeft bijna altijd teveel make-up op vind ik. Als je van jezelf zo mooi bent, gaaf huidje, getinte huidskleur, mooie donkere ogen, dan heb je in mijn ogen juist niet zoveel make-up nodig. Ik zou haar graag willen zien met minder make-up of iig minder zichtbaar.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zitten zeker wel mooie looks tussen, maar sommige zijn wel zwaar.
    Mijn voorbeeld is Lauren Conrad qua haar en make-up

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vind dat Kim vaak ook veel te veel make up op heb! Wel vind ik haar een erg mooie vrouw. Ik vind Angelina Jolie en Lauren Conrad erg mooie vrouwen, vooral als als ze niet teveel make up op hebben, maar een nude look hebben! Ik hou zelf namelijk ook niet van te zwarte make up!

    Super leuk artikel!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ze heeft inderdaad altijd mooie make-up looks :) Verder vind ik de make-up van Avril Lavigne, Taylor Swift en Leighton Meester ook vaak mooi :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Kim ziet er altijd prachtig uit. Zij is wel een voorbeeld op het gebied van glamour. Voor de meer naturel looks kijk ik altijd naar Lauren Conrad.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Christina Aguilera! Op mijn site zie je een artikeltje over haar, hihi!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik vind haar zware ooglooks altijd erg leuk bij haar. Het is ook een beetje haar handelsmerk geworden.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Jaaa die roze lippenstift staat haar geweldig! Alleen daarom al zou ik weer brunette willen worden :P

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ze ziet er wel altijd erg leuk uit ja! Zelf heb ik niet echt 1 voorbeeld. Ik kijk bij meerdere mensen af ;) of verzin zelf gewoon iets :D

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Kim Kardashian heeft echt bijna altijd perfecte make-up op en er zit nooit een haartje niet op zijn plek... onwijs jaloers ben ik op haar! Maar ik zag toevallig vandaag een foto van haar zonder make-up. Toen besefte ik me dat ze ook maar een mens is. ;)

    Mijn grote voorbeeld is Hilary Duff. Zij ziet er echt altijd perfect uit, en vaak ook nog eens op een hele natuurlijke manier.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ze is super mooi! Altijd mooi opgemaakt...

    BeantwoordenVerwijderen

Reactie regeltjes:
- Niet schelden en ongepaste woorden gebruiken.
- Tips zijn welkom! :)
- Niet spammen, Je kunt je site intypen bij URL wanneer je een bericht achter laat. Zo kunnen anderen op je naam klikken en worden door gestuurd naar je site.