woensdag 2 maart 2011

Leuke bikini's van de H&M

Ik weet het, het is nog winter. Maar als je een leuke bikini wilt scoren, moet je er vroeg bij zijn. Vooral bij de bikini's van de H&M, deze zijn bij veel meiden geliefd. En dat snap ik helemaal! De bikini's van de H&M zien er altijd super leuk uit en ze kosten niet veel. Ik koop bijna elk jaar wel een setje bij de H&M. Vandaag laat ik jullie een aantal leuke exemplaren zien.

Dit zijn twee bruine bikini setjes, ik heb zelf het linker setje besteld. Ik vind hem zo lief!

Twee setjes in vrolijke, zomerse kleurtjes.


Links een bikini met panter print en rechts een bikini met ruitjes. Het linker setje heeft m'n zusje Vera toevallig besteld.

En tot slot nog twee setjes met vrolijke printjes.

Ik vind de bikini's van de H&M altijd erg leuk. Wat ik vooral zo fijn vind, is dat je de top en het broekje los kunt kopen. Bij mij verschillen deze maten nog al, dus dan weet ik zeker dat ik een goede maat kan bestellen.
Misschien zijn ze niet van top kwaliteit, maar ze gaan zeker wel een seizoen mee. Dus heb je een goede reden om volgend jaar weer een leuk setje te kopen ;)

Liefs, Lotte

6 opmerkingen:

  1. Oeh, leuke bikini's! Ik vind alle drie de bikini's met ruitjes errug leuk ^^

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oeh, die rode en zwarte ruitjesbikini's vind ik erg leuk! Die bikini die je zelf besteld hebt trouwens ook, maar ik weet niet of dat model me zou staan. Misschien toch binnenkort eens gaan passen. Weet je of ze al in de winkels hangen?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. oooh super leuk ik vind dat setje die je zus heeft besteld ook super leuk, de joune is indd ook echt super cute.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. haha, toevallig! Vandaag kwam mijn bikini binnen van de h&m! Het is die ene die jij ook hebt maar dan niet met de stippeltjes, maar gewoon in het zwart. Ik wilde dit jaar een basic kleur omdat ik dat zo mooi vind staan bij anderen!
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke bikini's maar jammer dat ze nooit zoveel steun geven voor bovenaan ;)

    BeantwoordenVerwijderen

Reactie regeltjes:
- Niet schelden en ongepaste woorden gebruiken.
- Tips zijn welkom! :)
- Niet spammen, Je kunt je site intypen bij URL wanneer je een bericht achter laat. Zo kunnen anderen op je naam klikken en worden door gestuurd naar je site.