zaterdag 5 februari 2011

Leuke t-shirts met opdruk


Hippe t-shirts met opdrukken vallen bij mij altijd in de smaak. Vooral t-shirts met grappigs plaatjes of teksten vind ik erg leuk! Ik heb de bovenste exemplaren bij elkaar gezocht, ik ben benieuwd wat jullie er van vinden. Ik draag zo'n t-shirt het liefst op een jeans, wanneer het wat kouder is draag ik er een blazer over. De t-shirts maken je outfit net wat speelser.
Lees verder om een outift te bekijken..


Dit is de outfit die ik bij het t-shirt van de H&M heb gezocht. Ik zou het t-shirt het liefst dragen op een jeans, met een paar sneakers en een leuke blazer. Een beetje opleuken met accessoires en klaar!

Wat vinden jullie van deze hippe t-shirts en hoe combineren jullie ze het liefst?

Liefs, Lotte

11 opmerkingen:

  1. Die T-shirts zijn echt heel erg leuk! Die printjes zijn heel schattig. Vind zelf de Tshirtjes het leukst op een jeans net als jij. Of op een kort broekje of jeansrokje...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke shirts! Die met die cupcakes is supercute. <3

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind die met het uiltje en die met de cupcakes erg gaaf! :D Ik draag dit soort shirtjes vaak ook gewoon op een jeans en dan soms met een leuk vestje eroverheen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. aaah die twee van de vero moda zijn leuk! Lekker simpel maar het fleurt toch een beetje je outfit op, zo'n t-shirt!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik hou ook echt van shirts met printjes, gisteren nog een leuke bij New Yorker gekocht. Jij hebt ook leuke uitgezocht! :D

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ah, die "owl be there for you" is zooo leuk :D De andere ook wel ^_^

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke shirts maar ik kan die van de beatles nergens vinden in de h&mshop, kun je me vertellen waar je die gevonden hebt? groetjes Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik benniet zo van de opdrukken enzo, maar deze zijn leuk!

    BeantwoordenVerwijderen

Reactie regeltjes:
- Niet schelden en ongepaste woorden gebruiken.
- Tips zijn welkom! :)
- Niet spammen, Je kunt je site intypen bij URL wanneer je een bericht achter laat. Zo kunnen anderen op je naam klikken en worden door gestuurd naar je site.