maandag 21 februari 2011

Leuke tassen van Vilja.nl

Kennen jullie de webshop www.vilja.nl al? Heel eerlijk, kende ik hem nog niet. Maar toen ik hem pas ontdekt had, was ik gelijk verliefd op de prachtige tassen. Alle tassen zijn stuk voor stuk plaatjes en ik ben letterlijk verliefd op het bovenste exemplaar. Dat noem ik nou eens de perfecte tas! En het leuke is dat ze helemaal niet zo duur zijn, zo kost de bovenste (crème kleurige tas) zo'n 40 euro. Dit is voor mij de perfecte tas bij een leuke voorjaars outfit en het is een handig formaat voor school. Zo'n tas als deze heb ik nog helemaal niet en de kleur vind ik ook erg mooi. Oh oh, ik voel een online aankoopje opkomen!

Liefs, Lotte

5 opmerkingen:

  1. Leuke tassen! Mijn favoriet is de grijze onderaan.. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die grijze en die bruinkleurige zijn mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke tassen en ook nog eens niet zo duur, de grijskleurige is mijn fav! <3

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind ze wel mooi, maar dat is logisch aangezien het stuk voor stuk kopieën zijn van grote ontwerpers (mulberry, marc jacobs, miu miu). Persoonlijk zou ik meer voor een "geïnspireerde" tas kiezen dan voor een regelrechte kopie.

    BeantwoordenVerwijderen

Reactie regeltjes:
- Niet schelden en ongepaste woorden gebruiken.
- Tips zijn welkom! :)
- Niet spammen, Je kunt je site intypen bij URL wanneer je een bericht achter laat. Zo kunnen anderen op je naam klikken en worden door gestuurd naar je site.