zondag 13 februari 2011

Lovely valentijn look


Omdat het morgen valentijn is, heb ik een lieve make-up look voor jullie bedacht. Als ik aan valentijn denk, denk ik aan roze, lieve zachte kleuren. Daarom heb ik gekozen voor een roze look, gecombineerd met donker bruin. Lees snel verder om te zien hoe ik deze look heb gemaakt en welke kleuren ik hier voor heb gebruikt.


Ik heb voor deze look gebruikt gemaakt van mijn 88 Metal mania pallet, hieruit heb ik vier kleuren gebruikt. Drie roze tinten en een highlighter. In mijn crease gebruikte ik mijn MAC oogschaduw in Twinks. Deze heb ik geblend met de roze kleuren en hierdoor lijkt hij ineens heel anders. Zo zie je maar, dat je deze oogschaduw dus echt met veel verschillende kleuren kunt combineren!
Ik heb er voor gekozen om Twinks niet te dik aan te brengen, zodat de kleur wat zachter blijft en beter bij de roze kleuren past.


Dit zijn de kleuren oogschaduw die ik voor deze look heb gebruikt. Links zie je een highlighter. De vier eerste kleuren komen uit het 88 Metal mania pallet en de meest rechtse kleur is MAC-Twinks.


Ik heb een eyeliner aangebracht van de body shop, dit is mijn favoriete eyeliner. Hij werkt zo fijn! op mijn wangen heb ik een blush van MNY aangebracht en een highlighter van Essence. Op mijn lippen draag ik een lipstick van MAC, in de kleur Angel. Een zacht roze/nude kleurtje, past perfect bij deze 'lieve' look.

Wat vinden jullie van mijn Valentijn look?

Liefs, Lotte

10 opmerkingen:

  1. Mooie look! En het is inderdaad wel een valentijnslook :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Erg mooi gedaan! Gelukkig wat inspiratie voor morgen :D

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie ooglook, al vind ik de zwarte eyeliner iets te 'hard' bij de roze kleuren. Ik had voor een subtiel lichtbruine eyeliner gekozen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. mooie look! roze is altijd leuk vind ik :)

    BeantwoordenVerwijderen

Reactie regeltjes:
- Niet schelden en ongepaste woorden gebruiken.
- Tips zijn welkom! :)
- Niet spammen, Je kunt je site intypen bij URL wanneer je een bericht achter laat. Zo kunnen anderen op je naam klikken en worden door gestuurd naar je site.