woensdag 9 februari 2011

MAC eye shadow in Twinks


Sinds vorige week bezit ik mijn aller eerste MAC oogschaduw. Toen ik bij de MAC counter in Groningen was, dook ik gelijk in de oogschaduws. Ik wilde namelijk een donker bruine, warme oogschaduw hebben. De MUA hielp me vriendelijk en ik kocht uiteindelijk de kleur Twinks.



De oogschaduws van MAC zijn niet erg groot, er zit namelijk 1,3 gram in. Maar waarschijnlijk doe ik hier als nog erg lang mee. De verpakking is strak en simpel, een zwart rond potje.
Ik koos voor de kleur Twinks, omdat ik opzoek was naar een donker bruine en warme oogschaduw. Deze oogschaduw kun je opbouwen, zodat de kleur steeds intenser wordt. Je kunt de oogschaduw voor een smokey look gebruiken, maar ook gewoon in je crease.


Ik ben echt onder de indruk van de kwaliteit van deze oogschaduw. De oogschaduw is enorm vast en korrelt niet. De kleur bevat erg veel pigment. Het is een donker bruine kleur met shimmer, I love it!
Ik ben erg blij dat ik voor deze kleur heb gekozen, je kunt er mooie looks mee maken. Ik denk dat je deze oogschaduw met veel andere oogschaduw kleuren kunt combineren.

De oogschaduws van MAC kosten 15 euro, niet goedkoop, maar erg goede kwaliteit.

Liefs, Lotte

Psst! Morgen komt er een filmpje online waarbij ik een look maak met deze oogschaduw.

9 opmerkingen:

  1. prachtig kleutje! Die staat ook op mijn wishlist! ^^

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Erg mooie kleur! Ben benieuwd naar de look.. ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig kleurtje ben benieuwd naar een look

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wow, wat een prachtige kleur! Doet me een beetje denken aan chocola, zo'n mooie en warme kleur.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie kleur, gefeliciteerd met je 1e Mac :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Deze is erg mooi! Ik wil hem ook :)
    Ben fan van MAC oogschaduws, heb er ook een paar van :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. mooi! ben benieuwd naar een look :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oeeh la la ! Zeker een mooi kleurtje ;D

    x Martine

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooie kleur! een mooi nude kleurtje die je altijd kan gebruiken

    BeantwoordenVerwijderen

Reactie regeltjes:
- Niet schelden en ongepaste woorden gebruiken.
- Tips zijn welkom! :)
- Niet spammen, Je kunt je site intypen bij URL wanneer je een bericht achter laat. Zo kunnen anderen op je naam klikken en worden door gestuurd naar je site.