vrijdag 4 februari 2011

MAC lipstick in Angel


Ik kon het niet laten om direct al een review online te plaatsen van deze prachtige lipstick. Woensdag ging ik een dagje shoppen met mijn moeder en heb ik mij heerlijk vermaakt bij de MAC. Ik wilde graag een nude kleurige lipstick, maar kwam thuis met de kleur Angel. De nude kleurige lipsticks waren mooi, maar deze was nog veel mooier!


Deze lipstick is een frost lipstick. Hij heeft een lichte metallic finish, maar dit zie ik zelf eigenlijk niet. Hij geeft een mooi dekkend en glossy effect. Ik hoorde zelfs dat dit de favoriete lipstick van Kim Kardashian is! Het is een vrij licht roze/nude kleur. Hij past erg mooi mijn huidskleur en geeft een verzorgde uistraling.


Dit is mijn eerste MAC lipstick en de kwaliteit is gewoon super goed. Hij is lekker romig, maar niet té. Hij smeert fijn en de kleur is perfect. Ik kan alleen maar vol enthousiasme praten!


Deze lipstick is prima geschikt voor overdag of bij een opvallende ooglook. Hij past erg goed bij me en ik ben er dan ook heel tevreden over.
De lipstick kost 17,50 en is verkrijgbaar bij de MAC. Hij is echt super mooi!

Wat is jullie favoriete lipstick van MAC?

Liefs, Lotte

18 opmerkingen:

  1. Ik vind hem echt supermooi!! Wel een beetje duur maar hij ziet er zo gaaf uit ook. Mooie swatch!! Staat je super.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie lipstick! Ik heb zelf nog geen lipstick van MAC maar ik wil er wel graag één :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi kleurtje, staat je goed! Heb je toevallig ook de MAC oogschaduw op?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een hele mooie kleur, lekker engelachtig :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. blijfg hij lang zitten? of heb ik daaroverheen gelezen? ;$
    supermooie kleur!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie kleur! Ik ben zelf niet zo van de lipstick, maar hij staat je goed!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie kleur zeg.
    Mijn absolute favoriet is Blankety. Die heb ik al 4x opnieuw aangeschaft.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Die staat ook al een tijdje op mijn wishlist! Mooi kleurtje!!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. @Puck, ja daar heb je gelijk in ;)! Over de oogschaduw komt later nog een review.

    @Rosemarijn, heb ik er idd niet bij gezet! Hij blijft naar mijn idee aardig lang zitten, beter dan mijn andere lipsticks. hij overleeft een maaltijd of glas drinken prima.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Waaauw, wat een mooie lippenstift, erg mooi kleurtje! Staat je erg goed :)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Het is echt een hele mooie kleur!! Mijn favoriete MAC lipstick is Speeddial

    BeantwoordenVerwijderen
  12. mooi ik heb ''huge me'' van mac een nutrale kleur iets donkerder en ook een voedende waardoor je velletjes niet ziet super mooi :)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik vind dat jij wel met alle kleuren lipstick/lipgloss staat, ook met veel verschillende finishes :) You lucky girl!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Erg mooi kleurtje, vind de lipstick wel een beetje duur maar je hebt er natuurlijk wel wat voor ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Heel mooie kleur, hij staat je ook goed :)

    BeantwoordenVerwijderen

Reactie regeltjes:
- Niet schelden en ongepaste woorden gebruiken.
- Tips zijn welkom! :)
- Niet spammen, Je kunt je site intypen bij URL wanneer je een bericht achter laat. Zo kunnen anderen op je naam klikken en worden door gestuurd naar je site.