vrijdag 25 februari 2011

Maskers voor de droge en gevoelige huid

Ik heb van mezelf een hele droge en vooral gevoelige huid, het is daarom belangrijk om gezichts producten te gebruiken die goed bij mijn huid passen. Ik ben op maskertjes en ik gebruik dit zeker één keer in de week. Het is daarbij ook belangrijk om maskertjes te gebruiken die bij je huid passen. Op de huidhoudbeurs hielp een een medewerker, van de Dr. van de hoog stand, mij bij het uitzoeken van de juiste maskers.

Het eerste masker wat ik kreeg was het Avocado masker. Dit masker reinigt en stimuleert de huid en is geschikt voor de vermoeide en droge huid.
Dit is een crème masker waarvan je huid gaat opknappen. Door het avocado extract en zuiver kaolien wordt de huid intensief gereinigd en het functioneren optimaal gestimuleerd. Ik vind dit zelf een heerlijk masker, m'n huid voelt schoon en heerlijk zacht aan.

Het volgende masker is het Dode zee modder masker, dit masker reinigt en ontspant te huid. Dit masker is geschikt  voor alle huidtypen. Dit masker bevat dode zee modder dat  rijk is aan mineralen en zorgt voor een intensieve reiniging van de huid. Hierbij reinigt dit masker je poriën goed en wordt de huid verzacht. De aromatische geurbeleving geeft een ontspannen gevoel. Dit masker is echt een soort modder masker, zo voelt hij ook aan op de huid. Ook dit masker geeft mijn huid een schoon en heerlijk zacht gevoel.

Het mango en meloen masker is mijn favoriet, dit masker is vochtregulerend en verzachtend. Hij is geschikt voor de tere en gevoelige huid, precies wat ik heb. Het mango en meloen masker is een gelmasker, dat een verfrissend gevoel geeft. Het masker bestaat uit mango en watermeloen extracten en zo ruikt het masker ook. Hmm heerlijk! M'n gezicht wordt echt gevoed en voelt heerlijk zacht aan. Hij voelt totaal niet droog aan, m'n huid knapt er echt van op.

Het laatste masker is het vitamine masker. Dit masker is geschikt voor de droge tot zeer droge huid, prima voor mijn huid. Het masker werkt vochtregulerend en geeft je huid een vitamineboost. Dit masker reguleert de vochtbalans en reinigt op een milde wijze diep in de poriën. Daarbij wordt de bloedcirculatie gestimuleerd. Het masker bevat vitamine E,C en een vitamine B complex. Pura kaolien reinigt de huid en helpt de dode huidcellen verwijderen. Dit masker wordt heel erg hard op je huid. Het masker bestaat uit poeder dat je moet mengen met 1 eetlepel gekookt water. Dit masker is echt geschikt voor mijn huid, hij voelt heerlijk fris en schoon aan.

Hier zie je de substanties van de maskers die je niet zelf hoeft te mengen.

Ik ben erg te spreken over de maskers van Dr. van der Hoog en ik vind het ook belangrijk om te weten welke maskers geschikt zijn voor mijn huid. Het mango en meloen masker is mijn favoriet, hij ruikt ook super lekker! Maar eigenlijk zijn alle maskers die ik heb getest prima en komen ze hun beloftes na.
Wat is jullie favoriete masker?

Liefs, Lotte

10 opmerkingen:

  1. Het mango meloen masker lijkt me het lekkerst!
    Ik heb er nog een artikeltje over gezien.
    En ik heb nog een vraagje: Waarmee bewerk jij je foto's? En ik bedoel dan de tekst erboven.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik wilde ook het Mango masker, maar die hadden ze niet bij Etos toen ik daar was. Heb wel drie andere gekocht, ook het moddermasker, ben erg benieuwd!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mango lijkt me echt lekker, ik heb er zelf wat van de action die zijn ook heel erg fijn:D

    BeantwoordenVerwijderen
  4. @Imanovic, Ik bewerk mijn foto's gewoon in Word en paint, en dan een beetje kopieren en plakken ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. De Mango klinkt erg goed! Dat is er eentje die ik echt nog eens ga uitproberen. Mijn favoriet is de Advocado. Omdat hij perfect werkt voor mijn huid :)

    X MissGlamorise.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het Mango masker vind ik erg lekker!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Het mango masker lijkt mij echt heerlijk! Leuke maskertjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Het mango en meloen masker gebruik ik altijd in de zomer, wanneer mijn gezicht verbrand is. Heerlijk verkoelend!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. hey

    ik heb laatst 2 van de 4 gekocht haha
    de avocado en het vitamine masker.
    de avocado was fijn alleen voede niet vond ik want me huid was droog maar ik een hele droge geiriteerde huid.
    dat andere masker heb ik nog niet geprobeerd :)

    BeantwoordenVerwijderen

Reactie regeltjes:
- Niet schelden en ongepaste woorden gebruiken.
- Tips zijn welkom! :)
- Niet spammen, Je kunt je site intypen bij URL wanneer je een bericht achter laat. Zo kunnen anderen op je naam klikken en worden door gestuurd naar je site.