maandag 14 februari 2011

Mijn favoriete make-up kwasten


Hier op de foto zien jullie mijn Blond Amsterdam mok, waar ik al mijn kwasten in bewaar. Nu ik de foto zie, zie ik ook dat er een aantal kwasten missen. Die zullen wel ergens in mijn make-up la liggen.
Vandaag wil ik jullie mijn vijf meest favoriete kwasten laten zien, kwasten die ik elke dag gebruik en waar ik absoluut niet meer zonder kan.


Hier zien jullie mijn favoriete kwasten op een rij, het zijn kwasten van verschillende merken je kunt ze voor verschillende dingen gebruiken.
De kwasten komen van Lotus label, Mumi.nl, Essence en Hema.


Ik wil beginnen met deze stipling brush. Een stipling brush kun je voor verschillende producten gebruiken. Ik gebruik ik hem voor bronzer, blush, highlighter en poeder. Hij werkt erg fijn, omdat hij door de haartjes met verschillende formaten, heel zuinig werkt. Hij brengt niet direct te veel poeder aan, met deze kwast kun je dit juist mooi opbouwen. Je zou er ook je foundation mee aan kunnen brengen, maar dit vind ik zelf niet zo fijn werken. Deze kwast komt van www.mumi.nl


Deze kwast is van Lotus label en is een blush kwast. Ik ben vooral fan van deze kwast omdat hij lekker groot en zacht is.


Deze kleine blush kwast is van Essence en ik vind hem erg fijn. Hij is lekker budgetproof en hij is super zacht. Ik gebruik hem voor het aanbrengen van blush en highlighter.


Tot slot deze twee oogschaduw kwasten. Boven zie je een blending brush van de Hema, deze kan ik iedereen aanraden. Hij is lekker fluffy en zacht, hij werkt prima.
Daaronder zien jullie een platte oogschaduw kwast van Lotus label, dis is een erg fijn formaat en hij is ook weer lekker zacht. Een goede oogschaduw kwast is een must!

Ik ben benieuwd wat jullie favoriete kwasten zijn?!

Liefs, Lotte

9 opmerkingen:

  1. toevallig, ik heb mijn kwasten in precies dezelfde mok zitten!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ben zelf groot fan van de hema blending kwast! Je hebt er een paar mooie juweeltjes tussen zitten:)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Duo-fiber is ook zeker mijn favoriet! Maar ik gebruik hem vooral voor me foundation. Echt ideaal!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik zou er ook nog voor mezelf een foundation brush bij zetten. Natuurlijk kan je dat ook gewoon met je vingers aanbrengen, maar met een brush krijg je net een iets mooier resultaat. Ik was nog op zoek naar een blending brush, dus ik ga binnenkort maar eens bij de Hema kijken ;). Leuke post!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. waar haal je die van lotus label? ben heel nieuwschierig naar dat merk maar ik heb het nog nooit gezien!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. @Steph, voor mijn foundation gebruik ik mijn Beauty blender. Maar die vond ik niet echt bij de kwasten passen, omdat het meer een sponsje is ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. @Anoniem, Ik haal de kwasten van deze site http://www.lotuslabel.com/ ze zijn echt super fijn en helemaal niet duur!:)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie kwasten heb je! Zo een stippling brush zoek ik ook nog :)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. leuk, maar die kwast van essence. hoe komt die zo bruin! hij was toch roze? je zou je kwasten eigenlijk elke week moeten wassen...

    BeantwoordenVerwijderen

Reactie regeltjes:
- Niet schelden en ongepaste woorden gebruiken.
- Tips zijn welkom! :)
- Niet spammen, Je kunt je site intypen bij URL wanneer je een bericht achter laat. Zo kunnen anderen op je naam klikken en worden door gestuurd naar je site.