maandag 14 februari 2011

Mijn Valentijn cadeautjes


Eigenlijk hadden Jan-willem (mijn vriend) en ik afgesproken om niet meer echt aan cadeautjes te doen met Valentijn. We hebben al aardig wat Valentijn dagen met elkaar gehad, dus we besloten om al een week eerder naar de Bioscoop te gaan en lekker uit eten te gaan. Maar toch kwam mijn lieve vriendje met een paar kleine cadeautjes, wat een schat!

Ik ben met alle cadeautjes super blij, het idee alleen al maakt dat ik er blij van word :) Ik kreeg een heerlijke scrub voor mijn voeten, een doosje met Belgische chocolaatjes, een lieve kaart en een lange ketting met daaraan een roos.


Ik ben vooral heel erg blij met deze ketting, hij heeft hem helemaal zelf uitgezocht. Het is echt een ketting voor mij. Ik ben gek op lange kettingen en op roosjes, daarom kwam hij op het idee om deze ketting te kopen. Ik vind hem onwijs leuk!


En zo ziet de ketting er uit als ik hem draag, super leuk toch?
Ik ben benieuwd of jullie vandaag ook nog verrast zijn door jullie vriendje (of geheime aanbidder) met een leuk cadeautje! Laat het me even weten in een reactie.

Liefs, Lotte

9 opmerkingen:

  1. Oh, wat een lieverd! Leuke ketting heeftie uitgezocht!
    Ik heb gisteren een kaartje gehad van vriendlief :D

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een mooie ketting en wat een lief vriendje! :) ik heb een "singlesavond" gedaan met al mijn vrienden die net als ik single zijn dit jaar ;) was heel erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie ketting! Staat je ook erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ahw, wat lief van je vriendje :) De ketting is inderdaad erg mooi en het staat je goed :D

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Jaloers op jouw vriendje ;)
    Superlief van 'm!

    BeantwoordenVerwijderen

Reactie regeltjes:
- Niet schelden en ongepaste woorden gebruiken.
- Tips zijn welkom! :)
- Niet spammen, Je kunt je site intypen bij URL wanneer je een bericht achter laat. Zo kunnen anderen op je naam klikken en worden door gestuurd naar je site.