zondag 6 februari 2011

Mijn voorjaars wishlist


De maand februari is nog maar net begonnen, maar van mij mag de voorjaar al wel beginnen! Ik vind het heerlijk om verschillende webshops af te gaan, op zoek naar leuke voorjaars items. Wanneer ik de nieuwe Spring collectie online zie, krijg ik steeds meer zin in het voorjaar.
Ik heb een kleine wishlist voor mezelf gemaakt, met daar in items die ik dit voorjaar graag wil hebben.


De top links boven in, vind ik helemaal geweldig! Hij is lekker vrolijk en past goed bij het voorjaar. Hij kost 50 euro en is van de Only.
De top rechts vind ik ook een geschikte top voor het voorjaar, de rouges geven een leuk effect. Top komt van de H&M.
Ik wil dit voorjaar/zomer graag een nieuwe bikini, hier moet ik wel wat voor afgevallen zijn! Vorig jaar had ik een lichte jeans gekocht en deze heb ik helemaal versleten, tijd voor een nieuwe. Deze komt van de H&M.
Verder heb ik er nog een leuke ketting bij gezet, omdat ik hem zo leuk vind. Hij komt van de webshop Sieradenkistje. Tot slot wil ik graag nog een paar zwarte ballerina's, deze komen van de H&M en vind ik erg leuk.

Hoe ziet jullie voorjaars wishlist er uit?

Liefs, Lotte

10 opmerkingen:

  1. Wat een gave spullen! Echt mijn stijl ook :D

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke wishlist! Die ketting is echt heel leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel leuk!
    Ik wil ook graag een nieuwe bikini, al vind ik dat meer iets voor de zomer (:. En verder nog wat leuke shorts (ook zomer). Hmm, k heb alleen maar zomer wishes XD

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke spulletjes! Ik vind balerina's altijd erg fijn en handig.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. leuke wishlist! me wants!^^

    (wanneer komt er weer een stash filmpje???)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Die ballerina's heb ik ook, het is echt geen kwaliteit, maar ze lopen echt als pantoffels, zo lekker!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke kleren...
    fijn te zien dat ik niet de enige ben die aan een verslaving lijd..:)
    maare leuke blog, ga zo door!
    Wij hebben trouwens ook een blog... misschien vind je het leuk om daar een keertje een kijkje op te nemen..? of zelfs te volgen(je weet nooit ;)

    XOXO

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oooh, echt een leuke wishlist! Love your style =)

    BeantwoordenVerwijderen

Reactie regeltjes:
- Niet schelden en ongepaste woorden gebruiken.
- Tips zijn welkom! :)
- Niet spammen, Je kunt je site intypen bij URL wanneer je een bericht achter laat. Zo kunnen anderen op je naam klikken en worden door gestuurd naar je site.