vrijdag 11 februari 2011

Mode item: Baseball jack


Een jasje dat je op dit moment erg veel ziet, is het Amerikaanse Baseball jack. Ze geven mij een Amerikaans/highschool gevoel. Ik vind ze erg leuk!
Ik zie ze op verschillende webshops en winkels langs komen en Vera (m'n zusje) heeft er sinds kort ook één. Ik vind hem erg leuk op een jeans met een simpel shirtje en een paar sneakers. Lekker sportief en trendy!

De baseball jack zie je ook in verschillende vesten. Ik heb er een paar gevonden en deze wil ik graag met jullie delen.


Het vest dat ik aan heb komt van de H&M en is dus van m'n zusje.
Wat vinden jullie van de Baseball jasjes of vesten?

Liefs, Lotte

20 opmerkingen:

  1. Staat je leuk! Ik vind die van Only ook leuk, niet echt een jasje, maar een vestje. Net even wat anders! (:

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het is niet echt mijn stijl, maar bij anderen vind ik het vaak wel leuk lijken!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke blog heb jij zeg! Echt allemaal super orgineel enzo!

    Omg! Die van de only is te leuk!!
    Alleen mag ik niks meer kopen van mezelf aii..


    Trouwens.. ik weet niet of je het leuk vind om eens te kijken.. maar ik heb ook een blog, of misschien zelfs te volgen? (je weet nooit!)

    Ik zou zeggen ga zo door met leuke berichten plaatsen! YOU GO GIRL!

    XOXO

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind het best leuk maar moet er nog wel aan wennen,..

    BeantwoordenVerwijderen
  5. heb die jij hebt ook maar dan in het rood. hou er van

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik vind ze ook echt heel erg leuk! Helaas is degene die ik heb een beetje te klein, dus misschien maar weer eens een nieuwe aanschaffen

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wel een beetje laat aangezien iedereen dit
    al aan heeft en nu ga jij het dragen.
    Voor de rest ..

    BeantwoordenVerwijderen
  8. @Anoniem, als je zo'n 'leuke' reactie plaatst, laat dan ook gewoon zien wie je bent. Als je goed gelezen hebt, draag ik dit jasje zelf niet..

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuk!
    En vind het je ook goed staan ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik vind ze echt suuuper leuk! Alleen ik bestel er een online, want ik denk dat iedereen in die van de Vero Moda, Only en H&M gaat lopen..

    BeantwoordenVerwijderen
  11. vind het wel een leuke trend, en het staat je heel goed!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik vind ze erg leuk, ik hou wel van een sportieve look, maar ik ben er zelf helaas nu toch heus te oud voor, hihi.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik heb dezelfde, deze week net gekocht, ben er ZO blij mee! :D

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik vind de baseball jasjes erg leuk :D Staat je superleuk trouwens! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hij staat je erg leuk! Ik denk niet dat ik em snel aan zou doen, is niet helemaal mijn ding.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. heejj echt een super leuke blog heb je!!
    maar ik heb een vraag: gaat het nou een trend worden (misschien) of is het al geweest? ik heb nog nooit iemand er mee zien lopen (in mijn ieniemienie dorpje) maar ik lees wel veel dat het vorig jaar al is geweest, of klopt dat niet?
    xxx anisss

    BeantwoordenVerwijderen
  17. super leuk!
    hoe duur zijn die dingen eigenlijk?

    xx Sannn

    BeantwoordenVerwijderen

Reactie regeltjes:
- Niet schelden en ongepaste woorden gebruiken.
- Tips zijn welkom! :)
- Niet spammen, Je kunt je site intypen bij URL wanneer je een bericht achter laat. Zo kunnen anderen op je naam klikken en worden door gestuurd naar je site.