dinsdag 1 februari 2011

NYX concealer in a Jar


In mijn Boozyshop bestelling van laatst, konden jullie al zien dat ik een nieuwe concealer van NYX had besteld. Concealer is voor mij een beauty must have, ik heb last van rode vlekjes en met concealer werk ik deze mooi weg. Ik gebruikte hiervoor altijd de Allround concealer van Catrice, maar ik vond het zonde om steeds een heel pallet te kopen. Nu heb ik een concealer besteld van NYX, een creamy, dekkende concealer.


De verpakking van het potje vind ik erg mooi en werkt handig. Het is een doorzichtig potje, waar je de kleur duidelijk door heen kunt zien. Hier op zit een zwarte, glanzende dop. In het potje zit 7 gram en dat is een prima hoeveelheid. Je kunt de concealer gemakkelijk uit het potje halen. Het is alleen wel wat minder hygiënisch, omdat je er met je vinger in moet. Je kunt hier misschien een klein lepeltje voor gebruiken. Maar ik gebruik hem zelf gewoon met m'n vingers.


Zoals je op deze foto's kunt zien, is de concealer heerlijk romig. Hij is erg dekkend en je hij brengt erg fijn aan. Hij voelt heerlijk zacht aan op mijn huid en hij droogt totaal niet uit. Hij bedekt al mijn oneffenheden en dat is super!

Ik vind deze concealer erg mooi en fijn werken, ik heb er een nieuwe favoriet bij! Deze concealer van NYX is te verkrijgen bij de Boozyshop voor 5,79

Liefs, Lotte

17 opmerkingen:

  1. Ziet er heel fijn uit! Was hier al een tijdje benieuwd naar ^^

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ziet er inderdaad goed uit! Ik vergeet alleen altijd concealer te gebruiken haha.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ik vind nieuwe producten er altijd zo leuk uit zien als ze nog niet gebruikt zijn! haha
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nice! welke kleur heb je ?

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vind 't altijd een beetje lastig om zoiets via internet te bestellen omdat je de kleur niet kunt vergelijken met de kleur van je huid!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. @Inez, heb je gelijk in! Het blijft een gok

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Superbedankt voor je reactie op mijn youtube:D

    Toevallig is mijn concealer op en zoek ik nog een nieuwe. Ik denk dat dit zeker waardig is om te proberen! Ga deze binnenkort maar is bestellen!!!! Vind het potje er ook leuk uitzien ondanks dat het vrij simpel vormgegeven is.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. waarom heb je de kleur er niet bij gezet? ik wil 'm ook al een tijd kopen maar weet niet zo heel goed welke kleur, twijfel tussen fair & light. welke heb jij?

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Haaai meid !

    ik ben echt super benieuwd naar deze concealer en hij lijkt me super fijn !
    ik ga hem ook zeker een keer bestellen !

    liefs Bianca
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Die wil ik ook graag bestellen!
    Is hij ook geschikt voor onder de ogen?

    BeantwoordenVerwijderen

Reactie regeltjes:
- Niet schelden en ongepaste woorden gebruiken.
- Tips zijn welkom! :)
- Niet spammen, Je kunt je site intypen bij URL wanneer je een bericht achter laat. Zo kunnen anderen op je naam klikken en worden door gestuurd naar je site.