woensdag 16 februari 2011

NYX Mega shine lipgloss, in de kleur Smokey look


Ik ben gek op lipproducten en dan vooral op lipgloss. Van NYX heb ik al een aantal lipglossjes, maar ik had nog geen mega shine lipgloss. Daarom werd het tijd om deze gloss even uit te proberen. Ik koos voor de kleur Smokey look, een peachy/roze kleur met shimmer.


Ik vind de verpakking van deze Lipgloss er prima uit zien. Het is een vierkante tube met zwarte letters. De dop bevat een lief strikje, een leuk detail!


De substantie van de gloss is erg fijn, niet te dik en niet te dun. Hij ruikt lekker zoet, maar daar stoor ik mij niet aan. Hij smeert lekker uit op mijn lippen en plakt niet. Maar toch blijft hij redelijk lang zitten. Ik vind de kleur van de gloss erg mooi, het is een peachy/roze kleurtje met lichte shimmer. Staat vooral mooi bij een warme look.

Op mijn lippen komt de lipgloss goed naar voren, hij geeft precies de kleur als in de tube. Hij bevat voldoende pigment en de shimmer komt goed naar voren.
Ik ben gek op dit soort glossjes, hij is lekker neutraal, maar geeft je lippen wel een mooi verzorgd effect. 

De NYX mega shine lipgloss kost 5 euro en is o.a. te koop bij de Boozyshop.

Liefs, Lotte

8 opmerkingen:

  1. Deze lipglosses vind ik ook superfijn! Mooi kleurtje ook :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zou je misschien een keer een stash filmpje willen maken van NYX?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super mooi!
    Vraagje... Waar heb je die oorbellen gekocht?

    X Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie kleur! Ik vind NYX lipglosses helemaal top!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie kleur!!! Ik hou van nude glosjes :)

    BeantwoordenVerwijderen

Reactie regeltjes:
- Niet schelden en ongepaste woorden gebruiken.
- Tips zijn welkom! :)
- Niet spammen, Je kunt je site intypen bij URL wanneer je een bericht achter laat. Zo kunnen anderen op je naam klikken en worden door gestuurd naar je site.