dinsdag 8 februari 2011

OPI Nail lacquer: Not like the movies!


Vandaag wil ik jullie deze prachtige lak van OPI laten zien. Ik kocht dit lakje bij de Sephora tijdens mijn shoptripje in Groningen. Het is een erg bijzonder kleurtje en daarom nam ik hem mee om uit te testen. Het is een zilveren nagellak met een gekleurde finish. Het hangt van het licht af, welke gloed je er op ziet. Soms zie je een groene, paarse, gele of blauwe gloed. Door de nagellak heen zie je zilveren glittertjes.

Ik kocht de kleur: Not like the movies. Deze nagellak komt uit de Katy Perry collectie van OPI. Hier boven zie je de gehele collectie. Not like the movies is de tweede kleur van links. Rechts zie je een crack nagellak, deze was helaas uitverkocht.


Zoals jullie ook op de foto's kunnen zien, is de kleur echt prachtig. Een heel bijzonder kleurtje met verschillende kleuren er door heen. De basis is een zilveren nagellak met glitter, de verschillende kleuren die in de gloed verwerkt zijn, maken het lakje erg bijzonder.
Dit is een prachtige kleur, een heel uniek kleurtje dat een goede toevoeging aan mijn stash is. In het flesje zit 15 ml en dat is lekker veel!


Ik vond het erg lastig om een mooie swatsh foto van deze lak te maken. In de nagellak zitten namelijk verschillende kleuren verwerkt, dit veranderd telkens in het licht. Op de foto zie je vooral de zilveren kleur met glitter goed naar voren komen. Maar wanneer ik mijn hand bij zou draaien, zou de paarse gloed beter naar voren komen. Het is in ieder geval een prachtige kleur waar je niet snel op uit gekeken bent. De nagellak dekt in twee laagjes en heeft een prima kwaliteit.

Ik kocht dit OPI nagellakje bij de Sephora voor 13,95

Liefs, Lotte

10 opmerkingen:

  1. Mooie kleur!! Ik dacht dat ie meer groenig zou zijn :P

    BeantwoordenVerwijderen
  2. @Pinkfairy, ja er zit een groene gloed over heen maar de lak zelf is echt zilver! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Misschien is het een tipje om meerdere foto's te maken, want nu zie je alleen maar zilver terwijl je het hebt over dat je de ene keer groen ziet en de andere keer paars. Want nu lijkt het zeg maar een gewoon zilver lakje, terwijl dat het niet is.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Waauwiie dat is een gave kleur ! :d

    x Martine

    BeantwoordenVerwijderen
  5. @Puck, dat heb ik ook geprobeerd. Ik had zeker 30 foto's gemaakt, maar ik kreeg die kleur gewoon niet op de foto. Dus helaas, ik heb mijn best gedaan ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dit lakje kocht ik in een set mini's bij asos. leuke tip als je wat kleuren wilt uitproberen. Ik vind 'm echt heel leuk!

    BeantwoordenVerwijderen

Reactie regeltjes:
- Niet schelden en ongepaste woorden gebruiken.
- Tips zijn welkom! :)
- Niet spammen, Je kunt je site intypen bij URL wanneer je een bericht achter laat. Zo kunnen anderen op je naam klikken en worden door gestuurd naar je site.