maandag 7 februari 2011

Persoonlijke update #2

Dag lieve bezoeksters!

De laatste tijd gaven jullie steeds vaker aan, dat jullie persoonlijke updates erg leuk vinden. Daarom heb ik voor mezelf besloten dat ik hier meer aandacht aan wil besteden. Jullie vinden het kennelijk leuk om meer over mij te weten te komen, daarom geef ik jullie een kijkje in mijn leventje!


Als eerste wil ik jullie met trots vertellen dat ik al mijn tentamens heb gehaald en dat betekend.. Propedeuse time! Het afgelopen half jaar is echt onwijs snel gegaan en ik kan het nog steeds niet helemaal geloven. De uitreiking is pas in juni, maar ik vier vast mijn eigen feestje ;)

Ik heb vorige week en vandaag geen update geplaatst over mijn afval race. Dit is omdat ik nauwelijks iets ben afgevallen, hierdoor heb ik minder zin om er een update over te plaatsen. Ik baal er dan alleen maar van en daarom heb ik er niets over geschreven. Maar hopelijk is er volgende week weer wat van af en kan ik jullie dat met trots vertellen. Ik ga er deze week weer helemaal voor :)

Verder kan ik alvast verklappen dat ik met een aantal spannende dingen bezig ben voor m'n blog. Ik heb namelijk een eigen domein gekocht en m'n blog zal over een tijdje een leuke make over ondergaan! Dit kost alleen aardig wat energie en creativiteit, dus ik ben hier nog mee bezig.
Verder ben ik ook nog met een soort 'secret project' bezig! Wat dit precies in houd kan ik echt nog niet verklappen, maar het heeft iets te maken met een eigen webshop.. Hihi het is zo spannend ;)

Tot slot geef ik jullie nog een kijkje in mijn leven, door een aantal leuke foto's aan jullie te laten zien. Er zitten foto's tussen van een aantal jaar geleden, maar ook foto's die pas gemaakt zijn. Have fun!


Ongeveer 4 jaar geleden met mijn vriendje Jan-willem. Hier was ik 17 jaar, good old time!

Drie jaar geleden met m'n zusje in Walibi

Drie jaar geleden met m'n lievelings paardje Kyra

Vorig jaar tijdens een strandrit op Texel, lekker uitwaaien!

Met een lief vriendinnetje van me (Laura), tijdens het stappen :)

11 opmerkingen:

  1. Ik vind dit echt leuk om te lezen. en wat een leuke foto's. ik ben benieuwd naar je eigen domein.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk om te lezen!
    Gefeliciteerd met het slagen van je tentamens, super! Succes met alles waar je mee bezig bent! ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. leuk dat je geslaagd ben! succes met je domein, en alles wat er nog aan komt! ook succes met afvallen!! ik kijk er naar je nieuwe domein uit!! xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk voor je dat je een eigen domein hebt gekocht! :D

    En wat een leuke en lieve foto's allemaal :D

    BeantwoordenVerwijderen
  5. AAAA leuk!!:D Supergoed dat je je tentamens hebt gehaald en die foto's zijn echt leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Lieve Lottie,

    Wat voel ik me vereerd, dat ik samen met jou op deze mooie site mag staan. Je bent een toppertje! En ik kijk uit naar je nl site.
    Tot snel!

    xx Laura

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke foto's! Gefeliciteerd met je Propedeuse!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk om te lezen! Gefeliciteerd met je P!:)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Super leuk allemaal Lotte, ben heel erg benieuwd naar je nieuwe site!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuke foto's!
    gefeliciteerd met je Propedeuse!

    BeantwoordenVerwijderen

Reactie regeltjes:
- Niet schelden en ongepaste woorden gebruiken.
- Tips zijn welkom! :)
- Niet spammen, Je kunt je site intypen bij URL wanneer je een bericht achter laat. Zo kunnen anderen op je naam klikken en worden door gestuurd naar je site.