maandag 21 februari 2011

Rosebud Salve, mijn wondermiddeltje!


Ik heb mijn eerste Rosebud Salve blikje nu ongeveer een half jaar en ik kan er geen dag meer zonder. Ik noem het mijn wondermiddeltje omdat ik hem dagelijks bij mij heb en voor veel doeleinden gebruik. Het is te vergelijken met vaseline, alleen dan beter en lekkerder. Ik gebruik Smith's Rodebud Salve voor op mijn lippen, nagelriemen en droge plekjes.


Ik heb van mezelf een ontzettende droge huid en op sommige plekjes heb ik meer last van. Op zulke plekjes gebruik ik dan regelmatig mijn Rosebud Salve. In de winter zijn mijn lippen ook ontzettend droog, ik kan er bijna niet tegen aan smeren. Daarom smeer ik een paar keer per dag met Rosebud Salve op mijn lippen en zo voorkom ik droogheid en velletjes. Tot slot gebruik ik dit product voor mijn nagelriemen, ook deze zijn erg droog en op deze manier verzorg ik ze met een vettig product.


Zoals jullie kunnen zien heb ik mijn Rosebud Salve al regelmatig gebruikt. Zelf bezit ik de Original versie van Rosebud Salve, je hebt namelijk ook nog andere varianten. Wat ik zo leuk vind zijn de vintage blikjes!


De substantie is vrij vettig en een beetje dik, het smeert lekker op mijn lippen en droge huid. Het product trekt ook vrij snel in en het voedt waar dat nodig is.
Dit is wat mij betreft een echte beauty musthave en wanneer deze op is, koop ik zeker weten een nieuwe. Ik kocht dit blikje Rosebud Salve des tijds bij de Douglas voor zo'n 9 euro.
Hebben jullie ook ervaring met Rosebud Salve en wat is jullie mening hier over?

Liefs, Lote

14 opmerkingen:

  1. Klinkt goed! :) En nee heb er nog geen ervaring mee :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja ik heb de variant met mint erbij in.
    Gebruik hem alleen als lippenbalsem en daar werkt hij erg goed voor!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik heb hem zelf nog nooit gehad, maar RoseBud Salve lijkt me erg fijn :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik hou van Rosebud! Ik heb de original en minted rose, die is heerlijk fris op je lippen. Bij Boozyshop zijn ze trouwens iets goedkoper (€7,99) terwijl mijn minted rose bij de Douglas €10,95 was.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Klinkt als een fijn product! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik heb de original ook, ik vind hem heerlijk. Ik gebruik het gewoon op m'n lippen en op droge plekjes. Ik wil er binnenkort wat meer varianten van gaan kopen.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik heb overal producten liggen voor mijn droge huid, deze klinkt ook erg goed!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Deze lipbalsem staat al een tijdje op mijn lijstje om te gaan halen bij Douglas! Ik lees zulke fijne verhalen over dit product! Ik ben namelijk super allergisch voor droge lippen en velletjes! In iedere tas heb ik wel een lipbalsem/labello zitten!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Het lijkt me echt een hele fijne lipbalm..

    BeantwoordenVerwijderen

Reactie regeltjes:
- Niet schelden en ongepaste woorden gebruiken.
- Tips zijn welkom! :)
- Niet spammen, Je kunt je site intypen bij URL wanneer je een bericht achter laat. Zo kunnen anderen op je naam klikken en worden door gestuurd naar je site.